در اینجا یک مشکل مشابه پیش می آید:
آیا یک BMW 335i Cas3+ 2007 همه کلیدها با Yanhua Mini ACDP2 با OBD گم شد و ولتاژ کمتر از 12 ولت شد، با موفقیت ISN به دست آمد و کلید فروشنده نوشت ، ماشین خالی است کلید فقط وقتی در شکاف قرار می گیرد قفل باز می شود و درها قفل می شود. =4>هیچ مشکلی در اجرای آزمایشی با acdp2 وجود نداشت.
راه حل:
Autel IM608 و ACDP هر دو دارای عملکرد تعمیر CAS هستند.
در مقایسه با لپتاپ یا رایانه معمولی چه اتفاقی میافتد:
فلش یک سیستم عامل است، یعنی ویندوز 7، 10، و غیره. و فلش D ("ee") نرم افزار است.
هنگامی که یک کامپیوتر چندین بار به اشتباه خاموش می شود. خرابی ("صفحه آبی")
در ماژول CAS هم همینطور. فلاش (سیستم عامل خراب می شود و بنابراین نمی تواند ادامه یابد.
به سادگی فلاش (Pflash) را جایگزین کنید و ماشین روشن می شود.
از آنجایی که داده های کلیدی در eeprom (Dflash) هستند. .
همیشه 100% اولین بار قبل از انجام هر کاری، p flash و d flash را بخوانید و صرفه جویی کنید زیرا در صورت وقوع این اتفاق می توانید فوراً به راحتی تعمیر کنید، اما اکثر مردم هرگز 10 دقیقه اضافی را صرف نمی کنند و در نهایت به پایان می رسند. بعدا گریه می کند.
حفظ ولتاژ در طول روند کاهش درجه بندی obd مهم است. نیمکت امن تر است.
اگر در بدترین سناریوی OBD، دانگرید با شکست مواجه شد، CAS را بیرون می آورید و فلاش صحیح را که روی خود ماژول CAS مهر شده است، باز می نویسید!
شما باید ماژول CAS را بیرون بیاورید تا آن را تعمیر کنید، درست مانند زمانی که می خواهید کلیدی را در نیمکت بسازید.
Autel گزینه ای برای تعمیر فلاش دارد. در غیر این صورت می توانید آن را شبیه سازی کنید اما به eeprom و فلش اهدا کننده خوب نیاز دارید.
آموزش Autel را در زیر بخوانید:
تعمیر BMW CAS3+ ISTAP با Autel IM508/IM608 پس از به روز رسانی ناموفق از طریق OBD
در صورت استفاده از ACDP2/ACDP1، CAS3+ را مطابق زیر تعمیر کنید:
تمدید داده->تجدید/کدگذاری
همچنین، احتمالاً اگر OBD آن را بخوانید، ISN اشتباهی به دست آورده اید. اما این از DME می آید، نه ماژول CAS. بنابراین اگر در حال چرخش است و شروع نمی شود. سپس DME/CAS را همگامسازی میکنید و هنوز شروع نمیشود یا میگوید "Unable to sync" سپس ISN اشتباه دارید.