دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

نحوه غیر فعال کردن Jeep 2006 TPMS با witech Micropod2

مدل:
2006 CRD Limited Jeep Liberty Limited 4X4
2006-جیپ-لیبرتی CRD
مشکل:
من فکر می کنم یکی از سنسورهای اصلی من در 06 CRD من بد است. من یک نورپردازی و نور خیره کننده ای می بینم که کمی بعد می رود. این اتفاق افتاد 5-6 بار. 
TPMS تا سال 2007 اجباری نبود. این گزینه در سال 2006 بود و من امیدوارم در آینده نزدیک آن را غیرفعال کنم. 
هر کسی TPMS خود را از طریق یک آهنگ یا غیره غیرفعال کرده است. من ترجیح می دهم آن را به جای خرید سنسورهای جدید غیرفعال کنم.

راه حل:
دستگاه:
من یک اسکنر کرایسلر اسکنر تشخیصی  witech micropod 2  را با عملکرد drb3 سفارش دادم. 
MicroPod II همراه با نسخه 17.04.27 نرم افزار است، پشتیبانی drb3 به صورت خودکار نصب نمی شود، اما بعد از نصب می تواند پیدا شود. می گوید برای استفاده آفلاین تنها مفید است، اما این باید به اندازه کافی با TPMS آشنا باشد. 
تمام ماژول ها به غیر از BCM و کامپیوتر ABS هنوز هم با DRBIII در 06 هستند سازگار است.
این ویتک آفلاین است. من فقط با موفقیت ارتباط برقرار کردم نرم افزار V17.04.27 در لپ تاپ ویندوز 7 هیچ مشکلی نصب نشد. این VIN با موفقیت انجام شد و می تواند ECU را بخواند.
witech-windows7
من انجام دادم. Micropod2 DRBIII  دارای یک گزینه زیر منوی SKREE برای غیرفعال کردن / فعال کردن TPM است.
برای انجام این کار، شما نیاز به کد پین 4 رقمی دارید. من آن را تایپ کردم، روی Next کلیک کردم، روی دکمه Disable کلیک کردم و پیامی دریافت کردم که TPM غیرفعال شد. چراغ TPM روشن شد و خم شد. سپس من به منوی CCN رفتم و عملکردهای آموخته شده در خوشه را پاک کردم. نور TPM بیرون رفت و از آن زمان به بعد نرسیده است. من آن را حدود 20 مایل و هیچ نور TPM رانده است.
micropod2-drb3-disable-jeep-tpms-1

micropod2-drb3-disable-jep-tpms-2

micropod2-drb3-disable-jeep-tpms-3

micropod2-drb3-disable-jeep-tpms-4

micropod2-drb3-disable-jeep-tpms-5
برای بازپرداخت روش با DRB3:
با پین 4 رقمی خود به ماژول SKIM / SKREEM بروید و سیستم TPM را غیرفعال کنید. نور تایر زرد در خوشه (که در مین به دلیل خطای حالتش چشمک زد) اکنون جامد می شود. EVIC بر روی مین از "Check TPM System" برای نشان دادن قطب نما و دما استفاده می شود.
به داخل بخش بدن و بدن بروید و به خوشه. در آنجا گزینه Reset Options را انتخاب کنید. نور تایر زرد خاموش می شود!
به سلامتی!


اعتبار به Mr.ebbnflow.

ارجاع:
wiTech Micropod2 V17.04.27 را روی ویندوز 7 نصب کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.