دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

ماژول BMW F15 BDC را توسط Yanhua Mini ACDP جایگزین کنید

 سوال:

می تواند به من کمک کند تا این BDC را برای BMW F15 برنامه ریزی کنم. نسخه اصلی کاملاً مرده است.
من یک BDC دست دوم دارم. آیا امکان تعویض eeproms وجود دارد؟ من Yanhua mini ACDP  و  AUTEL IM608pro
دارم  .

ماژول BMW F15 BDC توسط Yanhua Mini ACDP 1 را جایگزین کنید

ماژول BMW F15 BDC توسط Yanhua Mini ACDP 2 را جایگزین کنید

ماژول BMW F15 BDC توسط Yanhua Mini ACDP 3 را جایگزین کنید

راه حل:

شما نمی توانید eeprom را تعویض کنید.

این واحد شامل 2 واحد می باشد. یکی BDC حاوی داده های ایموبلایزر و داده های کدگذاری است. دیگری Gateway است که هیچ کدنویسی ندارد اما جدول FA. Mini ACDP نه Autel به جدول دروازه دسترسی ندارد. شما می توانید ایموبلایزر را با استفاده از روش AKL با ماشین تطبیق دهید، اما ماشین با صدها مشکل ارتباطی دیگر باقی خواهد ماند. شما به Abrites نیاز دارید و با استفاده از نرم افزار آنلاین BMW باید جدول Gateway را از BDC قدیمی به مورد استفاده منتقل کنید. یا می توانید این کار را با ESys انجام دهید اما باید بدانید که چگونه.

 

همه کلیدهای گم شده را انجام دهید و یک FA از VIN و VO کد FEM ایجاد کنید و تمام.
ابتدا باید ISN را از ECU استخراج کنید.

 

مراحل زیر را برای جایگزینی ماژول FEM/BDC کارکرده BMW توسط  Yanhua ACDP دنبال کنید :

1. خواندن isn از dme
2. باز کردن قفل bdc، پیش پردازش fem استفاده شده ... مراقب باشید کدنویسی با acdp را از دست ندهید و isn را بنویسید. 3.
کلیدهای AKL را بسازید و کلید را با استفاده از dme isn اضافه کنید . FA 6 را با استفاده از Esys فلش و کد bdc را ایجاد کنید. روی ماشین نصب کنید و VO و کدگذاری را با استفاده از esys تایید کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.