دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

بررسی Mini VCI Techstream در 2022 Tundra

 آیا کسی توانسته است TechStream با 2022 خود کار کند؟ مشتری ما قفل خوبی با کابل mini vci techstream دارد.

 

بررسی Techstream در 2022 Tundra:

من از سیستم عامل mini vci کابل 1.4 و Techstream نسخه 17.00.020 استفاده می کنم. این صفحه دارای پیوندهایی برای دانلود هم نصب کننده Techstream 17.00.020 و هم پچ کرک است.

دانلود رایگان نرم افزار، پچ و درایور Toyota Techstream V17.00.020


من این یکی را از obdii365.com خریدم. کشتی از چین. حدود 2 هفته طول کشید.
https://www.obdii365.com/wholesale/2018-new-mini-vci-cable-for-toyota.html

آخرین TechStream روی ویندوز 10 به خوبی اجرا می شود. هرچند من ویندوز 11 را امتحان نکردم. شما باید هر نرم افزار ضد ویروس شخص ثالث و همچنین Windows Defender را غیرفعال کنید زیرا نصب کننده درایور کابل OBDII را به عنوان ویروس تشخیص می دهد (که می تواند هم باشد). من TechStream را روی یک لپ تاپ یدکی اجرا می کنم که پاک شده و ویندوز دوباره نصب شده است.

بدون مشکل به '05 4Runner من وصل می شود.

بالاخره کامیون جدید تویوتا توندرا پلاتینیوم 2022 خود را گرفتم. من می توانم تأیید کنم که کابل من با سیستم عامل نسخه 1.4 (هنگامی که با Techstream v17 استفاده می شود) می تواند با موفقیت به 22 Tundra متصل شود و تنظیمات را تغییر دهد.

من از techstream در سال 2022 خود به خوبی استفاده کرده ام. از آن برای غیرفعال کردن زنگ کمربند ایمنی استفاده کرد. نه تنها می توان آن را غیرفعال کرد، بلکه می توان آن را در هر صندلی فعال/غیرفعال کرد. راننده، سرنشین جلو، عقب چپ، عقب وسط، عقب راست.

موارد بسیار زیادی وجود دارد، به عنوان مثال حساسیت چراغ های جلو و کم نور خودکار، قدرت گرمکن صندلی، تنظیمات قفل/باز کردن قفل درب، کنترل های تهویه مطبوع، و مجموعه ای از تنظیمات دیگر که از طریق منوهای پانل ابزار نیز قابل تنظیم هستند.

MINI VCI زنگ کمربند ایمنی را در Tundra 2022 غیرفعال کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.