دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

2020 اسکنر برتر OBD2 برای صندلی VW Audi Skoda

در این مقاله اسکنرهایی را برای شما قرار می دهم که به صاحبان Volkswagen ، Audi ، Skoda و Seat اجازه می دهند تا تشخیص و عیب یابی خود را انجام دهند. اسکنرها در این مقاله از اسکنر سطح 1 OBD2 پیشرفته تر هستند و دسترسی به چندین ماژول از جمله ECU را فراهم می کنند. بعلاوه بیشتر این اسکنرها به شما امکان می دهند تا Audi / VW خود را به همان روشی که فروشنده می تواند برنامه ریزی و رمزگذاری کنید.

  1.  اسکنر تشخیصی Foxwell NT530 Full System VW Audi با عملکردهای خاص
foxwell-nt530-vag

Foxwell NT530 با وسایل نقلیه 1996-2019 VW / Audi / Seat / Skoda  که در سراسر جهان فروخته می شود سازگار است  از جمله قابلیت تشخیصی OBD است. ead ECU اطلاعات ، خواندن کدها ، کدهای پاک کردن ، خواندن داده های زنده ، قاب یخ ، آزمایش فعال  و غیره ، همچنین دارای عملکردهای خاصی مانند  بازسازی DPF ، تنظیم مجدد نور روغن خدمات ، تنظیم بدن دریچه گاز است.
Foxwell NT530 می تواند به کلیه واحدهای کنترل شامل دسترسی داشته باشد. واحد کنترل الکترونیکی (ECU) ، موتور ، ABS ، کیسه هوا و غیره 
foxwell-nt530-vag-system

لیست عملکردهای Foxwell NT530 VW Audi + لیست اتومبیل:
foxwell-nt530-vag-car-list

Foxwell NT530 جوانب مثبت:
1) ابزارهای دیاگ VAGCOM / VAS5054A مبتنی بر لپ تاپ هستند و درد آن است که لپ تاپ را بیرون بکشد و منتظر بمانید تا فقط برای تنظیم یک چراغ سرویس یا چیز دیگری بوت شود ،  بنابراین داشتن یک ابزار مستقل مانند Foxwell NT530 برای تشخیص سریع و کثیف بسیار خوب خواهد بود

2) مجاز به اضافه کردن 5 مارک خودرو یا بیشتر در صورت بزرگ بودن فضا است.
اگر می خواهید در آینده خودرو جدیدی را تشخیص دهید ، بسیار خوب خواهد بود. مخصوصاً برای کسانی که خانواده آنها بیش از یک ماشین دارد.

  1. XTOOL VAG401  Live Data OBD2 Audi VW Scan Scan ABS SRS و Reset Oil
xtool-vag401
طرفداران:
XTOOL VAG401 یکی از بهترین ابزارهای تشخیصی VW / Audi است که از  پروتکل های OBD2 پشتیبانی می کند ، از جمله محبوب ترین آنها مانند CAN، ISO9141، J1850، J1850 PWM و KWP2000.

بدون باتری داخلی ، VAG401  قدرت را مستقیماً از باتری ماشین می کشد . به محض وصل کردن آن به درگاه OBD2 ماشین روشن می شود.

پس از اتصال ، اسکنر به طور خودکار تشخیص را انجام می دهد و کدهای مشکل را نمایش می دهد. این می تواند کدها را از موتور ، گیربکس ، کیسه هوا ، ABS و سایر سیستمهای موجود بخواند و پاک کند  .

برای بررسی آمادگی I / M می توانید از این ابزار اسکن آئودی و VW استفاده  کنید . این به شما خواهد گفت که آیا مشکلی در سیستم آلایندگی وجود دارد یا خیر اگر ماشین تست Smog را پشت سر بگذارد یا خیر.

همه عملکردهای ذکر شده فوق العاده هستند ، اما مواردی که باعث می شود این واحد بهترین ابزار اسکن VW یا بهترین ابزار اسکن آئودی باشد مربوط به سازگاری و کدنویسی است. دستگاه  کدنویسی و همچنین سازگاری دریچه گاز (تراز دریچه گاز)  را انجام می دهد و نکات و روش هایی را برای انجام سازگاری و کد نویسی ارائه می دهد.

XTOOL VAG401 با توجه به صاحب اتومبیل معمولی در ذهن طراحی شده است. استفاده از آن ساده است و دارای  برچسب قیمت مناسب است.

می توانید  کدهای پین بیحس کننده را بازیابی کنید

می تواند  علاوه بر جریان داده زنده ، تست های تحریک را نیز انجام دهد  .

دارای  کارت حافظه  برای به راحتی بروزرسانی نرم افزار است.

منفی:
  1. این VAG401 داده های زنده را نشان نمی دهد. حالت دوم وقتی لازم است که عملکرد واقعی مانیتورها ، سنسورها و ماژول ها را مشاهده کنید. بعلاوه اطلاعات مفیدی در مورد سلامتی موتور و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت ارائه می دهد.

  1.  ابزار اسکن تشخیصی و رمزگذاری VID iLink400 تمام سیستم VW Audi SKODA SEAT
vident-ilink400-vag-1

طرفداران:
iLink400 VAG می تواند عملکردهای تشخیصی و خدمات کامل OBD را انجام دهد. این برنامه می تواند  کدها را بخواند ، داده های فریم را فریز کند ، کدها را پاک کند ، اطلاعات ECU ، داده های زنده ، شناسه پیشرفته ، تست فعال ، دسترسی امنیتی (ورود به سیستم) و غیره
vident-ilink400-vag-2

این می تواند به سیستم های کامل از جمله دسترسی داشته باشد. موتور ، ترمز خودکار ، ترمزهای ABS ، زاویه فرمان ، صندلی مم. پاس ، خودکار HVAC ، قرن.برگزیدن. رادیو دیجیتال  و غیره
vident-ilink400-vag-3

نه تنها با مدل های اتومبیل VAG کار می کنید ، بلکه می  توانید 5 مارک اتومبیل  یا بیشتر را نیز اضافه کنید (یکی برای 70usd).

بدون  نصب درایور بر روی یک رایانه که معمولاً برخی از کاربران را سردرگمی می کند ، وصل و بازی کنید.

3 سال بروزرسانی رایگان آنلاین.

چند زبانه موجود است.

لیست عملکردهای Vident iLink400 VW Audi
شامل لیست عملکردهای VW ، VW CV ، Skoda ، صندلی ، آئودی و غیره

منفی:
از برنامه نویسی آنلاین پشتیبانی نمی کند.

  1.  ابزار کامل تشخیصی سیستم Autel MaxiDAS DS808

Autel MaxiDAS یک اسکنر عالی است که عیب یابی اهرم فروشنده و تشخیص آن را برای کلیه خودروها از جمله وسایل نقلیه Audi و VW فراهم می کند  .استفاده از آن آسان بود و می تواند اکثر ماژول ها را  بخواند ، پاک و برنامه ریزی کند . اگر پول عاملی نبود ، این شماره شماره 1 انتخاب ما خواهد بود. اسکنر را می توان  به مدت 1 سال به صورت رایگان ارتقا داد . اگر می خواهید پوشش برای مدل های جدیدتر باشد ، می خواهید هزینه کنید تا نرم افزار را به روز کنید.
Autel MaxiDAS یکی از بهترین اسکنرهایی است که می توانید دریافت کنید. یک جایگزین عالی برای اسکنر محبوب Snap-On. بسیاری از تعمیرگاه های مستقل کوچک ، از اتل به عنوان ابزار اصلی تشخیصی استفاده می کنند.


  1. راه اندازی X431 Creader VIII (CRP129)
پرتاب-crp129-vag

پرتاب Creader VIII (CRP129) می تواند کدهای مربوط به واحد کنترل موتور ، ABS ، کیسه هوا و انتقال را بخواند و پاک کند  اگرچه پوشش ماژول محدودی دارد ، اما در اکثر مدل ها و وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی کار می کند. اگر روی چندین وسیله نقلیه کار می کنید ، این یک اسکنر است که باید در نظر بگیرید.

 خلاصه:
قیمت: VAG 401 (45 دلار) <Vident iLink400 (139 $) <X431 Creader VIII (188 $) <Foxwell NT530 (189 $) <AUTEL MaxiDAS DS808 (789 $)

برای تشخیص صندلی VW Audi Skoda: همه چیز خوب است

برنامه نویسی و برنامه نویسی صندلی VW Audi Skoda:
Foxwell NT530: برنامه نویسی و سازگاری
Vident iLink400: اساسی ، بدون برنامه نویسی آنلاین
AUTEL MaxiDAS DS808: پیشرفته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.