دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

برنامه Autel IM608 2022 Subaru Outback همه کلیدها گم شدند

 Autel برای برخی از مدل‌ها از سوبارو Outback و Legacy 2022 با  صفحه‌نمایش‌های عمودی بزرگ،   عملکرد از دست رفته کلیدهای هوشمند را پشتیبانی می‌کند .  


در اینجا تجربه کار کاربر در Outback 2020-2022 برنامه نویسی همه کلیدها گم شده است:

 

1.

من توانستم یک کلید را با استفاده از  Autel IM508  به همراه  شبیه ساز کلید هوشمند APB112  بدون تعویض هیچ قطعه ای برنامه ریزی کنم. من اکنون یک کلید کار دارم که به من اجازه می دهد تا از عملکردهای دیگری مانند حذف کلیدهای قدیمی در IM508 استفاده کنم.

فرآیند نسبتا آسان است. با استفاده از انتخاب دستی، سازنده، مدل و محدوده سال خود را از منو انتخاب کنید. گزینه Generate Analog Key را در قسمت Immobilizer پیدا کنید و مراحل روی صفحه را دنبال کنید. تا زمانی که به شما اجازه می دهد داده های EEPROM را ذخیره کنید، باید ادامه دهید. پس از انجام این کار، باید شما را راهنمایی کند تا APB112 را وصل کنید، جایی که یک کلید شبیه سازی شده ایجاد می کند. اگر به خوبی پیش رفت، می‌توانید از اعلان افزودن کلید برای ایجاد یک کلید جدید استفاده کنید (در طول این فرآیند APB112 را قطع نکنید).

برای مرجع، وسیله نقلیه من یک سوبارو اوت بک (NA) 2020 با شماره قطعه زیر است:

SMT: 88801AN000
ESCL: 83126AN00B

 

 

2. 

من کلید 2022 subaru outback PTS را امروز با AKL برنامه ریزی کردم. ESCL و ماژول کلید هوشمند با ویرجین جایگزین شدند. برنامه ریزی شده با  Autel IM608 . هنوز ماشین نمی زند چراغ امنیتی 5 بار چشمک می زند و سپس با IGN در وضعیت ON روشن می ماند. Autel نشان داد که ECU به ماشین اجازه راه اندازی می دهد. من فکر می کنم این ماشین های جدید ممکن است یک سیستم 2 کلیدی باشند. من اکنون یک کلید دوم سفارش می دهم و برنامه ریزی می کنم و می بینم که آیا چراغ امنیتی خاموش می شود یا خیر. این خودرو نیز از آب نجات یافته و اکثر ماژول ها آسیب دیده و تعویض شده اند.
به روز شده:
من تونستم کار رو با autel کامل کنم. من مجبور شدم ECM را یاد بگیرم، حتی اگر هرگز تغییر نکرده باشد. سپس ماشین درست به راه افتاد. شاید به همگام سازی IMMO و ECU مربوط باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.