دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

مروری بر وای فای2 GM MDI در Equinox 2012

پدر من یک شوروی Equinox 2012 دارد که از پلت فرم شبکه جدید GM استفاده می کند. بدون پوشش تشخیصی با استفاده از  GM Tech2 . Equinox اخیراً دچار مشکلات BCM شده است و هیچ راهی برای اتصال به آن وجود ندارد. تنها چیزی که می توانستم دریافت کنم ، کدهای پیشرانه با استفاده از یک اسکنر ارزان بود.

به هر حال GM MDI 2. استفاده می شود. من یک کلون MDI خوب از   منبع  معتبر obdii365.com دریافت کردم . من از جولای 2015 از این سایت استفاده می کنم.

خرید  نسخه mdi2 فای با یک دیسک سخت . امروز وارد شد از لپ تاپ استفاده می کند.

GM MDI2 Clone Review on 2012 Equinox 1

خوب کار می کند ، توصیه می کنم شبیه سازی HDD را انجام دهید ، زیرا به نظر می رسد پاک کردن آن آسان است ویندوز یک دیسک را چک می کند. HDD بسته های مختلفی دارد که در صورت نیاز نصب می شوند. من از Chevy استفاده کردم ، دفعه بعد بیوک را امتحان می کنم که روی آن کار کنم.

این رابط می تواند تشخیص سیستم و…. اضافه کردن پاداش… ماژول های جایگزین برنامه را انجام دهد.

نسخه MDI 1 نیز وجود دارد. برای من مهم نیست که کلون mdi 2 با mdi 1 یکی باشد. من دیدم افرادی از آن بدون مشکل استفاده می کنند.

 

لپ تاپ قدیمی ایسر با نرم افزار GM MDI manager راه اندازی شده است. GDS2 آن را به عنوان MDI2 شناسایی می کند  .

بنابراین تشخیص بی سیم GM GDS2 از شبکه خانگی (با استفاده از اشتراک ACDelco 3 روزه) تا لپ تاپ در گاراژ ... .. سپس بی سیم از لپ تاپ به MDI 2 در ماشین 30 فوت دورتر ... کار می کند.

تعداد زیادی کد BCM مشکلات اصلی اعتدال برف پاک کن ها بود و ماشین لباسشویی در کلید روشن می شد ... ... 4 فلاشر 30 دقیقه بعد از خاموش شدن کلید روشن می شد. هر دو از طریق BCM عبور می کنند.

Equinox با BCM جدید ثابت می شود. BCM جدید به برنامه فروشگاه محلی GM ختم شد.

GM MDI2 Clone Review on 2012 Equinox 2

GM MDI2 Clone Review on 2012 Equinox 3

اگر کسی علاقه مند است ، این PCB های  GM MDI2 SP163-E  (نسخه Wi-Fi) هستند.

PCB های GM MDI2 SP163-E 1

PCB های GM MDI2 SP163-E 2
http://blog.obdii365.com/2021/08/17/gm-mdi2-clone-review-on-2012-chevy-equinox/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.