دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

CGDI MB آداپتورهای کامل یا VVDI MB با آداپتور؟

CGDI MB با آداپتورهای کامل یا VVDI MB با 4 آداپتور، کدام یک بهترین است؟

 

  1. به بسته CGDI MB با آداپتورهای کامل (شامل EIS Test Line + ELV Adapter + ELV Simulator + AC Adapter + NEC Adapter جدید) نگاه کنید:

cgdi mb با آداپتورهای کامل

با دیود جدید مجهز شده، که مادون قرمز را نسبت به کلید رفتن بدون کلید حساس تر می کند. دیگر نیازی به تعویض تراشه دیود خودتان نیست.

 

منبع تصویر: https://www.obdii365.com/wholesale/cgdi-mb-key-programmer-with-full-adapters.html

 

خط تست EIS/ELV برای مرسدس بنز (بدون نیاز به سوار شدن به ماشین)

خط تست پلت فرم قفل مرسدس برای W204 W212 W221 W164 W166 W205 W222

محدوده کاربرد:

تعمیر و نگهداری EIS ELV

برنامه نویس کلیدی

کلید تشخیص

 

آداپتور تعمیر ELV:

  1. اجباری خودکار پاک کردن محتوا
  2. ELV را فعال کنید، از انیمیشن معلق خارج شوید
  3. ویرجین، خطاهای تصادفی را حل کنید
  4. Test Write ELV، تعیین کنید که آیا به درستی کار می کند یا خیر
  5. W204 W207 W212 W209 W906 تعمیر تراشه قفل شده

 

شبیه ساز CGDI ELV Renew ESL برای بنز 204 207 212:

شبیه ساز CGDI MB ELV یک آداپتور جدید منتشر شده توسط شرکت CGDI است که می تواند ESL را برای بنز 204 207 212 تمدید کند، با برنامه نویس کلید CGDI MB بنز کار کند، می تواند همین کار را با شبیه ساز Xhorse ELV با قیمت ارزان تر انجام دهد.

 

اکثر W204 W207 W212 ESL با EIS آسیب می بینند. در این صورت دو دلیل و راه حل وجود دارد:

موتور ESL آسیب دیده است و نیاز به تعویض موتور جدید است

تراشه NEC قفل است، از نظر تئوری می توان آن را باز کرد، در واقع باید ESL جدید را جایگزین کند.

 

ویژگی های آداپتور برق متناوب CGDI MB:

داده ها را از طریق OBD با سرعت بالا به دست آورید

نیازی به از بین بردن EIS نیست

نیازی به وصل و وارد کردن کابل نیست

صرفه جویی در زمان جمع آوری داده ها

 

آداپتور جدید NEC (بدون نیاز به لحیم کاری):

آداپتور CGMB-NEC از کلیدهای NEC برای پاک کردن، خواندن و نوشتن، راحت‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر پشتیبانی می‌کند. بدون نیاز به لحیم کاری

 

آداپتور NEC دو عملکرد دارد:

  1. پین ردیف چپ برای کلید هوشمند
  2. پین ردیف سمت راست برای کلید غیر هوشمند

یک آداپتور به شما کمک می کند تا دو مشکل عمده را حل کنید.

 

  1. به بسته VVDI MB با 4 آداپتور (1 مجموعه VVDI MB BGA TOOL، 1 MB BGA TOOL EIS/ELV Test Line و 1 مجموعه NEC Key Adapter) نگاه کنید.

vvdi mb با آداپتورهای کامل

منبع تصویر: https://www.obdii365.com/wholesale/vvdi-mb-bga-tool-plus-eis-elv-test-line-nec-key-adaptor.html

 

بازخورد کاربران بلندتر از ادعای سازنده است:

  1. من vvdi mb دارم دوستم cdgi داره. هردو خوب هستند. قیمت ها را مقایسه کنید

من یک شبیه ساز برای vvdi mb خریدم. کابل هایی که خودم درست کردم

برای vvdi mb به یک آداپتور برق نیاز دارید

 

  1. من سریع CGDI خود را دوست دارم و هرگز باعث از دست دادن پول نشدم

 

  1. من هر دو را دارم اما بدون شک cgdi mb مورد علاقه من است.

 

  1. CGDI سرور سریعی دارد و همه کار می کنند و همه دستگاه ها را تست می کنم.

 

  1. CGDI برای من بهتر است.

 

  1. من هیچکدوم ندارم ولی vvdi همه با تعجب حرف میزنن و مطمئنم قیمتش ربطی داره.

 

......

 

گزارش های بیشتر تست CG MB در اینجا: http://blog.obdii365.com/tag/cgdi-prog-mb/

 

گزارش های بیشتر تست VVDI MB در اینجا: http://blog.obdii365.com/tag/vvdi-mb-tool/

 

لذت بردن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.