دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

برنامه Audi R8 TPMS با Autel MaxiTPMS PAD

 فقط می خواهم این نوشتن ساده را انجام دهم و به همه بگویم که من با این روش موفقیت زیادی داشتم.


به جای برنامه نویسی / تنظیم مجدد یک مجموعه جدید در R8، حسگرهای TPMS را شبیه سازی کنید تا ماشین را فریب دهید که هنوز از سنسورهای اصلی   TPMS استفاده می  کند

.  ) سنسورهای TPMS قابل برنامه ریزی جهانی سطح OE برای فشار تایر 3. نرم افزار Autel MaxiTPMS Pad را نصب و باز کنید. به AUDI Make بروید و R8 مخصوص سال خود را انتخاب کنید.




برنامه Audi R8 TPMS با Autel MaxiTPMS PAD 1

4. به تب Copy Sensor بروید. پد Autel MaxiTPMS را در کنار هر ساقه شیر TPMS در کنار تایر قرار دهید و روی TEST کلیک کنید. این تابع کد شناسه سنسور TPMS کارخانه را کپی می کند. هنگامی که بوق زد و تست موفقیت آمیز شد، سنسور جدید AUTEL TPMS را روی PAD قرار دهید و برنامه را کلیک کنید. من هر سنسور را یکی یکی کپی و کلون کردم و هر سنسور LF، RF، LR، RR را علامت گذاری کردم.
برنامه Audi R8 TPMS با Autel MaxiTPMS PAD 2

وقتی همه چیز تمام شد، سنسورها را نصب کردم و رینگ/لاستیک های جدید را روی R8 نصب کردم. بدون چراغ TPMS یا هیچ چیز دیگری. ماشین حتی متوجه نشد که چیزی تغییر کرده است.

هزینه کلی زیر 200 دلار بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.