دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه می توان انژکتورهای سوخت BMW را با Inpa ، Foxwell یا Autel کد کرد؟

بهترین ابزارهای کدگذاری انژکتورهای سوخت BMW: Inpa، Foxwell nt530، Autel MX808. این مقاله با روال عمل یک به یک در دسترس خواهد بود.

 

1. کد انژکتورهای سوخت BMW را با INPA کد کنید

2. کد انژکتورهای سوخت BMW را با Foxwell nt530 کد کنید

3. کد انژکتورهای سوخت BMW را با Autel MX808 کد کنید

 

بالا 1. چگونه BMW انژکتورها را با INPA رمزگذاری کنیم؟

Swap & Coding Injector BMW N54 با رابط USB INPA / Ediabas K + DCAN

 

برنامه نویسی انژکتور DIY برای موتورهای BMW N54 با استفاده از  کابل Inpa K + CAN  EDIABAS

  1. سلب مسئولیت:

این سند حاوی اطلاعات فنی است که به طور بالقوه می تواند به آسیب دیدن اموال شخصی منجر شود. نویسنده هیچ ضمانتی ، ضمانت موفقیت را در اختیار شما قرار نمی دهد و مسئولیت هرگونه خسارت (شخصی ، دارایی ، روحی ، مالی و غیره) را که به هر کسی که از این سند استفاده می کند ، متحمل نشده است.

این سند به گونه ای طراحی شده است که به عنوان یک دستورالعمل آموزشی صرفاً برای مقاصد آموزشی باشد و باید با آن رفتار شود! شما از آزمایش و تلاش برای بهبود فنون مورد بحث در این سند استقبال می کنید ، اما هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. هشدار داده می شود: مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد!

 

همه هشدارهای مهم با رنگ قرمز مشخص شده است.

همه یادداشت های اطلاعاتی به رنگ خاکستری برجسته می شوند!

 

ضروری است که تمام مراحل به ترتیب ارائه شده در این سند DIY را دنبال کنید.

 

  1. ابزار مورد نیاز:

* لپ تاپی که ویندوز 32 بیتی دارد. ویندوز XP و ویندوز 7-32 بیتی قابل قبول هستند!

توجه: برخی از آنها موفق به ایجاد یک ماشین مجازی VMWare شده اند که شامل تمام ابزارهای لازم برای این کار در سیستم عامل های دیگر است. ممکن است این کار را انجام دهید یا نتوانید موفق شوید ، زیرا این به نرم افزار درایور استفاده شده توسط دانگل USB سازگار DCAN شما بستگی دارد. من سعی کردم یک ماشین مجازی کامل VMWare ایجاد کنم اما درایورهای کابل USB باعث خراب شدن آن شدند. YMMV!

توجه: برخی با نصب XP-Mode از مایکروسافت موفق شده اند این برنامه را تحت ویندوز 64 بیتی اجرا کنند. لطفاً توجه داشته باشید که نرم افزار EDIABAS حاوی برخی از ابزارهای 32 بیتی و حتی 16 بیتی است که برای اجرای تحت ویندوز 64 بیتی تضمین نمی شود! احتمال خرابی و خرابی نرم افزار بسیار بیشتر است!

 

 کابل USB سازگار با K-CAN . در وب سایتهای مختلف آنلاین فروشندگان زیادی وجود دارد. من از کابل چینی "ارزان" از سایت  www.obdii365.com استفاده می کنم  (قیمت 1799 دلار با سوئیچ) و خوب کار می کند. پیشنهاد یک کابل خاص کار سختی است ، بنابراین بصورت آنلاین حفر کنید و یکی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد!

 

در اینجا کابل mpa و PCB Inpa K-can:

bmw-inpa-cable-1

bmw-inpa-cable-2

توجه: همانطور که مشاهده می کنید ، این سی دی شامل درایورها برای کابل آنها است.

 

روش:

مرحله 1: دانلود پستی:  http://199.192.200.202/N54-Injector-Coding.zip

مرحله 2: دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

  1. نصب درایور:

کابل K + CAN را در درگاه USB خود وصل کنید. نرم افزار درایور را نصب کنید (در صورت ارائه برنامه نصب). اگر نصب کننده ای ارائه نشده است ، شاید شما مجبور شوید مدیر دستگاه Windows Windows را به مکانی که درایورهای شما قرار دارد اشاره کنید.

با کابل که هنوز به درگاه USB خود وصل نشده اید (به ماشین متصل نیستید) ، مدیر دستگاه Windows را راه اندازی کنید. بخش  بنادر (COM & LPT) را  همانطور که در زیر نشان داده شده است پیدا کنید:

bmw-injector-coding-by-inpa-1

 

همانطور که مشاهده می کنید تصویر بالا نشان می دهد که ویندوز COM Port 5 را به کابل USB D-CAN USB اختصاص داده است.

به شماره پورت COM که برای کابل K + CAN اختصاص داده اید توجه کنید. در مراحل بعدی بسیار مهم است!

 

* کلیک راست → ویژگی های موجود در پورت سریال USB. به   برگه تنظیمات Port بروید و دکمه  Advanced رافشار دهید:

bmw-injector-coding-by-inpa-2

 

* اینگونه جلوه دهید (به جز شماره Com Port):

bmw-injector-coding-by-inpa-3

 

* دکمه OK را فشار دهید و همه پنجره های دیگر را ببندید.

 

  1. تنظیم INPA:

* محتویات فایل N54-Injector-Coding.zip را در درایو C: \ استخراج کنید!

* یک میانبر از C: \ INPA \ BIN \ INPALOAD.EXE به دسک تاپ خود ایجاد کنید

* به ویژگی های System بروید. در زیر برگه Advanced ، روی دکمه Environment Variables کلیک کنید:

bmw-injector-coding-by-inpa-4

 

* متغیر مسیر را ویرایش کنید و مطمئن شوید که پیوست می کنید (به آخر اضافه کنید) موارد زیر:  C: \ EDIABAS \ BIN

bmw-injector-coding-by-inpa-5

 

* با فشار دادن دکمه New… یک متغیر سیستم جدید اضافه کنید. برای نوع متغیر در: ediabas_config_dir. برای نوع مقدار در: C: \ EDIABAS \ BIN  همانطور که در زیر نشان داده شده است:

bmw-injector-coding-by-inpa-6

 

* تأیید را فشار دهید تا این تغییرات موثر واقع شوند. اگر ویندوز می خواهد راه اندازی مجدد شود ، این کار را انجام دهید!

* به پوشه C: \ EDIABAS \ BIN بروید. پرونده OBD.ini را در یک ویرایشگر متن باز کنید. 4 خط اول باید به صورت زیر باشد:

[OBD]

بندر = Com5

سخت افزار = OBD

بازپرداخت = روشن

مطمئن شوید که تعداد درگاه با شماره ای که شما در حین نصب درایور USB D-CAN تنظیم کرده اید مطابقت دارد! اگر شماره درگاه COM مطابقت نداشته باشد ، EDIABAS قادر به صحبت با اتومبیل شما نخواهد بود!

هنگامی که تأیید کردید که این شماره درگاه صحیحی است که درایور USB D-CAN از آن استفاده می کند ، پرونده را در مکان فعلی خود ذخیره کنید.

* C: \ EDIABAS \ BIN \ OBD.ini پرونده را در C: \ پوشه Windows کپی کنید!

هشدار: همان پرونده OBD.ini باید در هر دو مکان باشد: C: \ EDIABAS \ BIN و C: \ Windows. اگر محتویات یکی از مکان ها را تغییر دادید ، حتماً فایل را در مکان دیگری کپی کنید!

 

* رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید! این بسیار مهم است!

 

  1. کدنویسی انژکتورها:

کل مراحل من را در هر نقطه از 30-1 ساعت به طول انجامید ، هرچه مهارت بیشتری داشته باشید زمان کمتری خواهید داشت.

اولین چیزی که من یک نوت بوک گرفتم و شماره های جدید Injector و همچنین موارد قدیمی را نیز نوشتم ، در صورتی که بعداً به آنها احتیاج پیدا کردم.

bmw-injector-coding-by-inpa-7

 

خوب ، اکنون گاو را به طور کامل بردارید و جلد موتور را جدا کنید ...

bmw-injector-coding-by-inpa-8

 

خوب حالا که پوشش خاموش است و ما می توانیم انژکتورهای خود را ببینیم ، زمان خسته شدن ما! lol ابتدا تصمیم گرفتم اتصال برق را بیرون بیاورم سپس به آرامی شل شده و کلیپ فلزی که انژکتورها را در کنارم نگه می دارد 1 و 2 بود ، پس از آن آهسته خط سوخت را حذف کردم ، ماشین من کمی داغ بود چون این مثل بعد از من فقط بود. ماشین من یک ساعت قبل از اینکه تصمیم بگیرم این کار را بکنم بنشینم ، بنابراین وقتی ریل سوخت را کمی سوخت اسپری کردم ، اما سریعاً یک پارچه نرم را روی آن قرار می دهم ، بنابراین در بالای موتور من اسپری نمی شود ، در ابتدا من ترسیده بود ، اما فقط کمی از سوخت پاشش شد و بعد از هر حال آنرا تبخیر کرد ... فقط مطمئن شوید که چیزی دارید که به سرعت خط سوخت را از پاشش در سراسر بپوشاند.

bmw-injector-coding-by-inpa-9

 

خوب ، اکنون ما آماده هستیم تا همانطور که در عکس زیر گفته شد ، انژکتور را حذف کنیم ، انژکتور را به آرامی به سمت چپ و راست حرکت داد و به زور کشید و خیلی سریع بدون استفاده از هیچ ابزاری بیرون آمد.

bmw-injector-coding-by-inpa-10

 

اکنون که انژکتور خاموش است ، وقت آن است که ما اینژکتور جدید خود را بگیریم و آن کودک را در خانه خود قرار دهیم و بگذارید کار خود را انجام دهد. 
به سادگی عنصر دکولاسیون را بالا بکشید زیرا می بینید که هنگام بیرون آمدن چطور در Old Injector بود ، و CAP را از Injector جدید خارج کنید تا بتوانیم آن را نصب کنیم.

bmw-injector-coding-by-inpa-11

 

حالا New Injector In را فشار دهید و فشار ملایم آن را تا زمان نشستن آن ببینید ، به عکس زیر مراجعه کنید! شما می توانید به آرامی آن را با پایین درایور پیچ ضربه بزنید تا جایی که خوب بنشیند. 
حالا که ما آن زمان را نصب کردیم تا همه چیز را به عقب برگردانیم و خوب محکم کنیم ، قبل از اینکه جلد را ببندید .. دوبار بررسی کنید که کار می کنید! و روی آن را نصب کنید و آنها را تمام کنید.

bmw-injector-coding-by-inpa-12

 

انژکتورها نصب شده و اتصال برق / خط سوخت / کلیپ فلزی همه در داخل! 
ENVER ENVER را روی کامپیوتر قرار دهید و از کامپیوتر خارج کنید. آماده برای کدگذاری آنها باشید!

bmw-injector-coding-by-inpa-13

 

انجام شده!

 

  1. اطلاعات اضافی:

* پرونده N54-Injector-Coding.zip شامل جدیدترین پرونده های داده (DATEN) فقط برای E90 است! نسخه v45 پرونده داده است. حتی اگر گزینه های زیادی در منوی اصلی INPA وجود دارد ، لطفاً توصیه کنید که پرونده های داده باید به روز شوند تا INPA بتواند با سایر اتومبیل ها کار کند.

 

* اگر لحن پیکربندی دارید ، باید آن را در حالت بایگانی کامل تنظیم کنید. همه قابلیت های سلام اتصال باید غیرفعال یا حذف شود!

 

* NCSExpert ارائه شده در اینجا فقط برای E90 آزمایش شده است! سعی نکنید از NCSExpert با سایر اتومبیل ها استفاده کنید مگر اینکه پرونده های دیتن را به روز کرده باشید. به bmwcoding.com بروید و درباره نحوه کدگذاری با NCSExpert بیشتر بخوانید.

 

* INPA_FAQ.pdf در پرونده پستی موجود است. این شامل خطاهای متداول با INPA و برخی راهنمایی در مورد چگونگی رفع آنها است.

 

اگر می خواهید پیام های خطایی روی صفحه مشاهده کنید ، این یک نقطه شروع خوب است.

* پرونده NCS_DIY.pdf نیز در پرونده zip موجود است. با احتیاط از آن استفاده کنید! می توانید از آنجایی که قبلاً INPA را به طور صحیح تنظیم کرده اید ، از آن روی 18 بروید

 

* من در حال حاضر مشغول ترجمه پرونده MSD80 INPA هستم. وقتی ترجمه را تمام کردم ، دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده از آن ارائه خواهم کرد.

برای اطلاعات بیشتر لینک انجمن زیر را بررسی کنید.

 

2. بالا چگونه می توان انژکتورهای سوخت BMW را با Foxwell NT530 رمزگذاری کرد؟

 

هنگامی که انژکتورهای سوخت جدید را روی موتور BMW N54 خود تنظیم می کنید ، قرار است هر مقدار انژکتور جدید را وارد PCM کنید.  ابزار اسکن BMW Foxwell NT530 BMW می تواند این عملکرد را کاملاً انجام دهد. به عنوان مثال از کدگذاری انژکتور 2007 E92 335i استفاده کنید ، این روش در اکثر مدلهای BMW یکسان یا مشابه است. شما می توانید با دنبال کردن رویه مندرج در زیر ، این مقادیر را به سرعت و به راحتی تنظیم مجدد کنید.

 

توجه: تصاویر زیر Foxwell NT520 است ، در واقع Foxwell NT530 همان کاری را انجام می دهد که foxwell nt520 ، و خیلی بهتر از NT520 است (1. NT530 با جدیدترین مدل های 2018 ، 2019 کار می کند ، NT520 pro تا 2016،2017 در حال حاضر 2) NT530 سیستم عامل را به روز کرد ، که شماره سری NT520 ، NT510 BMW F را برطرف کرد.

1: احتراق را روشن کنید (موتور را شروع نکنید) و اسکنر را به درگاه OBDII وصل کنید

bmw-injector-coding-by-foxwell-1

 

2: "BMW" را انتخاب کنید

3: "BMW" را دوباره انتخاب کنید

4: "Scan Vin" را انتخاب کنید

5: اگر اطلاعات صحیح است ، "ok" را انتخاب کنید

6: "سرویس" را انتخاب کنید

bmw-injector-coding-by-foxwell-2

 

7: "Drive" را انتخاب کنید

8: "الکترونیک موتور" را انتخاب کنید

bmw-injector-coding-by-foxwell-3

 

9: "برنامه های تنظیم" را انتخاب کنید

10: "تنظیم انژکتور" را انتخاب کنید

11: با انتخاب "Ok" ، چند صفحه بعد را بخوانید

12: آیا DME جدید نصب شده است را انتخاب کنید

bmw-injector-coding-by-foxwell-4

 

13: "خوب" را انتخاب کنید

14: گزینه 1 را انتخاب کنید

15: با استفاده از کیبورد وارد کنید که سیلندر را برای چه چیزی می خواهید مقدار جدیدی وارد کنید

bmw-injector-coding-by-foxwell-5

 

16: با استفاده از کیبورد مقدار جدیدی برای انژکتور وارد کنید.

توجه داشته باشید که کد روی انژکتور چاپ می شود

bmw-injector-coding-by-foxwell-6

 

17: اگر می خواهید مقادیر بیشتری وارد کنید "بله" را انتخاب کنید و مراحل 15-16 را دنبال کنید ، اگر "نه" را انتخاب نکردید

18: گزینه "2" را برای ذخیره مقادیر جدید انتخاب کنید

19: "بله" را انتخاب کنید

20: "ok" را انتخاب کنید و ترمینال 15 و ترمینال R را خاموش کنید

ترمینال R کلید احتراق است

ترمینال 15 در حال احتراق است

21: "خوب" را انتخاب کنید

22: "ok" را انتخاب کرده و ترمینال 15 را روشن کنید

23: برای پایان دادن به کدگذاری ، روی "F1" کلیک کنید

24: انژکتورهای جدید شما اکنون به PCM کدگذاری شده اند

 

 

3. بالا چگونه می توان انژکتورهای سوخت BMW را با Autel MX808 رمزگذاری کرد؟

تعویض انژکتور بخشی از داشتن BMW مجهز به N54 است. Autel MaxiCheck MX808  باعث می شود فرآیند کالیبراسیون انژکتورهای جدید خود را کمی ساده تر با هیچ نرم افزار ویژه لازم است.

کالیبره کردن نرخ جریان برای انژکتورهای مستقیم در بعضی از وسایل نقلیه هنگام نصب انژکتورهای جدید الزامی است. دلیل نیاز به کالیبراسیون انژکتور یا تنظیم جریان از طریق DME بصورت الکترونیکی انجام می شود زیرا هر انژکتور با دیگری متفاوت است. DME باید این را بداند تا "همه چیز را به تعادل برساند" ، به اصطلاح. در این حالت ، ما به طور خاص در مورد کالیبراسیون انژکتور N54 صحبت خواهیم کرد. دستورالعمل گام به گام نحوه انجام این کار را با یک Autel MX808 به شما نشان می دهد. این یکی از آسانترین ابزارهای پس از فروش برای انجام این کار برای هر کاربر است. من قبلاً از نرم افزار کارخانه BMW (INPA و ISTA / D) استفاده کرده ام و این واقعیت را دوست دارم که برای انجام این نوع کارها نیازی به استفاده از لپ تاپ و کابل های ویژه ندارم. شما می توانید از همان اسکن سیستم اصلی به سمت عملکردهای اصلی سیستم با همان ابزاری که پیدا کردم بسیار راحت است ، بروید. در ادامه دنبال کنید و ما به شما نشان خواهیم داد که با MX808 چه کاری برای انجام مراحل کالیبراسیون انجام دهید.

 

مرحله 1: انژکتورها را جایگزین کنید

Google و مقاله ها و فیلم های کامل در مورد چگونگی تعویض انژکتورها در موتور N54 را پیدا خواهید کرد. قدم مهم هنگام نصب انژکتور ، ثبت دو عدد کالیبراسیون سه رقمی در انژکتور است.

 

مرحله 2: MX808 را در درگاه OBD2 وصل کنید

این یک گام آسان اما قابل ذکر است. با کابل OBD2 در MX808 را وارد درگاه تشخیص کنید. هنگام روشن و وصل شدن به درگاه ، صدای بوق قابل شنیدن را از اسکنر خواهید شنید. این امر تأیید می کند که ابزار اسکن در حال برقراری ارتباط با وسیله نقلیه است و در درگاه OBD2 نیرو وجود دارد. وسیله نقلیه باید در حالت لوازم جانبی (کلید روشن و موتور در حال کار نباشد).

 

مرحله 3: "سرویس" را انتخاب کنید

بعد "منو" را از فهرست اصلی توابع اسکن اتل انتخاب کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-1

مرحله 4: "Injector" را از لیست گزینه های فهرست خدمات انتخاب کنید

شما یک سری از آیکون ها را مشاهده خواهید کرد. روی نماد تزریق برچسب کلیک کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-2

مرحله 5: وسیله نقلیه ساز را انتخاب کنید

نماد BMW را انتخاب کنید

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-3

 

مرحله ششم: VIN Vehicle را بخوانید

در ابتدا "انتخاب اتوماتیک" را انتخاب می کنید. سپس برای ورود VIN دو گزینه خواهید داشت. می توانید به صورت دستی VIN را وارد کنید یا اجازه دهید اسکنر آن را برای شما بخواند. توصیه می کنم اسکنر را برای شما بخواند. اگر کار کند ، وارد VIN می شود. تأیید کنید که VIN مطابقت دارد و سپس "OK" را انتخاب کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-4

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-5


مرحله 7: اطلاعات خودرو را در جدول بعدی بررسی کنید

یک جدول را مشاهده خواهید کرد که اطلاعات خودرو را در اختیار شما قرار می دهد. در این حالت ، اسکنر به E61 535xi وصل می شود. فقط تأیید کنید که اطلاعات صحیح است و سپس "بله" را انتخاب کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-6

 

مرحله 8: منتظر بمانید تا اسکنر بارگیری داده های سیستم را انجام دهد

 

این ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد. به زودی صفحه را با داده های ارتباطی و همچنین نوار بارگیری مشاهده خواهید کرد. محکم بنشینید و اجازه دهید پردازنده اسکنر باشد

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-7

 

مرحله 9: "عملکرد گرم" را انتخاب کنید

بین گزینه "تشخیص" یا عملکرد گرم گزینه ای وجود دارد. گزینه "عملکرد خوب" را انتخاب کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-8

 

مرحله 10: "جبران کمیت تزریق" را انتخاب کنید

این تنها گزینه شما در این فهرست است. "جبران مقدار تزریق" را انتخاب کنید و منتظر بارگذاری صفحه بعدی باشید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-9

 

مرحله 11: آیا DME جدید نصب شده است؟

در این صفحه بعدی می پرسید که آیا DME جدید نصب کرده اید یا خیر. مگر اینکه آن را جایگزین کنید ، بر روی شماره کلیک کنید زیرا در حال ضبط شماره های کالیبراسیون موجود در DME خواهید بود.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-10

 

مرحله 12: مقادیر تنظیم موجود را مرور کنید

چیز چندانی برای دیدن اینجا نیست این فقط لیستی از هر مقدار تنظیم برای هر سیلندر است که در حال حاضر ذخیره شده است."ادامه" را انتخاب کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-11

 

مرحله 13: "F2" را انتخاب کنید

این شما را به صفحه تنظیم ارزش می برد. "F2" را انتخاب کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-12

 

مرحله 14: کدام سیلندر را که می خواهید تنظیم جبران خسارت وارد کنید ، وارد کنید

می توانید شماره سیلندر را وارد کنید یا از گزینه کشویی استفاده کنید. فقط می توانید یک مقدار جبران خسارت را همزمان انجام دهید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-13

 

مرحله 15: از رده های جبران خسارت در انژکتور در ردیف اعداد شماره بالا و پایین را وارد کنید

 

به مقادیری که قبلاً از هر انژکتور نوشتید نگاه کنید. شماره بالا و پایین را بگیرید و آنها را در یک ردیف واحد وارد کنید. پس از ورود ، می توانید "OK" را انتخاب کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-14

 

مرحله شانزدهم: مقدار تنظیم شده وارد شده در آخرین مرحله را مطابق با سیلندر صحیح بررسی کنید

اگر همه چیز به درستی منطبق بود ، "بله" را انتخاب کنید. پس از اتمام این کار ، از شما خواسته می شود که احتراق را خاموش کنید.

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-15

bmw-injector-coding-by-autel-mx808-16


در این مرحله صفحه ای دریافت می کنید که مقادیر جبران خسارت دیده را نشان می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که این مقادیر صد در صد با آنچه وارد کرده اید مطابقت ندارد ، زیرا DME این اعداد را کمی تغییر می دهد. این کاملاً طبیعی است و بخشی از روند کدگذاری است. شما فرایند را برای هر سیلندر که دارای انژکتور تعویض است ، تکرار کنید. در مقایسه با نرم افزار خاص BMW و ابزارهای اسکن بسیار گران قیمت ، MX808 این کار را به راحتی و با قیمت مناسب انجام می دهد. سیستم منو به اندازه کافی رو به جلو است که هر کسی می تواند روند کالیبراسیون مجدد را انجام دهد.

 

نتیجه:

همه  Inpa ،  Foxwell nt530 ،  Autel MX808  ابزارهای کدگذاری انژکتورهای سوخت خوب BMW هستند. همه آنها خوب آزمایش شده اند. INPA ابزاری مبتنی بر ویندوز است ، Foxwell nt530 و Autel MX808 دستی و آسان برای استفاده هستند ، Foxwell nt530 در مقایسه با Autel MX808 از قیمت مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.