دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

آیا می توانم ECU PSA SID208 را با Kess یا Ktag Clone بخوانم؟

آیا راه ارزان برای خواندن/نوشتن PSA Peugeot Citroen SID 208 ecu وجود دارد؟ آیا می توانم ECU SID208 را با کلون Kess ، Ktag یا pcm-flash بخوانم؟ آیا به روز رسانی این ابزار یا ابزار کلون دیگر وجود دارد؟

 

 

1. کلون Kess V2/Ktag

Kess واقعی نمی تواند این را بسازد. فقط ktag واقعی در pinout یا با ktag obd cable روی خودرو.

هنگام کار با orig Ktag ، از 14.4V استفاده کنید و هنگام خواندن/نوشتن حداکثر 3.7A طول می کشد.

برخی افراد SID208 را با کلون ktag 7.020 خواندند . اما به شانس نیاز دارد ابزارهای کلون معمولاً با این پروتکل که ford sid208 را می خوانند اما PSA 208 را نمی خوانند ، مشکل دارند. 

14.1 ولت و کار می کند. پلاگین 510: SID 208 IROM IC1797.
شما به 10 آمپر و 14 ولت نیاز دارید و KTAG آن را کاملاً می خواند ، به منبع تغذیه زیادی نیاز دارد.! اگر دستگاه باز را نخواندید ، CERAMIC RESONATOR 4.000MHZ 2-PINS را پیدا کرده و با 3 پین جایگزین کنید. مطمئن شوید که از منبع تغذیه مناسب استفاده می کنید. ktag 7.020 خواندن / نوشتن مشکلی ندارد. حذف قفل obd. پس از برداشتن قفل با ktag ، Kess v2 5.017 obd بدون مشکل بنویسید.  

 

2. PCM-Flash چینی یا KTMBench

 

Chinesse ktmbench نه این ecu را بخوانید - پروتکل 60 فعال نیست.  
pcm-flash clone EU می تواند آن را بخواند و بنویسد مشکلی نیست.

3

PCM-Flash اصلی

ماژول بوت 53:

دفترچه راهنمای آن برای باز کردن قفل ecu با ماژول بوت 53

تنها با 53 مشکل را حل نمی کنید.
همچنین برای اتصال به جعبه و کابل pcm نیاز دارید.
و یا آداپتور نیمکت/بوت برای Scanmatik 2 pro.

چگونه می توان این کار را با استفاده از فلش PCM (ماژول 53) انجام داد؟
من آن را با استفاده از ترکیبی از 3 pinout مختلف کار کردم و خوب کار می کند ، نیازی به مقاومت نیست.

فقط برای اینکه مردم بدانند ، در اینجا دستورالعمل هایی برای استفاده در آینده آمده است:

1. برای اتصال به ECU ، هر دو pinout را با هم ترکیب کنید ، بنابراین 3 +12v (پین 5 ، 28 ، 39) و 3 x GND (پین 2 ، 3 ، 7) و سپس Hi (10) و Lo (11) )

2. نیازی به مقاومت نیست.

3. همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است CNF1 (سیم آبی) را وصل کنید (برای پین های بوت به پینوت KTAG مراجعه کنید).

4. مطابق تصویر بالا 2 پین بوت (سیم خاکستری) را وصل کنید.

5. به ماژول 53 بروید ، برای خواندن رمز عبور PSA SID208 به پایین بروید.

6. رمز عبور را ذخیره کنید.

7. برای خواندن/نوشتن ECU ، با استفاده از TC1797 متصل شوید و فایل رمز را بارگذاری کنید ، تنظیمات را از خودکار به فایل رمز ذخیره شده تغییر دهید.

واقعاً خوب کار می کند.

 

ماژول 60:

در سایت رسمی بپیوندید و توضیحاتی در مورد نحوه انجام آن وجود دارد

ماژول 60

Citroen/Peugeot 2.2L HDi (SID208) [RD/WR/CK] (بعد از باز شدن در BSL بنویسید)
Citroen/Peugeot 2.2L HDi (SID208/BSL) [RD/UNLOCK]

psa-sid208-module-60-1

psa-sid208-module-60-2

فقط با ماژول 60 این امکان وجود دارد زیرا این امر به شما BSL و همچنین OBD پس از باز کردن قفل می دهد.

با استفاده از ماژول 60 می توانید آن را در حالت بوت کار کنید و دستورالعمل بالا را دنبال کنید (ماژول 53).

1. رمز عبور را مستقیماً روی ماشین از طریق OBD بخوانید.
2. ECU را باز کنید و طبق طرح دو مقاومت 1 کیلو اهم را لحیم کنید.
3. سپس نرم افزار را در حالت BSL بخوانید و قفل ecu را باز کنید.
4. مقاومت ها را جدا کنید و ecu را در ماشین نصب کنید ، سپس در نرم افزار حالت عادی بنویسید!

فرایند خواندن و نوشتن 2-3 دقیقه بسیار سریع پیش می رود.

 

 

4

فلش MMC
دانگل USB MMC Flash با ماژول 35 -SID208 PSA (پژو/سیتروئن) در این مورد مشکلی ندارد.
عملکرد پشتیبانی شده:

شناسایی ، نوشتن منطقه نقشه ، خواندن/نوشتن فلاش کامل ، خواندن EEPROM.

 

FYI:

طرح سیم کشی داخلی فلش ECU زیمنس کانتیننتال SID208 TC1797

psa-sid208-wiring-diagram-1

psa-sid208-wiring-diagram-2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.