دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

آیا استفاده از Kess V2 برای خواندن / نوشتن ECU از طریق OBD بی خطر است؟

مشکل برخی از ECU این است که شما نمی توانید آنها را از طریق OBD بخوانید (به جز برخی از ابزارهای با قیمت اصلی) و به همین دلیل ممکن است به  KTAG  برای خواندن BDM کامل ، باز کردن قفل TPROT (در صورت موجود بودن) احتیاج داشته باشید. با KTAG تغییراتی ایجاد کرده و می توانید از  KESS  over OBD برای خواندن و نوشتن استفاده کنید.

در اینجا نحوه عملکرد آن در 4 مرحله آورده شده است ...
مرحله 1:  KESS را به درگاه OBD-II خودرو وصل کنید
مرحله 2:  KESS را به درگاه USB لپ تاپ وصل کنید
مرحله 3:  راه اندازی نرم افزار KESS
مرحله 4:  داده های وسایل نقلیه EEPROM ECU را بخوانید و بنویسید
علاوه بر این ، تنظیم / تغییر مجدد کاملاً بی خطر است زیرا می توانید داده های اصلی ECU را با یک کلیک پشتیبان تهیه و بازیابی کنید.
kess-v2-اتصال
MPPS ابزاری بسیار خوب است و از Tricore پشتیبانی می کند ، اما شما باید ابتدا ECU را مانند KTAG باز کنید.
مثال: ECU را در سال 2011 من VW Scirocco با MPPS v18 بخوانید
mpps-v18-read-edc17-1


mpps-v18-read-edc17-2


mpps-v18-read-edc17-3

اگر نمی توانید یک ECU را باز کنید و با پین های pogo با استفاده از KTAG / MPPS ارتباط برقرار کنید ، می توانید ابزارهایی که توسط دیگران پیشنهاد شده است را اینجا امتحان کنید ، مانند: 
1. PCMFlash + Scanmatik ، این بهترین نرم افزار موجود در این لحظه است! 
2. KTM نیمکت ، این یک کپی از سخت افزار PCMFlash + Scanmatik است ، اما شما تمام محدودیت های کپی / کلون (بدون بروزرسانی ، پشتیبانی و غیره) را در اختیار دارید.


نحوه استفاده از Boot Bench KTM بدون حذف جلد ECU را بخوانید

 بوت نیمکت KTM  بدون حذف جلد ECU را می خواند:
نحوه نصب KTM Bench ECU Programmer به سرعت
1. رایانه ای که برای دستگاه استفاده می شود نمی تواند به شبکه وصل شود و همچنین دستگاه قابل ارتقاء نیست. اگر قفل شود ، کارخانه برای تعمیرات شارژ می شود.
  1. نمودار اتصال به مدل ecu بستگی دارد ، به مدل تراشه CPU برای ecu انتخاب کنید. منوی نرم افزار را برای خواندن و نوشتن ecu انتخاب کنید ، همه 71 گزینه ecu بدون نیاز به باز کردن خط بوت اتصال ecu. اما باید خطوط GPT0 و GPT1 را وصل کنید.
ktm-bench-read-ecu-1


ktm-bench-read-ecu-2
(مثلاً من ecu را از ماشین حذف کردم edc17 c54 است ، سپس ecu cpu من tc1797 است ، ecu را مطابق نمودار سیم کشی که تهیه کردم ، وصل کنید و ecu را باز نکنید. طبق این نمودار اتصال ، شما باید gpt0 را وصل کنید. gpt1 ، نرم افزار این گزینه cpu 1797 را انتخاب می کند)
ktm-bench-read-ecu-3
  1. گزینه 53 باز کردن حالت ecu boot point read mode mode mode است ، و مورد se140 ، se140-b حالت یکسان است ، ابتدا باید رمزعبور را بخوانیم و سپس داده خوانده شده را انتخاب کنیم
ktm-bench-read-ecu-4


ktm-bench-read-ecu-5
مزیت خواندن ECU بدون از بین بردن جلد:
1. کارایی آسان ، می توانید داده ها را در حدود 5-10 دقیقه بدون خارج کردن جلد ecu بخوانید. عدم باز کردن ecu برای دیدن فن آوری و تجهیزات ، به طور کلی خاموش شدن ecu حدود 20 دقیقه یا بیشتر است ، طبیعی است که بیش از یک ساعت پوشش اکو را جدا کنید یا پوشش اکو را از بین ببرید. 
2. عدم بسته بندی ecu شرایط آب بندی اصلی ecu را از بین می برد. 
3. از بین بردن پوشش اکو که باید به نقطه بوت متصل شوید. 
4- بعد از خواندن داده ها ecu را اصلاح کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.