در اینجا مشکل رایج خودروهای نیسان یا اینفینیتی است. پس از برنامه نویسی یک کلید (کلیدها گم شده اند)، کلید کار می کند و ماشین روشن می شود. اما یک پیام "خطای سیستم I-key" روی داشبورد وجود دارد.
I. "خطای سیستم کلید I" و کد خطا B26E
سوئیچ هود B26E CRNT می تواند خطای تشخیص را داشته باشد
به عنوان مثال در یک نیسان آلتیما 2016. هر بار که این ماشین را روشن کنید این پیغام خطا را دریافت می کند، ماشین خوب استارت می خورد. باتری و کلیدش خوبه Autel IM608 این کد "خطای تشخیص هود سوئیچ CAN" را دریافت می کند. اساساً این خودرو برای استارت از راه دور تنظیم شده است.
اگر روی دکمه شما دکمه راهاندازی از راه دور وجود دارد، باید یک قفل هود نیز با اتصال برق روی آن نصب کنید.
اینجا را بردارید برای جدا کردن دو پیچ به میلی متر نیاز دارید.
این فقط می تواند از قفل کاپوت شما خارج شود، باید یک مهار سیم از آن جدا شود.
باید مطمئن شوید که هارنس متصل است و خراب نیست.
یا اینجوری
این فقط یک قفل کاپوت معمولی است. آنها مجموعه ای از یادآوری ها را روی اینها و هنگامی که یک شروع از راه دور را نصب کردند، انجام دادند.
شما دو کلید جدید و یک قفل هود جدید با کانکتور برقی روی آن دریافت میکنید، بنابراین بررسی کنید که شماره قطعه برای قفل هود با کانکتور برقی وجود دارد و این مشکل را حل کرد.
اگر کسی در آنجا قفل کاپوت را توسط نمایندگی تعویض کرد و پس از آن پیام خطای سیستم I Key را روی داشبورد دریافت کرد، ابتدا بررسی کنید که آیا اتصال قطع شده است یا خیر.
II. "خطای سیستم کلید I" و کد خطا B2604
کد خطا B2604 CRNT PNP/CLUTH SW
به عنوان مثال یک Infiniti QX60 2017، راهاندازی از راه دور کار میکند، صندوق عقب کار میکند، ماشین استارت میزند اما همچنان خطای سیستم I-Key را نشان میدهد.
از کلید اشتباه استفاده شده است. دکمه # اشتباه است. اگر از ریموت 4 یا 5 دکمه ای استفاده می کنید، باید برعکس استفاده کنید.
هنگامی که دکمههای صحیح را دریافت کردید، باید پاک کنید و برخی از آنها را دوباره شروع کنید، 1 طول میکشد تا پیام پاک شود.
هنگامی که کلید مناسب را دریافت کردید و همه عملکردها به درستی کار کردند، می توانید یک استراحت باتری انجام دهید و کد باید حذف شود.