دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Autel IM508 و AutoPro PAD که بهتر است

 درباره AutoProPad Basic (APP) فکر می کنید؟ ارزش یک هزار دلار برای یک برنامه نویس روزانه آمریکایی/آسیایی را دارد یا بهتر است پول برای Autel IM508 با XP400Pro خرج شود ؟  

Autel IM508 و AutoPro PAD که بهتر است

ابتدا برخی بررسی های بی طرفانه از هر دو دستگاه ارائه می شود:

 

1. Autel می تواند با سایر لوازم جانبی اتول به اروپا کمک کند. APP اساسی هیچ پشتیبانی اروپایی ندارد.

 

2. من عاشق AutoPro Pad پایه خودم برای وسایل نقلیه خاص به خصوص فورد هستم. بای پس 10 دقیقه ای AKL فورد یک ویژگی خوب است. بسیاری از فوردها را به خوبی انجام می دهد (بدون انتظار 10 دقیقه ای)، و بسیاری از اتومبیل های دیگر. همچنین بدون نیاز به اینترنت برای APP. بدون اینترنت برای جاخالی دادن در APP. فقط ای کاش یک بای پس 12 دقیقه ای chevy وجود داشت.

 

3. Km100 عملکرد مشابه Im508 را بدون اشتراک مداوم به او می دهد. Autel روی هوندا ضعیف است اما توپدون او این را پوشش می دهد. km100 می تواند به عنوان اولین برنامه نویس خوب باشد زیرا می تواند با اکثر خودروهای داخلی ایالات متحده مقابله کند.

 

4. من عاشق Autel IM508 هستم. می‌تواند کد رول روی تویوتا جدید، AKL در هایلوکس تیغه‌شده از طریق GBbox را دور بزند و کلید را مستقیماً بدون نسخه اصلی روی Golf V اضافه کند، به‌علاوه می‌تواند Autel Prox و تراشه‌ها را روی تراشه فوق‌العاده در کوتاه‌مدت تولید کند.

 

5. جدیدترین به روز رسانی سیستم IM508 نیاز به اتصال هات اسپات را برای انجام همه خودروها حذف کرد. IM508 من برنامه نویس اصلی من است و من را ناامید نکرده است.

 

6.  Autel KM100  انتخاب خوبی خواهد بود، زیرا از نظر immo بسیار شبیه به 508 است، اما نسبتاً ارزان است، و همچنین برای انجام فوب های یونیورسال autel خوب است، که می تواند به موجودی همه کاره ارزان قیمت کمک کند. 608 می‌تواند این کار را انجام دهد، بله... اما روشن کردن سیستم‌ها کمی سخت و خسته‌کننده است، بنابراین تولید بر روی کیلومتر 100 و سپس برنامه‌نویسی روی 608 سریع‌تر و راحت‌تر است، بنابراین هنوز هم ارزش این را دارد.

 

7. اولین برنامه نویس من نسخه کامل APP بود. IM508 را بعدا خریدم. هر کدام مزایای خاص خود را دارند، اما 508 کارهای بیشتری انجام می دهد.

 

8. ما هر دو را داریم. AutoPad می تواند gms جدید انجام دهد، اما من از im508 هر روز هفته استفاده می کنم.

 

9. سپس AutoProPad برای سهولت استفاده از آن است. و APP اساسی بدون اشتراک است، بدون توکن – بدون اینترنت تا زمانی که هنوز آن را ارائه می‌دهند، از آن استفاده شود.

 

10. من با ProPad Basic شروع کردم (مقرون به صرفه تعداد خوبی از وسایل نقلیه را پوشش می دهد) اما مهارت ها را خیلی سریع در 2 ماه در دست گرفتم و به چیز پیشرفته تری نیاز داشتم سپس IM508 را با XP400 Pro خریداری کردم (مبلغ خوبی دریافت کردم.)

 

11. Autel IM508 را شروع کنید سپس آن را با آیتم های زیر Gbox2, apb112, xp400 pro programmer ارتقا دهید. شما یک ست ضربه ای دریافت می کنید که شاید 1500 دلار قیمت داشته باشد. شما قادر خواهید بود تا 95٪ از کلیدها.

 

در مجموع:

از هر دو استفاده کنید، یک تیم عالی. برای پر کردن شکاف های پوشش به بیش از 1 برنامه نویس نیاز دارید.

 

مزایای AuoPropad:

بدون شبکه

بدون اشتراک، بدون رمز

سریع

فوردهای جدید را با آلارم فعال دور خواهد زد

 

 

Autel IM508 Pros:

پوشش بزرگ نسبت به APP

کلیدهای جهانی autel را ایجاد کنید

کد پین مجاورتی تویوتا را دور بزنید

کندتر از APP

 

 

AutoPropad بدون شبکه کار می کند، سریعتر است و فوردهای جدید را پوشش می دهد. Autel کارهای بیشتری انجام می دهد، تویوتاهای جدید را دور می زند، می تواند کلیدهای یونیورسال autel تولید کند اما کندتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.