دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Autel KM100 افزودن کلید سیتروئن C3 2017

 من روی یک سیتروئن C3 2017 کار می‌کنم و می‌خواهم یک کلید جدید با Autel MaxiIM KM100 اضافه کنم ، اما گزینه‌ای برای افزودن کلید وجود ندارد، فقط Key Learning است.  

وقتی روی آن کلیک می کنم می گوید همه کلیدهای دیگر پاک می شوند. فقط یادگیری کلیدی را انجام دهید. من باید تمام کلیدهای مشتری برای برنامه نویسی را همراه با کلید جدید داشته باشم.

Autel KM100 Citroen C3 2017 Key 1 را اضافه کنید

Autel KM100 سیتروئن C3 2017 Key 2 را اضافه کنید

کلید اصلی یاد می‌گیرد و می‌توانید کلید دیگر را امتحان کنید.

Autel KM100 سیتروئن C3 2017 Key 3 را اضافه کنید

Autel KM100 Citroen C3 2017 Key 4 را اضافه کنید

من انجام دادم، همه چیز با موفقیت انجام شد

من با موفقیت کلید جدید اضافه کردم، پین و کلید یادگیری 2 کلید (یکی قدیمی و جدید) را خواندم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.