برنامه نویسی کلید بازار استرالیا کیا اسپورتیج 2021 از طریق برنامه نویس کلید Autel MaxiIM KM100 .
Immo - تولید شده در VVDI ID70 ( تراشه فوق العاده VVDI xt27a در کنترل از راه دور Keydiy KD B28.)
هیچ گزینه کدخوانی پین وجود ندارد. در حال حاضر هیچ گزینه خواندن پین کد برای کیا 2020+ وجود ندارد.
VIN شخص ثالث برای پین کردن.
مسیر: کیا/انتخاب دستی/منطقه اروپا/ اسپورتیج/2020-22/تیغهدار/عملکرد داغ/افزودن کلید هدایتشده/
روشن کردن احتراق با
موفقیت برنامهنویسی اصلی
کلید جدید، روشن کردن، دستورات را دنبال کنید.
کنترل از راه دور (شماره قطعه OEM 95430-D9420)
KD online D9200 عملکرد خوبی دارد.
مسیر مانند بالا
واحد کنترل / سیستم از راه دور / برنامه RKE
در اینجا obdii365.com نرم افزار اسکنر عیب یابی VNCI 6154A VAG VW Audi Skoda Seat، دانلود درایور، نصب و دستورالعمل های اتصال را ارائه می دهد.
دانلود رایگان نرم افزار VNCI 6154
رمز عبور: 6vi5ku
رمز عبور: jgq5d9
اگر موفق به دانلود نرم افزار در این سرور نشدید، Teamviewer را آماده کنید تا مهندس ما نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کند.
ODIS V11 به فعالسازی آنلاین نیاز دارد، اگر VNCI 6154 را از obdii365.com دریافت کنید ، یک بار خدمات فعالسازی رایگان ارائه میکنیم.
اگر vnci 6154 را از دیگران دریافت کنید، برای هر فعال سازی 10 دلار آمریکا شارژ می کنیم (قفل به 1 عدد).
دانلود رایگان درایور VNCI 6154
VNCI 6154 Device Manager Setup & firmware tool
سیستم عامل: Win10 64bit
مرحله 1: نصب ODIS Setup
نصب OffboardDiagSetup-Service setup
2. پوشه پلاگین PostSetup
Copy را در پوشه مجوز ODIS نصب کنید و در پوشه C:/ProgramFiles/Offboard_Diagnostic_Information_System_Service قرار دهید.
فایل فشرده ODIS-Service_Update را استخراج کنید.
Offboard Diagnostic Information System را روی دسکتاپ اجرا کنید
دایرکتوری محلی را انتخاب کنید: پوشه D:/ODIS/ODIS Service_update
مجوز اجرای مستقل
3. دستگاه را متصل کنید
اکنون VNCI 6154 Device Manager را اجرا کرده و درایور را نصب کنید
رابط VNCI 6154 را با رایانه شخصی وصل کنید (نحوه اتصال vnci 6154 را در پیوست زیر بررسی کنید)
بررسی کنید دستگاه در رایانه Device Manager و درایور مدیر VNCI 6154 متصل است
4. نرم افزار را اجرا کنید
نماد برند مربوطه را روی دسکتاپ انتخاب کنید و نرم افزار را اجرا کنید.
نرم افزار آماده استفاده است.
چگونه شماره سریال VNCI 6154 را تغییر دهیم؟
نحوه تغییر شماره سریال VNCI 6154A برای برنامه نویسی آنلاین ODIS
چگونه VNCI 6154 را از طریق WiFi و WLAN وصل کنیم؟
VNCI 6154 در مقابل VAS 6154a در مقابل سایر 6154
هر دو Launch X431 TSGUN و Autel MaxiTPMS TS508 ابزارهای بسیار کارآمد TPMS برای لاستیک هستند.
این یک سنسور TPMS است. هر دوی آنها می توانند سنسور را برنامه ریزی کنند. در اینجا ما مقایسه ای انجام می دهیم تا مثبت و منفی هر دو را به شما بگوییم.
قیمت های متفاوتی دارند. Autel TS508 این یکی می تواند به تنهایی کار کند. نیازی به تبلت یا نرم افزار ندارد. شما همه چیز را شامل می شود، اما قیمت آن در این لحظه دو برابر است.
قیمت واقعاً دو برابر محصول راه اندازی TPMS TSGUN است.
من TSGUN را بیشتر دوست دارم زیرا زمانی که فراموش می کنید یک سنسور را برنامه ریزی کنید، می توانید آن را بعد از آن زمانی که لاستیک ها در داخل فشار دارند برنامه ریزی کنید.
با TS508 اگر روی لاستیک فشار دارید نمی توانید سنسور را برنامه ریزی کنید. باید سنسور را قبل از نصب روی لاستیک برنامه ریزی کنید و فشار آن را شارژ کنید.
این یک به علاوه از راه اندازی است، قیمت نیز به علاوه دوم از راه اندازی است. اما TS508 می تواند به تنهایی اجرا شود، ما تبلت نداریم. می دانید بستگی به این دارد که کدام گزینه را روی رایانه لوحی شما نشان می دهد، می تواند از 1 هزار یورو تا 5 هزار یورو باشد. اما تبلت Launch x431 دارای بسیاری از ماژول های افزودنی دیگر، ویدئوسکوپ، برنامه نویس ایموبلایزر، ADAS، تستر باتری و غیره است. همچنین می توانید Diagzone را اجرا کنید. با Autel باید دستگاه های جداگانه با عملکردهای مختلف خریداری کنید.
هر دوی آنها عملکرد یکسانی دارند، هر دوی آنها کار خوبی می کنند.
Launch tsgun بسیار ارزانتر است و بیشترین چیزی است که من از آن استفاده می کنم زیرا نیازی به نصب سنسور روی ماشین از قبل ندارم.
بیایید ببینیم این چیزها چگونه کار می کنند. وقتی می خواهید یک سنسور جدید TPMS را در ماشین نصب کنید، این برنامه نویس ها واقعاً چگونه کار می کنند، این برنامه نویس قادر به برنامه ریزی آن نیست.
برنامه نویسی چیزی بیش از حد است که آنها پایگاه داده همه ماشین های داخل آن را دارند. برای مثال در هر خودرویی حداقل 8 سنسور در داخل آن برای تابستان در زمستان وجود دارد.
اگر شما در حال حاضر در حافظه خود را به عنوان مثال TSGUN. فرض کنید هشت سنسور برای آئودی و همچنین یک سنسور هشت سنسور دیگر برای آئودی و تمام واحدهای زمانی در واقع یکسان هستند.
شماره سریال این سنسور سعی کنید وقتی یک سنسور را برنامه ریزی می کنید نگاه کنید وقتی روی ماشین های مختلف برنامه ریزی می کنید و روی ماشین های یکسانی برنامه ریزی می کنید ببینید، می بینید که همان شماره شناسه این سنسور را به شما می دهد مثل اکثر اوقات من توجه می کنم. روی ماشینها برای پنج سری همان شماره شناسه آن سنسور را به من اختصاص میدهد و بعد ماشینی که حسگر اصلی آن را باور کند، اما این درست نیست، فقط یک سنسور تقلبی است، آنها فقط از دادههای سنسور اصلی استفاده میکنند و شما میتوانید بتوانید آن را در داخل سنسور قرار دهید این روشی است که کار می کند.
در واقع هر دوی آنها قابل برنامه ریزی نیستند، هر دو ابزاری هستند که می توانند حسگرهای اصلی را شبیه سازی کنند.
مزایا و معایب TSGUN را راه اندازی کنید
طرفداران:
عمر باتری عالی و سرعت بالایی دارد.
کار کالیبراسیون TPMS را بسیار آسان می کند
شما می توانید حسگر TMPS را اسکن، برنامه ریزی و تشخیص دهید.
برنامه (کلون) راه اندازی سنسور RF
ساخت و ساز با کیفیت و احساس خوبی در دست دارد
کتابچه راهنمای مالک به راحتی قابل درک بود
اتصال با بلوتوث
محکم، خوش ساخت، با عملکرد ساده و سرراست
معایب:
این یک واحد مستقل نیست، باید با تبلت X431 جفت شود (ابتدا باید ماشین را انتخاب کنید. قبل از اینکه بتوانید از عملکرد tpms استفاده کنید باید از برنامه عیب یابی خارج شوید)
کار ناموفق در برخی از مدل ها (به عنوان مثال Opel Astra K، نیسان جوک 2016، 2012 شورلت کامارو).
مزایا و معایب Autel TS508
مزایا:
دارای باتری قابل شارژ قدرتمندی است
که کاربر را قادر می سازد تا به صورت دستی شناسه OE را در سنسور MX وارد کند.
این دارای 4 گزینه برنامه نویسی سنسور MX برای راحتی است و
با ماژول TPMS کابل OBD2 را برای یادگیری مجدد شناسه حسگر متصل می کند
.
تعمیرات TPMS سریعتر و هوشمندتر را با دو حالت سرویس ارائه می دهد.
به روز رسانی رایگان نرم افزار.
معایب:
به روز رسانی به نوعی چالش برانگیز است
اما هر دوی آنها کار خوبی می کنند و البته اگر منطقی فکر می کنید که آنها برنامه نویس نیستند، می توانیم از آن استفاده کنیم، آنها ابزارهایی هستند که حسگرهای TPMS را شبیه سازی می کنند.
برنامه نویس ها OEM کارخانه هستند و می توانند شماره های شناسایی مختلف را اختصاص دهند.
حالا بستگی به شما دارد که کدام ابزار را دارید. اگر محصول x431 راه اندازی دارید، اگر آن را ندارید TSGUN را به شما توصیه می کنم و باید جداگانه خریداری کنید، فقط TS508 را خریداری کنید.
با استفاده از Autel MaxiIM KM100 یک کلید هوشمند مجاورت یدکی جدید را با موفقیت به نیسان Pathfinder 2018 برنامه ریزی کنید .
ID4A، 433.92 FSK –
کلید ظاهری Xhorse XS Nissan در بازار استرالیا.
(صبح خیلی زود برای نقشه برداری مجدد دکمه های Autel) و این مشخصات کار بر روی مدل 2016 تایید شده است.
برای تشخیص خودکار Vin، احتراق را روشن کنید.
با خواندن موفقیت آمیز VIN، بلافاصله به اسکن وضعیت Immo بروید. مدل BCM شناسایی شده را دو بار با "لیست شیطان" مقایسه کنید اگر در لیست است، دور شوید.
لیست سیاه در عکس گنجانده شده است. این به نرم افزار نصب شده بر روی BCM اشاره دارد که با خواندن کد پین کاملاً تخت را خراب می کند و باعث می شود ماشین دیگر روشن نشود. به طور معمول آنها این نرم افزار BCM را روی قشقایی، جوک و اکستریل نصب کردند. به آنها دست نزنید.
برای بهترین نتیجه، هنگامی که روی دکمه افزودن هدایت شده کلیک می کنید، گونه های باسن را محکم ببندید. احتراق خاموش، خطرات روشن، درب را باز و بسته کنید. به خدای مناسب مورد نظر دعا کنید.
ابتدا با کلید اصلی و اکنون حذف شده از سیستم تماس بگیرید. (به یاد داشته باشید که ابتدا از کدام کلید استفاده کرده اید) سپس دکمه شروع را برای 2 ثانیه نگه دارید. داشبورد روشن می شود. 50-70% کشش را بر روی باسن کاهش دهید.
احتراق را خاموش کنید، موفقیت برنامه بعدی؟ آره. با کلید جدید تکرار کنید.
یادداشتهای مربوط به برنامه VVDI میگوید که بورد دوم را از جعبه خارج کنید. مورد نیاز نبود دوباره احتراق را خاموش کنید.
هنگامی که از شما خواسته شد از حالت برنامه نویسی خارج شوید، با اولین کلیدی که برنامه ریزی کردید، دکمه شروع را به مدت 5 ثانیه فشار دهید. ماشین 5 بار بوق خواهد زد. خطرات را خاموش کنید، عملکرد ریموت را بررسی کنید. ماشین را روشن کن نفس کشیدن.
گم شدن تمام کلیدهای هوشمند Lexus IS300 2023 توسط Autel MaxiIM KM100 انجام می شود . دستگاه به خودی خود کلید گم شده را می سازد. نیازی به پشتیبان گیری از اطلاعات immo یا کد خروجی 12 رقمی ندارد.
روش:
VCI را با OBD وصل کنید، KM100 را با VCI200 از طریق بلوتوث جفت کنید.
IMMO->Lexus->انتخاب دستی->USA->IS300->2016-2020->کلید هوشمند->واحد کنترل->سیستم بدون کلید (CAN) را انتخاب کنید
تعداد کلیدها را بخوانید 2 کلید برنامه ریزی شد.
پشتیبانگیری از دادههای immo در این مدل انجام نشد.
بنابراین ما یک تنظیم مجدد جعبه هوشمند انجام می دهیم.
بازنشانی جعبه هوشمند با موفقیت انجام شد.
کلید هوشمند را اضافه کنید
کلید یادگیری موفق شد.
اگر کنترل از راه دور کار نمی کند، دستورالعمل های اینجا را دنبال کنید تا عملکرد بدون کلید از راه دور فعال شود.
راه حل کار نکردن ریموت استارت خودرو تویوتا کمری 2022/2023
Autel MaxiIM KM100 دارای عملکرد یادگیری همگام سازی ECU است این مسیر عملکرد را در KM100 IMMO - Lexus - System Selection - Keyless System - Keyless System (CAN) - ECU Synchronization Learning دنبال کنید.
مسئله:
اگر Foxflash امنیت را در رایانههای Dodge 2015 و بالاتر حذف میکند، میتوانم آن را با تیونرهای HP تنظیم کنم. من سعی می کنم Chrylser GPEC2A ecu را توسط foxflash بخوانم و بنویسم ، خوب می خواند، اما نتوانست ALL را بنویسد و خطای "Checksm Never Support for Write All" را می دهد. گوشزدی چیزی؟
راه حل:
فلاش فاکس قفل ECU کرایسلر GPEC2A را باز می کند. همه را بخوانید و همه را بنویسید.
Ext flash، eeprom، IntFlash را بخوانید و Ext flash، eeprom IntFlash را جداگانه بنویسید.
Pinout Foxflash به CONTINENTAL GPEC2A - FCA، Dodge [SPC5674]
با کابل چند منظوره CNF1 روی PCB وصل کنید.
از درایور استفاده کنید:
→ Tools BOOT MODE
→ MOTOROLA FREESCALE BAM
→ CONTINENTAL GPEC2A
خطاهای iProg+ clone PORT به این دلیل است که شما احتمالاً مقاومت pull-up را در مین برد تغییر نداده اید و خطاهای 10 ولت و 12 ولت به این دلیل است که احتمالاً مقاومت در تقسیم کننده ولتاژ ADC روی مین برد را تغییر نداده اید و با توجه به آنچه در تصاویر می بینید مقاومت های حس جریان MC3406 را با 0.22 اهم جایگزین نکرد. شما فقط می توانید 3×1 اهم را به صورت موازی به جای 12x||1R00 قرار دهید.
مثال خطای PORT:
- تست برق خارجی -
خطا - برق خارجی وصل نیست.
- تست پین -
PORTD.1 (پین 6): بسیار خوب.
PORTE.0 (پین 7): بسیار خوب.
PORTE.1 (پین 8): بسیار خوب.
PORTE.2 (پین 9): بسیار خوب.
PORTE.3 (پین 10): بسیار خوب.
PORTE.4 (پین 23): بسیار خوب.
PORTE.5 (پین 24): بسیار خوب.
PORTE.6 (پین 25): بسیار خوب.
PORTE.7 (پین 27): بسیار خوب.
PORTD.6 (پین 5): بسیار خوب.
PORTA.0 (پین 20): خطای
PORTA.1 (پین 21): خطای
PORTA.2 (پین 22): خطای
PORTB.0 (پین 19): خطا.
PORTB.3 (پین 18): خطا.
PORTA.5 (پین 2): خطا.
PORTA.6 (پین 17): خطا
PORTA.7 (پین 1): خطا
PORTB.4 (پین 16): OK
PORTB.6 (پین 4): خطا
PORTB.5 (پین 3): خطا
ابتدا دو مقاومت را مانند تصویر main_board_anmated تعویض کنید . مقاومتی که با نقطه سبز مشخص شده است باید 4k7 و دیگری که با نقطه آبی مشخص شده است باید 51k باشد.
main_board_anmated
مقاومت را با مولیمتر اندازه گیری کنید تا بررسی کنید که آیا همه چیز درست است یا خیر. بین نقاط سبز باید 4k7 و بین نقاط آبی باید 61k باشد.
از آنجایی که نتایج 10 ولت و 12 ولت شما دقیقاً یکسان است، یعنی مقاومت حس جریان Rs (دو مقاومت موازی روی برد همانطور که در پست آخر گفتم) که برای برنامه ریزی حداکثر جریان در خروجی مبدل DC-DC MC34063AG استفاده می شود. اشتباه - حد فعلی برای دریافت بیش از 6.5 ولت بسیار کم است. می توانید از این ماشین حساب آنلاین برای محاسبه Rs استفاده کنید:
http://www.nomad.ee/micros/mc34063a/index.shtml
یا فقط مقاومت های موجود در پاوربرد را همانطور که در این تصویر نشان داده شده است جایگزین کنید:
اگر برد شما مبدل DC-DC دیگری دارد، به دیتاشیت نگاه کنید و مقدار Rs را محاسبه کنید. اگر MC34063AG دارید، Rs باید 0.22 اهم باشد اما می تواند با 0.33 اهم نیز کار کند. اگر مقاومت 0.22 اهم 0603 ندارید، فقط سه مقاومت 1 اهم با هر اندازه ای را به صورت موازی لحیم کنید تا 0.33 اهم به دست آورید.
شاید مجبور نباشید ترانزیستورها را تعویض کنید اما اگر این کار را انجام دهید بهتر است.
سپس آداپتور MBUS/UART/BDM را تست کنید و اگر به جای 7.5 ولت 5.5 ولت دریافت کردید، دیود زنر را تعویض کنید تا ولتاژ صحیح را بدست آورید.
و از همه مهمتر - iProg را مستقیماً از پورت USB لپ تاپ یا رایانه شخصی تغذیه نکنید، از یک هاب USB با برق خوب استفاده کنید که حداقل منبع تغذیه 2 آمپری داشته باشد و دارای محافظت از تغذیه برگشتی باشد. میتوانید لیست تمام هابهای USB با محافظت از تغذیه برگشتی را در جایی در Raspberry Pi ویکیپدیا پیدا کنید.
فراموش نکنید که منبع تغذیه هاب USB را هنگام برنامه ریزی میکروکنترلرها وصل کنید - اگر فراموش کردید آن را وصل کنید، 12 ولت از 14 ولت، 10 ولت از 12 ولت، 5 ولت از 6 ولت و 3.3 ولت از 4 ولت می پرد. .
هنگامی که فقط هاب USB را به رایانه شخصی یا لپ تاپ وصل می کنید، iProg از منبع تغذیه ضعیف USB رایانه تغذیه می شود و جریان از طریق کابل بسیار طولانی بین رایانه و هاب USB می گذرد و سپس جریان از طریق کابل USB دیگر بین آن ها عبور می کند. هاب USB و iProg. محدودیت جریان پورت کامپیوتر فقط 500 میلی آمپر است و ولتاژ آن معمولاً حدود 4.9 ولت است، اما به محض اینکه iProg جریان را می گیرد، ولتاژ ورودی iProg کاهش می یابد و سپس ولتاژ داخل iProg یک جهش ایجاد می شود - می توانید آن را با اسکریپت های تست یا بررسی کنید. با اسیلوسکوپ ولتاژهای 10 و 12 ولت از کنترل کننده افزایش دهنده که افت ولتاژ را بیش از حد جبران می کند مشتق شده اند و ولتاژهای آداپتورها از همان ولتاژها مشتق می شوند.
از طرف دیگر، ولتاژ هاب USB تغذیه شده معمولاً 5.1 ولت است و حتی زمانی که دستگاه بیش از 1 آمپر می کشد، پایدار است.
تغذیه پشتی به دستگاه هایی که به هاب USB متصل می کنید انرژی نمی دهد، این زمانی است که هاب USB را به منبع تغذیه خارجی وصل می کنید و اگر هاب USB فقط دستگاه هایی را که متصل می کنید تغذیه نمی کند اما سعی می کند رایانه شما را نیز تغذیه کند که خوب نیست. .
برنامه نویس X431 X-prog3 Launch در شبیه سازی ECU/TCU بسیار خوب است. در اینجا نمونه ای از شبیه سازی گیربکس مرسدس بنز VGS NAG3 آورده شده است.
دستگاه مورد نیاز:
راه اندازی X431 X431 PAD VII / سری PAD V یا تبلت سری IMMO ( IMMO Plus / IMMO Elite / IMMO Pro)
برنامه نویس X-Prog3 را راه اندازی کنید
آداپتور MCU3 را راه اندازی کنید
گیربکس اصلی VGS3
گیربکس VGS3 جدید نیاز به تعویض دارد
*برای انجام عملکرد شبیه سازی ECU/TCU با X-prog3 باید تبلت های سری X431 PAD یا IMMO داشته باشید. X431 V/V+/Pros با X-prog3 شبیه سازی ECU را انجام نمی دهند.
عملکرد IMMO Prog را انتخاب کنید
اتصال X-PROG3 با IMMO Plus ( دستورالعمل اتصال )
گیربکس->بنز->VGS-NAG3->نمایش نمودار سیم کشی->اتصال به صفحه آداپتور MCU3 را انتخاب کنید
یک نسخه پشتیبان از اطلاعات کامل انجام دهید
اطلاعات فلش را بخوانید و ذخیره کنید
از اطلاعات کامل VGS NAG3 نسخه پشتیبان تهیه کنید
بازیابی اطلاعات کامل را انتخاب کنید
به روز رسانی داده های اصلی VGS برای بازیابی
مطمئن شوید که بامبر بوش ECU جدید با ECU اصلی یکی است.
eeprom و فلش را در VGS3 جدید بنویسید
س: من نرم افزار برنامه نویس CG FC200 را به آخرین نسخه V1.1.3.0 به روز کردم، اما مجوز Continental TC17 و Bench MPC5xx وجود ندارد. چگونه آن را فعال کنیم؟
پاسخ: مجوز در دو روز به طور یکنواخت فعال می شود. مجوز رایگان است، اما باید از یک آداپتور اضافی استفاده کنید.
آداپتور MPC5xx نیمکت FC200
ویژگی به روز رسانی نرم افزار FC200 V1.1.3.0
24 مه 2023
1. عملکرد جدید
(الف) تعمیر مسافت پیموده شده VAG TCU
DQ200
DQ250
VL381
DL382
(ب) بله خاموش است
EDC17C53
EDC17C63 / EDC17C81
2. ECU جدید
(الف) ECU قاره ای
PCR2.1
SDI7
DPS6
(B) ECU BOSCH (ECU حالت پلت فرم BOSCH MPC5xx را اضافه کنید)
ME9.0
MED9.1
MED9.5
MED9.5.10
EDC16C2
EDC16C8
EDC16CP31
EDC16CP35
(C) ECU KEFICO
CPEGD2.20.x
(D) ECU DELPHI (اضافه کردن مرسدس بنز CRD2. حالت پلت فرم موتور x MPC556x)
CRD2.x
3. تصحیح جمع چک
(الف) ECU دلفی
تراشه سری TC17
(ب) ECU BOSCH
ME7.4.5
(C) GM TCU
6T30
6T80
6L80
چگونه نرم افزار ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا CG100 Prog III را فعال کنیم؟
1. جدیدترین نرم افزار cg100 را از اینجا دانلود و نصب کنید .
2. ابزار تنظیم مجدد کیسه هوای CG100 را وصل کنید و نرم افزار را اجرا کنید، نرم افزار به شما نشان می دهد که ابزار شما باید آن را فعال کند، روی ok کلیک کنید.
3. اگر قبلاً یک حساب کاربری از CGMB & CGDI & CGPRO دارید، میتوانید مستقیماً وارد شوید. اگر حساب ندارید، یک حساب کاربری ثبت کنید. روی ok کلیک کنید و «حساب ندارید؟ یکی بساز!".
(1) بهتر است این اطلاعات را در یک فایل متنی تایپ کرده و ذخیره کنید، آنها را کپی کرده و در هنگام ایجاد حساب کاربری در نرم افزار cg100 قرار دهید.
(2) بهتر است از نام کاربری و رمز عبور ساده استفاده کنید، در آینده به راحتی قابل یادآوری است. (به عنوان مثال: نام کاربری حساب کاربری من lisa است، رمز عبور 12345678)
(3) پس از پر کردن تمام اطلاعات، روی دکمه "ارسال" کلیک کنید. و حساب کاربری با موفقیت ایجاد شد.
(4) نام کاربری و رمز عبور خود را کپی کرده و وارد شوید. سپس ابزار با موفقیت فعال خواهد شد.
(5) اگر نمی توانید کد را با شماره تلفن یا آدرس پست دریافت کنید، ناحیه اتصال سرور را یکی یکی تغییر دهید و دوباره امتحان کنید.