دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

برنامه 2018 + نیسان B18 همه کلیدها با xtool گم شدند

 در اینجا دستورالعمل‌های Nissan Sylphy/Sentra 2018+ برنامه‌نویسی کلید هوشمند گم‌شده با تبلت‌های Xtool Key آمده است.

 
 
ابزار مورد نیاز:
کابل اصلی و کانکتور OBD2-16
اتصال Wi-Fi پایدار
کامپیوتر یا گوشی هوشمند
xtool-2018-nissan-sylphy-sentra-akl
 
 
چگونگی اتصال
مهم نیست که روی افزودن کلید یا AKL کار می کنید، برنامه نویسی کلید برای Nissan Sylphy/Sentra 2018+ به یک آداپتور CGW (Controller Gateway) اضافی نیاز دارد.
ماژول CGW برای نیسان سیلفی/سنترا در داخل جای پای راننده، بالای پدال ها قرار دارد. برای اتصال وسیله نقلیه به دستگاه، دسته سیم را از ماژول بیرون آورده و به آداپتور وصل کنید.
 
طرف دیگر آداپتور به کابل اصلی متصل می شود. کابل اصلی را به دستگاه و آداپتور وصل کنید تا فرآیند کامل شروع شود.
 
 
 
مراحل برنامه ریزی:
1. برنامه تشخیص را باز کنید و از طریق این منوها بروید:
عیب یابی - بی حرکتی - NISSAN (نسخه V27.10 یا جدیدتر) - کلیدهای برنامه - انتخاب از خودرو - چین (فقط جزئی) - Sylphy جدید (B18) - تطبیق کلید (همه کلید گم شده است)
2. نرم افزار 2 اطلاعیه ظاهر می شود. لطفا با دقت مطالعه کنید و مطمئن شوید که تمام مراحل را قبل از شروع انجام داده اید.
3. پس از کلیک بر روی OK، این منو ظاهر می شود. اکنون یک کلید جدید را در نزدیکی سوئیچ استارت قرار دهید، سپس برای ادامه، کلید خواندن را فشار دهید.
در شرایطی که همه کلیدها گم می شوند، کلیدهای اصلی در این فرآیند حذف خواهند شد. اگر فقط می خواهید کلیدها را اضافه کنید، پیشنهاد می کنیم از منوی "Bypass" استفاده کنید.
4. با استفاده از این روش می توانید هر بار 2 کلید را بخوانید. اگر می‌خواهید کلیدهای بیشتری را برنامه‌ریزی کنید، لطفاً منوی «افزودن کلید» را انتخاب کنید. اکنون 2 کلید را می خوانیم، سپس روی "بعدی" کلیک می کنیم.
5. اکنون صفحه یک اعلان ظاهر می شود. لطفاً از اطلاعاتی که نشان می دهد عکس بگیرید و به وب سایت نشان داده شده روی صفحه بروید.
لطفاً این صفحه را ترک کنید تا زمانی که نتایج محاسبه را در سرور آپلود کنید. APP را نکشید. صفحه نمایش را خاموش نکنید. دستگاه را به ماشین و شبکه جدا نکنید. یا کد نامعتبر خواهد بود و باید کل فرآیند را تکرار کنید.
6. وب سایت را با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود باز کنید. به صورت زیر نشان داده می شود (به زبان چینی؛ نسخه انگلیسی به زودی اضافه خواهد شد):
7. پس از وارد کردن شماره سریال و کد دینامیک نشان داده شده در تبلت، این را مشاهده خواهید کرد:
8. برای دانلود داده ها، پیوند آبی را فشار دهید. فایل داده ای که دریافت کرده اید با "SupportData1" شروع می شود. لطفاً توجه داشته باشید که اکنون ما فقط می توانیم داده ها را از طریق سازمان های شخص ثالث محاسبه کنیم، بنابراین لطفاً آن را برای آنها ارسال کنید.
9. هنگامی که داده های محاسبه شده را از شخص ثالث دریافت کردید، فایل با "SupportData2" شروع می شود. دکمه آبی را فشار دهید تا داده ها آپلود شوند و صفحه بعدی نتایج را نشان می دهد. نتایج نیز در دستگاه آپلود خواهند شد، بنابراین نیازی به تایپ نتایج ندارید.
10. اکنون به تبلت برگردید و "OK" را فشار دهید. منو کلیدها را به صورت "برنامه ریزی شده" نشان می دهد.
11. یکی از کلیدهای برنامه ریزی شده را نزدیک سوئیچ استارت قرار دهید. روی «کلید مطابقت» کلیک کنید و نتایج را بررسی کنید.
 
اگر از آداپتور بای پس استفاده نمی کنید، می توانید پین و کلید برنامه را با xtool نیز محاسبه کنید، راهنمای اینجا را بررسی کنید http://blog.obdii365.com/2021/10/20/2018-2020-nissan-kicks-calculate-pin -و-برنامه-هوشمند-نزدیکی/ 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.