چه زمانی برای ابزار تشخیصی Launch X431 یا تبلتهای IMMO به تعمیر سیستم عامل نیاز دارید ؟
در صورت بروز شرایط زیر، تعمیر سیستم عامل مورد نیاز است:
1). خطای "هیچ سیستمی یافت نشد"
در اینجا یک مشکل مشابه پیش می آید:
راه اندازی اسکنر X431 Pro5 اطلاعات خودرو را اسکن نمی کند، خطای سیستم پیدا نشد.
کانکتور بلوتوث وصل شده و احتراق در وضعیت ON قرار می گیرد.
2). جستجوی خودکار اطلاعات خودرو انجام نشد و جستجوی خودکار خودرو کار نمی کند
3). با شارژر اصلی شارژ نمی شود، برنامه همچنان متوقف می شود، خدمات تشخیصی خراب می شود
4). برنامه خراب می شود
5). خطا خطای سرویس تشخیصی
راه حل:
بررسی کنید که آیا نشانگر اتصال بلوتوث روشن است یا خیر.
اگر نه، دوشاخه را بکشید و دوباره وصل کنید. اگر هنوز روشن نشده است، ممکن است چیزی در کانکتور BT وجود داشته باشد.
اگر پاسخ مثبت است، یک اصلاح سیستم عامل Launch X431 را به صورت زیر انجام دهید:
نرم افزار را آپدیت کنید و سپس یک سیستم عامل را تعمیر کنید.
به «اطلاعات کاربر» - «رفع سیستمافزار» - «رفع سیستمافزار» - «اسکن کانکتور بلوتوث» بروید.
اگر PAD V/ PAD VII است ، به اطلاعات کاربر->Fix connector firmware/system-> Fix Connector Firmware یا Fix Connector System بروید.
اگر SmartLink VCI صفحه نمایش سیاه شد، یک تعمیر سیستم عامل انجام دهید.