دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

MicroPOD II و VCI Pod: کدام برای Emulator DRB3 بهتر است؟

بحث: سازگاری DRB3 با  MicroPOD II  و VCI Pod. 

ماشین: 2004 کرایسلر 300 م
نرم افزار: DRB3
Firmware: wiTech MicroPOD 2 و VCI Pod

گفته شده است که MicroPOD II می تواند شبیه ساز DRB III با WiTech App v16.04.12 را اجرا کند. با این وجود این نسخه برنامه ممکن است نیاز به اجرای آنلاین، متصل به TechAuthority باشد. اگر آن را به شما متصل کنید، زیرا بر اساس شناسه آن ممنوع است.

من یک  Micropod II V17.04.27  Type C ... دارم اما من نمی توانم از آن استفاده کنم، زیرا نمی تواند ECU را پیدا کند. تنها می تواند ولتاژ باتری را نشان دهد. من فقط می توانم ماشین ها را بین سال های 2017 تا 2004 انتخاب کنم. من 2004 300M دارم، اما هیچ شانسی ندارم. من فکر می کنم فقط CANbus واقعی را می توان استفاده کرد. 
Emulator extended DRBIII  نمی تواند کار کند ، به یک بروز رسانی نیاز دارد، اما من فکر می کنم این آداپتور بی فایده است.

بنابراین، من فکر می کنم،  فقط  Witech VCI Pod  می تواند کمک کند.

این چیزی است که من آزمایش کرده ام: 
زنگ هشدار:  تلاش کرد تا فعال سازی را مجبور کند، اما حسگر در تنه را از دست می دهد، بنابراین فعال نخواهد شد. 
EVIC / ATC:  صفحه نمایش خودکار تشخیص 
صندلی های حافظه:  فعال شدن ویژگی لغزش (خروج آسان) در خانم های 1999 و 2000! 
تست ECU:  انژکتور سوخت # 1 (پمپ سوخت را روشن می کند و انژکتور را باز می کند، من حدس می زنم شما باید انژکتور را از ماشین ببینید تا واقعا ببینید چه اتفاقی می افتد). 
تست BCM: تست  چراغ (تمام چراغ ها یا یک انتخاب خاص را انتخاب می کنید تا شما می توانید ببینید که آیا لامپ / سیم کشی / bcm خوب است). 
تست TCM:  من به یاد نمی آورم، اما فکر می کنم موتور باید برای تکمیل آزمایش ها در حال اجرا باشد (شما باید RPM را نگاه کنید در حالی که TCM solenoids را فعال می کند).
RKE:  کلیدهای تست شده (به شما می گوید که کدام دکمه در FOB فشار داده می شود)
و مقادیر زیادی وجود دارد که می توانید بخوانید ... اساسا شما می توانید تمام سنسورها را بخوانید، اما شما می توانید خروجی سوئیچ نور کم نور داخلی، حسگر نور خورشید، صندلی های گرم درجه حرارت IIRC را دریافت کنید ... این یک ابزار عالی است اما IMO آن ارزش ندارد با توجه به اینکه ما نمی توانیم ماژول ها را فاش کنیم.

فلش  شکست TCM بود. با این حال به نظر می رسد که اگر فلش در دسترس باشد، می توان EVIC را فلش کرد. من یک فلش برای یک مدل دیگر استفاده کردم، تغییراتی در توصیفگر فایل فلش انجام دادم (اساسا این یک فایل XML است که فلش را توضیح می دهد، کدام عدد آن را جایگزین می کند، کدام بخش های قدیمی، flashable، و غیره ...) اما دکمه را فشار نمی دهم همانطور که EVIC را شکسته است.

Fyi،  فایل های فلش  از وب سایت TechAuthority در دسترس هستند، اما شما نیاز به یک اشتراک دارید. اشتراکی 1 یا 3 روز کافی است برنامه فلش بسته شده با نرم افزار WiTech 13.x قدیمی است، بنابراین شما باید یکی از TechAuthority را استفاده کنید. چیز دیگری هم هست، همچنین راننده جدیدتر و برنامه سرور WiTech را دانلود می کند و با WiTech 13.x یا 14.x کار نخواهد کرد. به همین دلیل از لپ تاپ شرکتی و یا یک ماشین مجازی استفاده کردم که به برنامه فلش اختصاص داده شده است.
هنگامی که فلش را روی وب سایت TechAuthority انتخاب کرده اید، چند فایل را در پوشه موقت کامپیوتر شما بارگیری می کند. شما می توانید این فایل ها را ذخیره کنید (اساسا فایل ها را در یک پوشه جدید با نام شماره پس از فلاپی کپی کرده و آنها را دوباره استفاده می کنم). به این ترتیب، شما دیگر نیازی به اشتراک TechAuthority ندارید. همچنین باید برای دستگاه های واقعی DRBIII کار کند. به سادگی فایل ها را از جایی که آنها را به پوشه temp خود ذخیره کردید کپی کنید. IIRC شما باید یک برنامه فلش را برای شروع پوشه های مورد نیاز در پوشه temp ایجاد کنید.
با نسخه نرم افزار 13.x، از شبیه ساز DRBIII، شما می توانید نرم افزار فلش بدون نیروی برق را اجرا کنید. و این برنامه فلش قادر به خواندن شماره بخش EVIC در ماشین بود، در حالی که برنامه فلش powertrain (و همچنین برنامه فلش از TechAuthority) نمیتوانست شماره بخش را از TCM بخواند. به همین دلیل من حدس می زنم   که باید EVIC را فلش کنم. همچنین با یک مرد در یوتیوب صحبت کردم که توانست EVIC را بر روی جیپ (2002 IIRC) فلش کند.
برای اکثر تست ها، من موتور را اجرا نکردم، کلید RUN را نشان می دادم.
می خواهید یک دلیل خوب لول! 
این دقیقا به همین دلیل است که من خیلی صبر کردم ... خوب شما می توانید با ماژول ABS صحبت کنید و کد را بخوانید، که در مدل 300M با ELM327 ارزان  نیست! شما می توانید روش خونریزی ABS را اجرا کنید (هنوز آزمایش نشده است)، شاخص های دوره کلاهک را از طریق انتقال بخوانید، یک ماژول PCM / BCM / SKIMM جدید را جفت کنید (آزمایش نشده) ... 
من دانگل های جدیدتر را دریافت نمی کنم، آنها کمی ارزان تر اجرا می شوند در AliExpress اما من خواندن آنها با اجزای وب TechAuthority کار نمی کند، که همه چیز از داشتن دستگاه جدید در VCI پد است. پس یکی را خریداری نکن!

در یک یادداشت جانبی، دستورالعمل نصب DRB3 و VCI Pod من استفاده میکنم:  http://blog.obdii365.com/2017/08/17/review-drb3-emulator-witech-vci-pod-clone/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.