دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

بهترین دستگاه برش کلید استارت چیست؟

 سوال:

یک ماشین برش کلید خودرو خوب برای شروع چیست؟

 

در اینجا چند بررسی مختصر از محبوب ترین دستگاه های برش کلید در بازار پس از فروش آورده شده است.

اول اینکه شما نمی توانید ماشین های دستی و اتوماتیک را مقایسه کنید. آنها محدوده های کلیدی مختلفی دارند. در اینجا مزایا و معایب ماشین های برش کلید اصلی وجود دارد؟

 

1. ماشین های برش کلید Xhorse

ماشین های برش کلید Xhorse

ارزان ترین کاتر مناسب قطعا دلفین xhorse است. به نظر می رسد ماشین های Xhorse Dolphin محبوب ترین هستند.  اگر بودجه بسیار کمی دارید دلفین xp005 ارزانتر است. دلفین دارای 4 گیره با تیبی، sx9، کلید ماشین، سیلندرهای معمولی و گودی است. این احتمالاً بهترین دستگاه برش کلید برای شروع است، زیرا طیف مناسبی از کلیدها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. شما همچنین به یک کلونر نیاز خواهید داشت.

به روز نگه داشتن آن به همین سادگی انجام نمی شود، برای برش دادن کلیدهای خانه به کد خوب نیست، و برای کلید ماشین بهترین نیست. برخی از آنها خوب هستند، اما برخی از آنها به شدت دقیق نیستند. این همان چیزی است که اکثر قفل سازها با آن شروع کردند، و کاربران هنوز هم آن را برای چیزهای خاصی دارند (اغلب به عنوان یک پشتیبان اضطراری در صورت خراب شدن سایر کلیدهای برش). بنابراین می توانیم به شما بگوییم که این کار را انجام می دهد، اما محدود است.

آنها به اندازه کلید در دست دوستانه نیستند، اما با کمی زمان می توان آنها را فهمید. کلیدهایی وجود دارد که وقتی آن را یاد گرفتید قطع نمی شود اما خیلی زیاد نیست.

حال دلفین خوب است، آنها برخی از اشکالات را برطرف کردند. برخی از مسائل کوچک باقی می مانند، اما با گذشت زمان، آن را بهبود می بخشند.

آنقدر گران نیست و این ویژگی تکراری جهانی را دارد. گیره ها خوب هستند و گیره های مدل جدید حتی بهتر خواهند بود.
Tibbe Ford و sx9 گیره اضافی خیلی خوب کار می کنند. دلفین متحرک است، شما آن را به جایی که نیاز دارید ببرید. و شما نمی توانید به یک ابزار برش تکیه کنید. بنابراین، اگر تصمیم به انتخاب یک برش گران‌تر دارید، می‌تواند پشتیبان شما باشد.

Condor II  برای انجام کلیدهای بیشتر دوام بیشتری دارد. کندور یک ماشین خودرو خوب است. دلفین کلیدهای resigental را با گاز گرفتن نمی برد، condor ii این کار را می کند. این ماشین مناسبی بود اما ورود به خودرو گران تر است. با وجود اینکه مزیت عملکرد باتری دلفین 2 را ندارد، این دستگاه بسیار خوب است. از مقایسه مستقیم ما، کیفیت برش بین Condor و Dolphin تقریباً یکسان است.

 

 

2. دستگاه برش کلید بیوه سیاه

دستگاه برش کلید بیوه سیاه

بیوه سیاه از AKS بهترین برش بودجه است. در بخش ارزان‌تر، بسیار خوب کار می‌کند، فک‌های زیادی برای کلیدهای ویژه در دسترس است و بدون زحمت خود را به‌روز نگه می‌دارد.
این یک دستگاه فوق العاده است. همه چیز را قطع می کند، کلیدهای تجاری، مسکونی، خودرو به جز medeco.

نرم افزار شگفت انگیز بوده است. سری کد کامل خودرو، نمودار پیشرفت، رمزگشایی با تصویر و آسان برای استفاده. خود دستگاه تمام کلیدهای یک و دو طرفه و گودی مانند Multlock، tibbe، لوله ای، لیزری و مسکونی / تجاری را برش می دهد. از همان فک های تریتون استفاده می کند و می تواند با یک کابل ساده با ولتاژ 12 ولت کار کند.

نسبتاً محکم برای یک ماشین جدید. این دستگاه در اصل یک تریتون است. بیوه سیاه همان کارهایی را انجام می دهد که تریتون از آرواره های تریتون مانند دلفین و کندور استفاده می کند.

با توجه به قیمت، خرید بسیار خوبی است.

 

3. دستگاه برش کلید Kukai

دستگاه برش کلید Kukai

SEC-E9 Pro قیمت مناسبی به نظر می رسد. دارای صفحه نمایشی مانند condor mini است.

Kukai SEC-E9 Pro یک دستگاه ارزان قیمت چینی است که اپلیکیشنی را که روی گوشی خود قرار داده اید را اجرا می کند. ما 2 سال است که از یکی استفاده می کنیم و احتمالاً حدود 1000 کلید را بدون مشکل بریده ایم. به دلیل ارزان بودن بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. گیره استاندارد بیشتر کارهای خودرو را انجام می دهد به جز تیب. علاوه بر این، یک گیره 200 دلاری وجود دارد که می توانید آن را برای یک طرفه مسکونی/تجاری و خودرو خریداری کنید.
ما یک دستگاه کلید روی 3 وانت خود داریم. (2 Futuras و SEC-E9 Pro). شخصاً برای پول ما عاشق SEC-E9 Pro هستیم!!!

یک مدل کوکای آلفا هم هست و نمی توانم شکایت کنم، ماشین عالی برای پول. kukai Alpha pro باتری ندارد. نیاز به اجرا از ماشین با منبع تغذیه اینورتر. منوی آن به نظر بسیار خوب نوشته شده است. در منو ابزار ایجاد کارت کلید وجود دارد و می تواند کلیدهای خانگی را نیز برش دهد. کلیدهای زیادی را با آن برش دهید و در جای خود قرار بگیرد.

اما ماشین‌های جدید آن‌ها قبل از شروع بریدن کلید به زمان بیشتری برای اندازه‌گیری گیره نیاز دارند.

 

4. Slica Futura Pro

Slica Futura Pro

Silca Futura خواهد آمد. بسیار نزدیک است، می تواند سری Kaba را با فک، برش assa 7، همه کلیدهای خودکار، گودی، مگنوم، sx9، تیبی، لوله ای، بدون کلید موریس برش دهد. بنابراین نمی توان همه چیز را قطع کرد.

یکی از مشتریان ما جدیدترین Silca Futura Na را دریافت کرده است، و از آن راضی نیست... یک دستگاه 9000 پوندی!، اکثر کلیدهای سیلندر، Ym!5، Maz24، Hu101، Va6 و تیغه‌های hu64 را برش نمی‌دهد/رمزگشایی نمی‌کند. بارها، اما معمولاً این کار را به این صورت یا آن داستان BS انجام می دهند.

گیره ای وجود دارد که باید تعویض شود و همچنین برخی از قطعات فلزی که باید استفاده شود.

Futura Auto دارای یک گیره خودکار نزدیک به جهانی برای همه کلیدهای مسیر است، فقط باید برای کلیدهای برش لبه، تیبی یا لوله ای تغییر کند. فرآیند اندازه گیری سریعتر از یک دلفین است. Keyline Gymkana نیز مشابه است. اما هیچ یک از این ماشین ها کار خاصی در برش لبه انجام نمی دهند.

Futura Auto از آرایش فک کاملاً متفاوت با Futura و Futura Pro استفاده می کند. این یک خود مرکز نزدیک به فک جهانی برای کلیدهای مسیر است. برای برش های لبه باید تعویض کنید اما در وهله اول در برش های لبه عالی نیست.

 

5. دستگاه برش کلید تریتون

دستگاه برش کلید تریتون

تریتون تا اینجا بسیار عالی است. رابط کاربری خوب و تعداد زیادی کلید را کاهش می دهد.
تریتون هر گروهبان کلید تجاری کوربین را قطع خواهد کرد.
تریتون پلاس هرگز مشکلی برای ما ایجاد نکرده است. تقریباً هر چیزی را قطع خواهد کرد. اندازه آن در مقایسه با فیتورا بسیار کره است. و می تواند یک ضرب و شتم طول بکشد. Futura قابلیت های بیشتری دارد اما ماشین بسیار بزرگی است و استفاده از آن می تواند پیچیده تر باشد.
دستگاه کلید تریتون جدیدترین جدیدترین دستگاه کاملترین دستگاه است تا جایی که می بینیم که قیمت مناسبی دارد.

ساخته شده توسط لابراتوارهای قفل
با امنیت بالا
لبه برش
یک طرفه
لوله ای گودی
8
برش و 6 برش
حکاکی تیب
ابزار کلید سفارشی ساخته شده در دستگاه!!

اما گران است (3950.00 دلار)، هیچ فروشنده ای در خارج از ایالات متحده وجود ندارد و برای انجام تقریباً همه انواع کلید به چند گیره نیاز دارد.

 

6.دستگاه Keyline 994

دستگاه Keyline 994

به نظر می رسد کار با آن گران باشد زیرا برش ها و فک ها در مقایسه با سایرین بسیار گران هستند.
آنها ماشین های تنومندی هستند اما این 994 مشکلی دارد که شاید با به روز رسانی نرم افزار و پشتیبانی فنی قابل حل باشد. در حین کالیبراسیون، ردیاب ها را می شکند. به احتمال زیاد این تجمع براده های کوچک و گرد و غبار بین ردیاب و کاتر است. دستگاه را با یک جاروبرقی و مقداری هوای فشرده تمیز کنید.
994 ممکن است ساده ترین یا سریع ترین نباشد، اما همه کاره است و طیف وسیعی را پوشش می دهد. شما نباید فک را دوباره بخرید. اگر چنین است شما دارید کار اشتباهی انجام می دهید. ما فک اضافی داریم. اگر نیاز به خرید دارید
در مورد مشکل شما به احتمال زیاد تجمع براده های کوچک و گرد و غبار بین ردیاب و کاتر است. دستگاه را با یک جاروبرقی و مقداری هوای فشرده تمیز کنید.
تا اینجای کار به نظر می رسد 994 خشن است. کاترها را می توانید از بسیاری از منابع جایگزین با قیمتی بهتر از نصف تهیه کنید. فک ها یک سرمایه گذاری نسبتا جزئی هستند. ارزان تر از یک دستگاه جدید که هنوز باید فک و برش برای آن تهیه کنید.

 

 

7.   ماشین برش کلید گودزیلا CGDI

دستگاه برش کلید گودزیلا CGDI

خوب به نظر می رسد، با نمایشگر و عملکرد تلفن، برای آن قیمت!

از آنچه cgdi قبلا ارائه کرده بود و به روز رسانی ها بسیار راضی بودم.
این دستگاه اصلی ما اکنون بیش از دو سال آن را داشت.

 

 

8. دستگاه برش کلید لیزری نینجا

دستگاه برش کلید لیزری نینجا

لیزر نینجا تا به امروز دستگاه خوبی بوده است، همیشه یک کلید عالی و همیشه سریع برش می‌دهد، تنها درد آن زمان راه‌اندازی برای کنسول نرم‌افزار لایگر است که 3 تا 4 دقیقه است، 7 سال خدمات بدون مشکل تاکنون. هر بار به سرعت و به طور کامل قطع می شود.

 

 

در مجموع:

یک ماشین همه کارها را انجام نمی دهد.

برای مقرون به صرفه بودن،  دلفین XP005 / XP005L  یا SEC-E9 Pro را تهیه کنید.

SEC E9 PRO مقرون به صرفه است و یک ماشین کاملاً مناسب برای پول است. اگر می خواهید کمی بیشتر بپردازید، دلفین یک ماشین عالی است.

دلفین XP005 بهترین دستگاه برش کلید استارت است. این بهترین راه حل با بودجه کم است. Dolphin/Condor Mini کامل نیست، یک قفل ساز خوب اصلاحات و حتی قوی ترین ها را انجام می دهد.

برش بعدی Black Widow، Triton ultimate یا Futura خواهد بود. Futura و Triton دارای چندین پوشش تیغه موتورسیکلت هستند.

هر ماشینی دارای اشکالاتی است، و بسیاری از ماشین ها دارای ویژگی های عجیب و غریب هستند - کلیدها را نمی توان به سادگی رمزگشایی و بدون دانستن این ویژگی ها برش داد. همیشه یک منحنی یادگیری وجود دارد که چگونه با این اشکالات و بدخلقی ها کنار بیایید، هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد.
به عنوان مثال، Dolphin ایده‌آل نیست، اما در بیشتر موارد پس از یادگیری برخی از اشکالات آن، این کار را انجام می‌دهد.

اگر نمی‌توانید بودجه را به دستگاه سیلکا اختصاص دهید، یک دستگاه برش کلید دلفین بخرید و از آن برای آوردن پول نقد برای تأمین بودجه دستگاه بهتر استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.