دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

نرم افزار ECU Autel IM608 RAV4 2022 پشتیبانی نمی شود؟

 مسئله:

آیا کسی می تواند کلید هوشمند تویوتا RAV4 2023 را با  Autel IM608 انجام دهد ؟ هنگام تلاش برای پشتیبان‌گیری از داده‌های immo، مدام این پیام خطا را دریافت می‌کنم.

خطای "شماره ورژن نرم افزار ECU اصلی هوشمند فعلی پشتیبانی نمی شود"

نرم افزار ECU Autel IM608 RAV4 2022 پشتیبانی نمی شود

راه حل:

پس از تنظیم مجدد، کلیدی را اضافه کنید، و از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید از  APB112 استفاده کنید ، نه بگویید و از شما می‌خواهد برنامه‌ریزی کنید و می‌توانید احتراق را روشن کنید، هر بار که می‌خواهم از داده‌های immo در هر موردی پشتیبان بگیرم، این پیام را دریافت می‌کنم. کلیدهای هوشمند جدید تویوتا یا اگر سعی می کنید همه کلیدهای گم شده را با استفاده از کلید آنالوگ انجام دهید. موفق باشید.

 


اگر BABA است باید کانکتور 30 ​​پین را وصل کنید.

نیاز به اتصال کابل.

شما همچنین می توانید از  gbox  فقط با سیم های جامپر استفاده کنید. تنها کاری که انجام می دهد اتصال زمین برق و Can H & Can L به جعبه هوشمند است و به شما امکان می دهد از imo نسخه پشتیبان تهیه کنید. بسته به جعبه هوشمند، گاهی اوقات لازم است یکی از کابل ها را طبق نمودار سیمی جابجا کنید.

دوست من همچنین یک هیبرید rav4 2023 با  xhorse xm38  خواندن immo خوب انجام داد، اوه، سعی کنید به فشار دادن ادامه دهید و دکمه استارت/ایست را در این مرحله رها کنید، obdstar این را اعلان می کند، نه Autel، و من همین کار را با Autel روی این ماشین و آن انجام می دهم. کار می کند، اما ممکن است برخی از آنها از یک ECU متفاوت استفاده کنند که برای اتصال به جعبه هوشمند به یک کابل 30 پین obdstar نیاز دارد   . من یک rav4 Prime 2022 با استفاده از آن انجام دادم.

 


بازخورد:

من توانستم کار را به پایان برسانم. من در نهایت بازنشانی جعبه هوشمند را مانند روش 1 بالا انجام دادم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.