در اینجا مشکلات مشابه وجود دارد:
1). Autel از طریق OBD شکست خورد
BMW BDC (با گیربکس دستی) هنگام اضافه کردن کلید جدید با Autel IM608 Pro از طریق OBD تصادف کرد. در حال حاضر هیچ ارتباطی با ماشین از طریق obd وجود ندارد. من کدهای پشتیبان را از طریق OBD خوانده ام.
راه تعمیر BDC چیست؟
2). VVDI2 از طریق OBD شکست خورد
کلید تبلیغ Bmw x1 2019 Vvdi2 توسط obd bdc بدون ارتباط (SWFL از دست رفت)
راه حل:
شما باید فلش خواندنی را روی صفحه تنظیم کنید و تعمیر کنید و سپس به BDC بنویسید.
وقتی سعی می کنید قفل آن را باز کنید، آن را آجر زدید، گاهی اوقات اتفاق می افتد.
اکنون فقط نیمکت می تواند شما را نجات دهد.
اگر خودرو با گیربکس دستی است نیز باید قفل فرمان را تجدید کنید. (اگر ماشین با گیربکس دستی است باید قفل فرمان داشته باشد.)
پس از تمدید BDC، فرمان کار نخواهد کرد و باید آن را به صورت بکر انجام دهد.
اگر هنوز ارتباطی با OBD ندارید، همان BDC را بخرید و با ISN از ECU موتور دوباره برنامه ریزی کنید.
بررسی کنید که آیا اتصالی روی نیمکت دارید یا خیر، اگر روی نیمکت اتصال ندارید، این BDC قابل تعمیر نیست و باید یک مورد جدید بخرید.
پایه BDC برای ساخت کابل نیمکت
هنگام راه اندازی کار نیمکتی، پلت فرم تست Godiag FEM/BDC توصیه می شود.
همیشه روی نیمکت بهتر است. در صورت نیاز به برنامه ریزی BDC از طریق OBD، ماژول ACDP2 31 را با استفاده از روش DoIP انتخاب کنید. 100٪ ایمن است (تأیید شده توسط تکنسین Yanhua)
بازخورد:
حل کرد.
بازخورد:
حل کرد.
Xhorse - به روز رسانی swl با e-sys
Autel - آپدیت خود به خود.
و سپس کار bdc روی نیمکت را حذف کرد و تمام شد!