دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

آیا می توانم از Autoauth در مدل های اروپایی FCA استفاده کنم؟

 سوال 1: چگونه می توانم از FCA SGW در اسکنر Autel خود استفاده کنم ؟ من در اروپا هستم. من autoauth را می بینم اما فقط برای ایالات متحده است. 

سوال 2: هیچ راهی برای استفاده از fca login برای Autel در اروپا وجود ندارد؟
سوال 3: AutoAuth در اروپا روی Autel کار نمی کند و سوال این است که آیا راه دیگری دارید؟

از Autoauth در FCA 1 اروپا استفاده کنید

سرنخ اینجاست.
برخی از کاربران گفتند FCA Autoauth روی خودروهای اروپایی کار می کند.

زمانی که منطقه را مشخص می کنید، باید USA را انتخاب کنید، حتی اگر در کشور دیگری هستید. شما از طریق دروازه دسترسی خواهید داشت و تمام وسایل نقلیه FCA/Stellantis در رایانه لوحی شما در دسترس خواهند بود.  Autel تبلت‌های خاص منطقه‌ای ندارد، همه آنها نسخه‌های جهانی هستند، به استثنای نرم‌افزارهای خاص منطقه.

به عنوان مثال:
اینجا یک حساب Autoauth است که ثبت شده و روی  Autel IM508s کار می کند . یک متخصص به معنای واقعی کلمه دیروز از آن برای تشخیص و تعویض سنسور دمای محیط در دوج رم 1500 2022 استفاده کرد و مانیتور عمر روغن را پس از سرویس مجدداً تنظیم کرد.

از Autoauth در اروپای FCA 2 استفاده کنید

این نیاز به اشتراک و ثبت نام دارد، یا از کابل Bypass ( کابل 12+8  به Star Connector) استفاده می کنید. کابل ستاره اسکنر اتصال sgw را به خطوط تشخیصی CAN روی کانکتور ستاره دور می‌زند.

نیازی نیست  با autel تماس بگیرید . می‌توانید به اینجا بروید،  https://webapp.autoauth.com/  حساب خود را ثبت کنید، زیربنای خود را پرداخت کنید، به نمایه فروشگاه بروید، جزئیات را تکمیل کنید. بعد به مدیریت ابزارها بروید، روی افزودن کلیک کنید،  autel را انتخاب کنید، سپس همه مدل ها را انتخاب کنید، سپس  شماره سریال ابزار autel خود را اضافه کنید  . جزئیات را در حساب شما ذخیره می کند. دفعه بعد که به ماشینی در پشت دروازه stellantis متصل می‌شوید، از شما می‌خواهد با حساب autoauth که ایجاد کرده‌اید وارد شوید. روی یادآوری کاربر و ورود به سیستم کلیک کنید و حساب شما را برای هر وسیله نقلیه آینده به خاطر بسپارید.

زیر 50 دلار به شما 5 کاربر و 5 ابزار را می دهد که می توانید ثبت نام کنید. دسترسی خودرو نامحدود است.

ویرایش: به خاطر داشته باشید که برای ورود به سیستم و دسترسی از طریق دروازه نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. ساده‌ترین راه برای ما اگر در جاده‌ها هستیم، راه‌اندازی یک نقطه اتصال بی‌سیم در تلفن همراهمان است تا  اتول  به آن متصل شود. استفاده از داده بسیار جزئی است.

 

راهنمای دقیق را بررسی کنید:  Autel Scan Tools Bypass SGW FCA Security Gateway Access

از Autoauth در FCA 3 اروپایی استفاده کنید

از Autoauth در FCA 4 اروپایی استفاده کنید


اگر Autoauth روی مدل اروپایی شما کار نمی‌کند و نمی‌خواهید زمان خود را صرف جستجوی مکان SGW کنید، می‌توانید   برای استفاده از سرویس باز کردن قفل FCA SGW اروپایی خریداری کنید.

احراز هویت FCA توسط obd.

فقط 1 سال اشتراک. شما باید هر سال این اشتراک اضافی را پرداخت کنید. شماره سریال در دستگاه مورد نیاز است و 14 تا 21 روز کاری برای فعال سازی زمان می دهد.

از Autoauth در FCA 5 اروپایی استفاده کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.