دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Autel IM608 Kadjar 2016+ افزودن راه حل خالی UCH کلید ناموفق

 اینجا مشکل پیش میاد:

یک  کاربر Autel MaxiIM IM608  در حال انجام یک کار کلید یدکی Kadjar im608 2017 بود. روش خواندن پین را شروع کنید اما ناموفق بود. او ISK ندارد و BCM در حالت باکره است. Dflash 64kb در im608 ذخیره شده است. dflash را با smok بخوانید و با اصلی ذخیره شده توسط im608 متفاوت است. سعی کنید یادگیری کلیدی را تکرار کنید و کلید را اضافه کنید. Bcm mcu 0n13e spc5606B است و برای خواندن و نوشتن قفل شده است.

Immo نشان می دهد، کلیدهای 0، وضعیت باکره یاد نگرفته است. با دود هدف ISK پیدا نشد. هر راه حلی؟

 

این سرنخ است:

رنو بعد از 2016 بدترین کارتی است که باید روی آن کار کرد. باید منبع تغذیه اضافی خودرو یا کاربر را به طور کامل شارژ کنید. Kadjar بسیار خطرناک تر است زیرا پس از شکست نمی توان از آن نسخه پشتیبان تهیه کرد.

بهترین راه حل:

هنگامی که dflash حالت بکر است، سرور رنو می تواند آن را به زندگی بازگرداند. شما می توانید UCH را به صورت آنلاین یاد بگیرید. شخصی با حساب آنلاین در رنو (که برای فروشنده کار می کند) می تواند UCH را دوباره یاد بگیرد و کلید را دوباره برنامه ریزی کند. رنو آنلاین باید آن را با ماشین تطبیق دهد و شما دوباره سعی کنید یاد بگیرید. وقتی کارت اصلی را یاد گرفتید و دوباره یاد گرفتید - پس از آن می توانید یک بار دیگر با اضافه کردن کارت یدکی شروع کنید.

 

راه حل گزینه: پشتیبانی Autel (فقط برای دستگاه Autel)

Autel IM608 Kajar 2016+ Add Key Failed UCH Blank Solution

ماشین به زندگی برگشت.

اگر این اتفاق برای کسی افتاد، وقت خود را برای بازیابی آن با ابزارهای موجود در بازار تلف نکنید.

ecu را در حالت بوت sid310 بخوانید و از کسی بخواهید که ISK را استخراج کند کار نمی کند.

تنها راه برای کدگذاری این خودرو، شماره پین ​​32 رقمی است که تاکنون می‌دانم تنها در BCM موجود است یا با Renault.net موجود است.

Ecu sid310 دارای شماره ISK است اما 32 رقم نیست. این 16 است و من معتقدم که با ابزارهای مختلف استفاده می شود ... برای برنامه نویسی immo نیست. و من نمی توانم هیچ ابزار موجودی را ببینم که بتواند پین 32 رقمی را از sid310 استخراج کند.

Bcm برای خواندن روی نیمکت قفل شده است. اتصال jtag درست کردم و با اسموک ..CPT .. VVDI امتحان کردم .
Smok و CPT می‌توانند شناسه mcu را ببینند اما پیامی ظاهر می‌شود mcu no connection یا قفل شده است برای خواندن.
بنابراین حتی نمی توان قبل از یادگیری کلید از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کرد.
پس وقت را برای بیرون آوردن آن تلف نکنید.
ماسک Bcm Mcu 0N13E spc5606BK.

منبعی برای دریافت پین از طریق رنو پیدا شد. اما پشتیبانی Autel سریعتر بود.

یک بار از طریق Autel.com انبوه را باز کردم و مشکلم را گزارش کردم. چند روز بعد از آن مرد به من ایمیل زد تا لاگ های مربوط به کلید اضافه کردن ناموفق را آپلود کنم.

1 ساعت بعد او به من ایمیل زد که داده ها اکنون در سرور ماشین من اصلاح شده است.

دوباره اضافه کنید و پین 32 رقمی در im608 نمایش داده شد.

به ساخت کلید فروشنده ادامه دهید و دو کلید را با موفقیت اضافه کنید.
نیازی به کدنویسی اضافی نیست. ماشین به صورت عادی روشن شد

پشتیبانی Autel فایل را در سمت خود تعمیر کرد و به من اجازه می دهد کار را با  im608 ادامه دهم  و روند یادگیری را به پایان برسانم.

آنها داده های روی سرور را تنظیم می کنند. شاید مشکل از نسخه نرم افزار این bcm بوده و فقط به صورت دستی به سرور اضافه می کنند.

خوشحالم که مشکل حل شد، حقیقت این است که ما را به ادامه استفاده از دستگاه Autel ترغیب می کند.

 

 

FYI: ابزار بهتری برای انجام Kadjar 2016+ چیست؟

Smart pro و AVDI برای رنو خوب هستند. AVDI ذخیره فایل و پیکربندی، نوشتن فلش جدید برای خواندن کد پین و کارت برنامه. امن است. سایر ابزارهای موجود در بازار این عملکرد را ندارند.

گزارش‌ها و نسخه‌های پشتیبان را نگه می‌دارد و آن را به گزینه ایمن‌تر تبدیل می‌کند.

 

با این حال، همه این سیستم‌های رنو بعدی بدون توجه به ابزاری که استفاده می‌کنید، abrites یا smart pro، خطری وجود دارد.

به عنوان مثال smart pro به وضوح در سایت my keys خود بیان می کند که برای kadjar و سایر مدل های رنو

در نوشتن نرم افزار uch خطرات ذاتی وجود دارد، تشخیص پیشرفته غیرممکن است که این خطرات را به طور کامل حذف کند، آزمایشگر یک صفحه هشدار در مورد استفاده از نرم افزار خواهد داشت که قبل از ادامه روند باید با آن موافقت کنید.

بنابراین هوشمند حرفه ای در مورد خطرات هشدار می دهد و شما با مسئولیت و مسئولیت خود ادامه می دهید. آنها همچنین به وضوح بیان می کنند که پشتیبانی کافی از باتری ضروری است! توصیه نمی شود، اما ضروری است، و بسته باتری پشتیبانی باتری کافی نیست.

بنابراین واقعیت این است که هیچ چیز با این سیستم ها 100٪ ایمن نیست، فقط برخی از ابزارها از دیگران ایمن تر هستند.

avdi در ترافیک ساخت بریتانیا و vivaro مشکلی داشت که آنها به سرعت آن را برطرف کردند، اما هنوز هم خطری وجود دارد، هر چند کوچکتر باشد، این سیستم ها خطر دارند، هیچ ابزاری برای استفاده در آنها 100٪ ایمن نیست.

 

 

همچنین بخوانید:

چگونه می توان پین کد را در هنگام Bricks Renault 2015 + 4A System UCH دریافت کرد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.