دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

نحوه تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP

 اینجا مشکل پیش میاد:

من از  Lonsdor K518ISE  برای اضافه کردن یک کلید جدید به BMW CAS3++ ISTAP 2008 استفاده می کنم. دارای تثبیت کننده باتری در تمام مدت 13.7 و اینترنت خوب.
کلید اصلی و کلید جدید ماشین روشن نمی شود.
دکمه های کلید جدید کار می کنند.
خطا در ماشین داشبورد در سرویس بالابر خطا.
من عکس های فرآیند را پیوست کرده ام.

مراحل انجام شده:
CAS 3
به روز رسانی cas با موفقیت
افزودن کلید کلید
فروشنده ساخته شده به دنبال دستورات
پروکسی نیست بنابراین کلید راه دور اضافه شده است.
از اسلات کارت برای تولید استفاده می شود.
همه چیز موفق به نظر می رسید اما ماشین روشن نمی شود اما دکمه ها کار می کنند.
من سعی کردم ELV و DME را همگام کنم.
هیچ تغییری
انجام دادم بازیابی در cas
بدون تغییر
بازنشانی باتری
بدون تغییر.
کدهای خطا پاک شد

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 1

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 2

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 3

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 4

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 5

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 6

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 7

تعمیر آجر Lonsdor K518ISE BMW CAS3++ ISTAP 8

راه حل:

کاهش رتبه cas3++ istap از طریق OBD بسیار خطرناک است، بهتر است این کار را همیشه روی نیمکت انجام دهید.

هر زمان که یک کپی یا همه کلیدهای این ماژول های CAS3 یا CAS3+ را گم کردید، ایده آل این است که آن را روی نیمکت انجام دهید، فایل اصلی را بخوانید، بدون خطا. انجام آن توسط obd2 می تواند فایل CAS را خراب کند.

می توانید از  vvdi prog+vvdi2  یا  cgdi bmw  روی بنچ استفاده کنید. Autel IM608  بسیار ساده تر، سریع تر و تضمین شده تر است. لوندسور در BMW ضربه خورده یا از دست می رود.

http://blog.obdii365.com/2021/08/19/repair-bmw-cas3-istap-with-autel-im508-im608/

CAS و ECU موتور ISN را از دست دادند. برای همگام سازی ISN باید فایل ECU و CAS را بخوانید.
برای بازیابی cas به فایل های eprom و فلش خوب نیاز دارید سپس باید کلید را با Isn از DME برنامه ریزی کنید
سپس cas را با DME روی ماشین همگام کنید.


بازخورد:

شروع دوباره با Autel یک کلید جدید دوباره اضافه کرد و همه چیز کار کرد. فقط Autel downgraded را دوباره وصل کردم و یک بار که ELV را پاک کردم، کلید را اضافه کردم، خطا رفت و همه چیز کار کرد. Autel for the Win!

autel im508 bmw cas3 stap downgrade

http://www.lonsdor.org/lonsdor-k518ise-bmw-cas3-istap-car-not-start/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.