اگر به دنبال یک رابط J2534 هستید که از Xentry passthru پشتیبانی کند و هزینه کمتری نسبت به کلون MB SD C4 /C5/ C6 داشته باشد ، اینها آداپتورهای محبوب j2534 passthru هستند.
برای اینکه رابط J2534 با Xentry کار کنید:
5054a:
VAS--5054A را به قیمت 60 دلار بخرید و از Xentry Passthru استفاده کنید.
VAS5054 ابزار خوبی است. آنها از آن با Xentry Pass Thru، Forscan، Techstream و Nissan Consult استفاده کردهاند.
مانند اتصال C4 اما بسیار ارزان تر.
دانلود رایگان درایور J2534 VAS 5054A برای Xentry
Openport 2.0
یک تاکتریکس Openport 2.0 اصلی یا کلون بخرید
OpenPort 2.0 تایید شده است که با xentry passthru کار می کند، یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که
1. نمی توانید به ECU های K-Line که به طور گسترده در مدل های قدیمی استفاده می شوند (W221, 220, 203, 211, 210) دسترسی پیدا کنید
. به آن چیزی که میتوانید بهروزرسانیهای ECU SW را انجام دهید که ممکن است ساعتها طول بکشد، اعتماد نکنید و در معرض خطر آپلود ناموفق قرار بگیرید و سپس به احتمال زیاد ecu
3 خود را خراب کنید . اگر میخواهید با vediamo کار کنید، نمیتوانید از vediamo 5 استفاده کنید (4 میتواند از فایلهای smrd استفاده نکنید) زیرا vediamo 5 از Passthru پشتیبانی نمیکند، بنابراین شما با DTS Monaco گیر کردهاید.
آن را به خاطر بسپار. اما به خصوص اینکه این دستگاه ها را می توان با قیمت 20-30 دلار خریداری کرد باعث می شود حداقل برای ورود به کل سیستم ارزش آن را داشته باشند.
برای عملکرد بهتر و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، بهتر است R1 را با 47k جایگزین کنید.
مرور
حتی می توانید کابل تویوتا Mini VCI را با قیمت 35 دلار خریداری کنید و همچنین از xentry passthru استفاده کنید. Xentry همان نرم افزاری است که توسط فروشنده استفاده می شود. MINI VCI j2534 واقعا کار می کند اما باید بدانید که فقط می توانید اسکن انجام دهید. شما می توانید برنامه نویسی را فراموش کنید، اما قیمت بین آنها نیز تفاوت زیادی دارد.
میتوانید از mini vci استفاده کنید، اما نمیتوانید به برخی از ماژولها دسترسی داشته باشید و فکر نمیکنم بتوانید به هیچ ماشینی بدون اتصال CAN دسترسی داشته باشید (از من نقل قول نکنید). من نمی توانم به w203s دسترسی پیدا کنم، اما 211، 204 به خوبی کار می کند.
من می توانم آن را تأیید کنم. من یکی را تست کردم و نتوانستم به همه ماژول های W212 دسترسی داشته باشم.
از 37 ماژول، فقط به 17 ماژول دسترسی داشت.
vas-5054a و Openport انتخاب های بهتری خواهند بود. Openport ماژول های بیشتری را می بیند.
تست دو کابل با مرسدس بنز:
W207:
تویوتا مینی کابل VCI: 26 ماژول
OpenPort 2.0 China Clone: 50 ماژول
هر دو کابل کار می کردند:
Xentry Passthru 06.2021
Vediamo 4.02.02
Windows 10 x64
در حال حاضر قادر به دریافت passthru برای Vediamo 5.01.01 نیستیم زیرا پشتیبانی نمی شود.
مجموعه ها و گزارش تست Xentry Passthru J2534:
1) DICE (Volvo_VCI)
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه و 44 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 22 ماژول
2) Openport 2.0 (برای عملکرد بهتر و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، R1 را با 47k جایگزین کنید)
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 0 دقیقه 57 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
3) VAS 5054A
- باتری: خیر
- مدت زمان 5 مرحله: 0 دقیقه 55 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول (برای کنترلر SAK یا SAF-XC161CJ-16F40F)
- خواندن واحدهای کنترل: 32 ماژول (برای کنترلر) SAK-XC167CI-XXXX)
4) Mini-VCI برای تویوتا (عمومی)
- باتری: خیر
- مدت زمان 5 مرحله: 2 دقیقه و 10 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 20 ماژول
5) Scanmatik
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه 01 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
6) Scanmatik 2 Pro USB
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 0 دقیقه 51 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 50 ماژول
7) بلوتوث Scanmatik 2 Pro
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 2 دقیقه و 41 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 50 ماژول
8) GM MDI
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه 05 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
9) BOSCH KTS 560
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه 05 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 33 ماژول
10) Mongoose Pro
- Battery: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه و 13 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
11) Dialink J2534 (قاب آبی، با کنترلر STM32F105)
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 41 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
12) VCM II (فورد/مزدا)
- باتری: خوب
- مدت 5 مرحله: 1 دقیقه 05 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
13). بوش KTS520
با آپدیت سیستم عامل
DAS به خوبی کار می کند، همه ماژول ها و توابع را بخوانید. تست داده/خروجی زنده خوب نیست! تست شده بر روی W245، A168، A169
XENTRY روی W212 و C205 کار نمی کند، پس از خواندن VIN، نرم افزار غمگین می شود
14). Eucleia Wiscan T6
T6 passthru با Das/Xentry 03.2020 در Smart 451 EV تست شده است.
ولتاژ باتری خوب است.
ارتباط سریع.
انطباق، توابع ویژه و برنامه نویسی آثار.
Eucleia T6 Passthru روی w204 و w212 تست شده است.
تشخیص سریع، همه ماژول ها تست شده است. سازگاری، تنظیمات اولیه و SCN آنلاین کار می کند.
Eucleia T6 Passthru روی w221 آزمایش شد. تشخیص سریع، سازگاری، تنظیم مجدد و برنامه ریزی واحدهای کنترل درب.
Eucleia T6 passthru: تست شده بر روی W176. واحد کنترل انتقال را با Xentry Online به روز کنید. سریع و ایمن.
ما نرم افزار، درایور برای j2534 ارزان با xentry ارائه نمی دهیم. در صورت نیاز به xentry برای c4/c5/c6، اینجا را بررسی کنید.
https://www.obdii365.com/wholesale/sd-c4-c5-c6-diagnostic-tools/
اگر به دنبال یک رابط J2534 هستید که از Xentry passthru پشتیبانی کند و هزینه کمتری نسبت به کلون MB SD C4 /C5/ C6 داشته باشد ، اینها آداپتورهای محبوب j2534 passthru هستند.
برای اینکه رابط J2534 با Xentry کار کنید:
5054a:
VAS--5054A را به قیمت 60 دلار بخرید و از Xentry Passthru استفاده کنید.
VAS5054 ابزار خوبی است. آنها از آن با Xentry Pass Thru، Forscan، Techstream و Nissan Consult استفاده کردهاند.
مانند اتصال C4 اما بسیار ارزان تر.
دانلود رایگان درایور J2534 VAS 5054A برای Xentry
Openport 2.0
یک تاکتریکس Openport 2.0 اصلی یا کلون بخرید
OpenPort 2.0 تایید شده است که با xentry passthru کار می کند، یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که
1. نمی توانید به ECU های K-Line که به طور گسترده در مدل های قدیمی استفاده می شوند (W221, 220, 203, 211, 210) دسترسی پیدا کنید
. به آن چیزی که میتوانید بهروزرسانیهای ECU SW را انجام دهید که ممکن است ساعتها طول بکشد، اعتماد نکنید و در معرض خطر آپلود ناموفق قرار بگیرید و سپس به احتمال زیاد ecu
3 خود را خراب کنید . اگر میخواهید با vediamo کار کنید، نمیتوانید از vediamo 5 استفاده کنید (4 میتواند از فایلهای smrd استفاده نکنید) زیرا vediamo 5 از Passthru پشتیبانی نمیکند، بنابراین شما با DTS Monaco گیر کردهاید.
آن را به خاطر بسپار. اما به خصوص اینکه این دستگاه ها را می توان با قیمت 20-30 دلار خریداری کرد باعث می شود حداقل برای ورود به کل سیستم ارزش آن را داشته باشند.
برای عملکرد بهتر و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، بهتر است R1 را با 47k جایگزین کنید.
مرور
حتی می توانید کابل تویوتا Mini VCI را با قیمت 35 دلار خریداری کنید و همچنین از xentry passthru استفاده کنید. Xentry همان نرم افزاری است که توسط فروشنده استفاده می شود. MINI VCI j2534 واقعا کار می کند اما باید بدانید که فقط می توانید اسکن انجام دهید. شما می توانید برنامه نویسی را فراموش کنید، اما قیمت بین آنها نیز تفاوت زیادی دارد.
میتوانید از mini vci استفاده کنید، اما نمیتوانید به برخی از ماژولها دسترسی داشته باشید و فکر نمیکنم بتوانید به هیچ ماشینی بدون اتصال CAN دسترسی داشته باشید (از من نقل قول نکنید). من نمی توانم به w203s دسترسی پیدا کنم، اما 211، 204 به خوبی کار می کند.
من می توانم آن را تأیید کنم. من یکی را تست کردم و نتوانستم به همه ماژول های W212 دسترسی داشته باشم.
از 37 ماژول، فقط به 17 ماژول دسترسی داشت.
vas-5054a و Openport انتخاب های بهتری خواهند بود. Openport ماژول های بیشتری را می بیند.
تست دو کابل با مرسدس بنز:
W207:
تویوتا مینی کابل VCI: 26 ماژول
OpenPort 2.0 China Clone: 50 ماژول
هر دو کابل کار می کردند:
Xentry Passthru 06.2021
Vediamo 4.02.02
Windows 10 x64
در حال حاضر قادر به دریافت passthru برای Vediamo 5.01.01 نیستیم زیرا پشتیبانی نمی شود.
مجموعه ها و گزارش تست Xentry Passthru J2534:
1) DICE (Volvo_VCI)
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه و 44 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 22 ماژول
2) Openport 2.0 (برای عملکرد بهتر و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، R1 را با 47k جایگزین کنید)
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 0 دقیقه 57 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
3) VAS 5054A
- باتری: خیر
- مدت زمان 5 مرحله: 0 دقیقه 55 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول (برای کنترلر SAK یا SAF-XC161CJ-16F40F)
- خواندن واحدهای کنترل: 32 ماژول (برای کنترلر) SAK-XC167CI-XXXX)
4) Mini-VCI برای تویوتا (عمومی)
- باتری: خیر
- مدت زمان 5 مرحله: 2 دقیقه و 10 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 20 ماژول
5) Scanmatik
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه 01 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
6) Scanmatik 2 Pro USB
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 0 دقیقه 51 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 50 ماژول
7) بلوتوث Scanmatik 2 Pro
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 2 دقیقه و 41 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 50 ماژول
8) GM MDI
- باتری: خوب
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه 05 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
9) BOSCH KTS 560
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه 05 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 33 ماژول
10) Mongoose Pro
- Battery: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 1 دقیقه و 13 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
11) Dialink J2534 (قاب آبی، با کنترلر STM32F105)
- باتری: OK
- مدت زمان 5 مرحله: 41 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
12) VCM II (فورد/مزدا)
- باتری: خوب
- مدت 5 مرحله: 1 دقیقه 05 ثانیه
- خواندن واحدهای کنترل: 41 ماژول
13). بوش KTS520
با آپدیت سیستم عامل
DAS به خوبی کار می کند، همه ماژول ها و توابع را بخوانید. تست داده/خروجی زنده خوب نیست! تست شده بر روی W245، A168، A169
XENTRY روی W212 و C205 کار نمی کند، پس از خواندن VIN، نرم افزار غمگین می شود
14). Eucleia Wiscan T6
T6 passthru با Das/Xentry 03.2020 در Smart 451 EV تست شده است.
ولتاژ باتری خوب است.
ارتباط سریع.
انطباق، توابع ویژه و برنامه نویسی آثار.
Eucleia T6 Passthru روی w204 و w212 تست شده است.
تشخیص سریع، همه ماژول ها تست شده است. سازگاری، تنظیمات اولیه و SCN آنلاین کار می کند.
Eucleia T6 Passthru روی w221 آزمایش شد. تشخیص سریع، سازگاری، تنظیم مجدد و برنامه ریزی واحدهای کنترل درب.
Eucleia T6 passthru: تست شده بر روی W176. واحد کنترل انتقال را با Xentry Online به روز کنید. سریع و ایمن.
ما نرم افزار، درایور برای j2534 ارزان با xentry ارائه نمی دهیم. در صورت نیاز به xentry برای c4/c5/c6، اینجا را بررسی کنید.
https://www.obdii365.com/wholesale/sd-c4-c5-c6-diagnostic-tools/
وقت آن است که یک دستگاه جدید و پیشرفته با برند MULTI بخرم. و من نمیتونم انتخاب کنم 7 سال استفاده از Autel. بدون تجربه با راه اندازی. شاید لازم باشد Launch را امتحان کنید؟ انتخاب - MS908S Pro , X431 Pad VII یا انتخاب شما؟؟؟؟
~60٪ - اتومبیل های اتحادیه اروپا، ~30٪ - اتومبیل های آسیایی، ~10٪ - اتومبیل های ایالات متحده، بدون چین یا RU.
80٪ - تشخیصی، عیب یابی. ~ 10٪ - مشاغل مربوط به IMMO، ~ 10٪ - مشاغل ویژه (کد نویسی، برنامه نویسی) که به تجهیزات سطح فروشنده نیاز دارند (من تعداد زیادی دارم). بیشتر اوقات من از اسکنر چند برند استفاده می کنم.
پیشنهاد مهندس obdii365.com :
هزینه بهروزرسانی: MS908S Pro 795 دلار در سال، PAD VII 450 دلار در سال
برنامه نویسی کلیدی:
- PAD VII می تواند کلید را با X431 GIII Xprog 3 برنامه ریزی کند .
Autel MS908S Pro می تواند ایموبلایزر اولیه ترانسپوندر را انجام دهد، برای برنامه نویسی کلید پیشرفته، به یک دستگاه جداگانه، IM508 یا IM608 با xp400 نیاز دارید.
EEPROM را بخوانید:
Autel MS908S Pro کار نمی کند، Autel IM608 را با xp400 نیز انتخاب کنید.
مدل های کامیون سازگار:
- PAD VII مجاز است مجوز نرم افزارهای سنگین را برای تشخیص مدل های کامیون اضافه کند
- Autel MS908S Pro: کار نمی کند، به یک دستگاه جداگانه نیاز دارید، به سراغ MS909CV HD و دستگاه تجاری بروید
نقشه برداری توپولوژی:
- PAD VII: تایید شد
- Autel MS908S Pro: کار نمی کند، به سراغ اسکنرهای تشخیصی سطح 3 Autel Ultra / MS919 بروید
خودروهای خاص، فورد / هولدن استرالیا، ایندیکن و ساخت روسیه
- PAD VII: تایید شد
- Autel MS908S Pro: برای اضافه کردن هزینه کنید
بازخورد کاربران بلندتر از کلمات است:
قسمت 1. بررسی Autel MS908S Pro
MS908S Pro - ماژولهای GM را برنامهریزی میکند و هر بار که لپتاپ شما راهاندازی میشود برای سازگاری با پلتفرمهای خاص حق رای کار کار میکند. قطعا ارزش هر پنی را دارد.
MS908S Pro - به صورت بی سیم به رابط خودرو متصل می شود، بنابراین می توانید به راحتی تبلت را در حین عیب یابی و عیب یابی حسگرها و مشکلات خودرو حرکت دهید.
سخت افزار Autel MS908S Pro:
سیستم عامل: Android™ 4.4.2، KitKat
اندازه نمایشگر: 9.7 اینچ
Wireless VCI: MaxiFlash Elite
عمر باتری: 11000 میلی آمپر ساعت 3.7 ولت
حافظه ذخیره سازی: 64 گیگابایت
کیت اتصال دهنده: بله
عملکردهای Autel MS908S Pro:
اسکن DTC همه سیستم ها
عملکرد خدمات
کنترل دو جهته
فناوری VIN خودکار
کدگذاری ECU
برنامه نویسی ECU
سیستم اطلاعات مبتنی بر ابر MaxiFix
مدیر داده
مدیر مغازه
پشتیبانی از راه دور
گزارش پیش از اسکن و گزارش پس از اسکن (فقط آمریکای شمالی)
ویژگی چاپ
پشتیبانی چند زبانه
پوشش Autel MS908S Pro:
پوشش داخلی / آسیایی / اروپایی (1996-اکنون)
پروتکل های سازگار: ISO 9142-2، ISO 14230-2، ISO 15765-4، K/L-Line، کد فلش، SAE-J1850 VPW، SAE-J1850 PWM، CAN ISO 11898، Highspeed، Middlespeed، Lowspeed C، و GM UART، UART Echo Byte Protocol، Honda Diag-H Protocol، TP 2.0، TP 1.6، SAE J1939، SAE J1708، Fault-Tolerant CAN
برای اینکه مدل / سال خاص خودرو توسط Autel MS908S Pro پشتیبانی شود، به سایت رسمی مراجعه کنید : https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2
گزینه های افزونه Autel MS908S Pro:
اسیلوسکوپ
دوربین بازرسی
ADAS
قسمت 2. بررسی X431 Pad VII را راه اندازی کنید
همراه با طراحی و سخت افزار حرفه ای، دارای ترکیبی قدرتمند از عیب یابی تمام سیستم، برنامه نویسی کلید، کدگذاری ECU، برنامه نویسی، خدمات تعمیر و نگهداری پیشرفته و تست کنترل دو جهته است.
پوشش خودرو خوبی هم دارد.
ابتدا، این مقاله را در بررسی عمیق Launch X431 Pad VII بخوانید
راه اندازی X431 Pad VII پیکربندی:
صفحه نمایش: 13.3 اینچ/1920*1080 IPS
سی پی یو: 2.0 گیگاهرتز هشت هسته ای
حافظه: 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت
دوربین: 13 مگاپیکسل عقب + 8 مگابایت جلو
رابط VCI: Smartlink C
اتصال VCI: وای فای دوگانه 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز
باتری: 71.1Wh (=19000mAh)
نگهدارنده پشتیبانی قابل تنظیم: بله
IP65 ضد آب و ضد گرد و غبار: بله
فناوری شارژ سریع: بله
اندازه (mm): 353*236*71
سیستم عامل: اندروید 9.0
قابلیت راه اندازی X431 Pad VII:
تشخیص کامل سیستم
عملکرد کامل OBDII
تشخیص از راه دور فناوری به فناوری
تشخیص از راه دور Smartlink
شناسایی خودکار Vin
کنترل دو جهته
کد نویسی پیشرفته
عملکرد هدایت شونده فولکس واگن و آئودی
J2534: تایید شد
DoIP: تایید شد
RP1210/D-PDU: تایید شد
برنامه نویسی پیشرفته: تایید شده است
سرویس TPMS را با X431 TSGUN کامل کنید
برنامه نویسی کلیدی پیشرفته با Xprog 3
کالیبراسیون Adas ( اختیاری )
ارتقاء نرم افزار: با WIFI
پوشش خودرو: خودروهای سواری وسایل نقلیه سنگین متوسط و سبک (اختیاری)
توابع سرویس: 32 با تشخیص محلی با تشخیص از راه دور Smartlink بیشتر دریافت کنید
عملکرد سرویس X431 Pad VII را راه اندازی کنید:
تنظیم مجدد ترمز، تنظیم مجدد روغن، تنظیم مجدد SAS، مطابقت باتری، خونریزی ABS، برق. دریچه گاز RLRN، تنظیم مجدد TPMS، بازسازی DPF، یادگیری دنده، ایموبلایزر، کدگذاری انژکتور، راه اندازی اولیه سانروف، تنظیم مجدد SUS، تنظیم مجدد AFS، یادگیری دنده، تنظیم مجدد Adblue، خونریزی خنک کننده، سازگاری EGR، تنظیم مجدد سنسور Nox، بازنشانی تماس صندلی ها، تنظیم مجدد لاستیک، ویندوز کالیبراسیون، تنظیم مجدد A/F، تنظیم مجدد توقف/شروع، حالت حمل و نقل، تغییر زبان، یادگیری مجدد سیستم AC، کالیبراسیون ACC، نظارت بر تعادل قدرت موتور، بازسازی GPF، کالیبراسیون سنسور زاویه چرخش، تشخیص سلامت باتری ولتاژ بالا و غیره.
خدمات بازنشانی بیشتر (از طریق Smartlink Remote Diagnosis)
راه اندازی ماژول های سازگار X431 Pad VII:
X431 ADAS Pro، موبایل X431 ADAS، ایموبلایزر Xprog 3، ایموبلایزر Xprog، تستر باتری BST360، چاپگر Wifi، دستگاه X431 TSGUN TPMS ، ویدئوسکوپ VSP600، اسیلوسکوپ X431 O2-1، ماژول X431 S2-2 سنسور HD
برای مدل / سال خاص خودرو که توسط Launch X431 Pad VII پشتیبانی می شود، در سایت رسمی بررسی کنید:
https://qcar.x431.com/qcar/#/pc/index?q=eyJsYW4iOiIxMDAxIn0%3D
نتیجه:
هر دو برند Autel و launch به خاطر اسکنرهای حرفه ای OBD II خود شناخته شده اند. و این دو برند دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. با این حال، مارک دستگاهی که خریداری می کنید به تصمیم و بودجه شما بستگی دارد. Launch X431 Pad VII بدون توجه به عملکرد، ویژگی ها و قیمت ، بسیار شبیه Autel Ultra است.
آیا Continental DME MSV80 برای خواندن ISN دارید، کدام برنامه نویس کلیدی برای انتخاب بهترین است؟
چگونه از VVDI2 برای خواندن کد ISN MSV80 استفاده کنیم؟
حتی از VVDI2 4.9.0 می تواند بدون مشکل MSV80 ISN را بخواند.
به Key Learn بروید، سپس ECU ISN را انتخاب کنید
نوع: MSV80 را انتخاب کنید، سپس اطلاعات ECU را بخوانید
این اطلاعات ECU است
توصیه: برق اضافی را به خودرو وصل کنید
8 دقیقه زمان نیاز است
خواندن ISN…
خواندن ISN از ECU با موفقیت
عمل:
BMW>انتخاب سیستم>موتور>OBD>حالت دستی> شاسی E>N52>MSV80
هر دو Autel IM508 و Autel IM608 می توانند ISN را از BMW DME از طریق OBD یا روی نیمکت یا در حالت بوت بخوانند:
از طریق OBD:
شاسی M54 خواندن ISN
E شاسی M57 خواندن ISN
E شاسی N45 خواندن ISN
E شاسی N46 خواندن ISN
E شاسی N52-MSV70 خواندن ISN
E شاسی N62 خواندن ISN
E شاسی N73 خواندن ISN
E شاسی S65 خواندن ISN
E
شاسی N20 خواندن N47 E خواندن ISN
E شاسی N55 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی N57 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی N43 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی N51 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی N52-MSV80 به عنوان خوانده شده ISN (CGDI MSV80)
E شاسی N53 / N54 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی N63 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی S63 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی B48 خواندن ISN
F شاسی B58 خواندن ISN
F شاسی N13 خواندن ISN
F شاسی N20 خواندن ISN
F شاسی N55 خواندن ISN
F شاسی N63 خواندن ISN
F شاسی S63 ISN را می خواند
روی نیمکت:
E شاسی TC1797 EDC17C41 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 EDC17C50 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 EDC17CP45 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2.4 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2.6 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2.9 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2.P به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1796 MSD85 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1796 MSV90 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17C41 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17C50 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17C56 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17CP45 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17CP49 خواندن ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2 خواندن ISN
F شاسی TC1793 MEVD17.2.3 خواندن ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.4 خواندن ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.5 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.6 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.8 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.9 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.G به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.H خواندن ISN
F شاسی TC1793 MEVD17.2.K به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.P به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.8.4 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1796 MSD85 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1796 MSD87 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1796 MSV90 به عنوان خوانده شده ISN
من شاسی TC1793 MEVD17.2.3 خواندن ISN
I شاسی TC1793 MEVD17.2.K خواندن ISN
E شاسی TC1796 ME17.2.1 خواندن ISN
E شاسی TC1796 MEV17.2.1 خواندن ISN
E شاسی TC1796 TC1796 خواندن
EDCSDIS17
E شاسی TC1796 MSD80 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1766 EDC17CP02 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1766 EDC17CP09 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1796 EDC17CP09 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1796 MSD81 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1796 MSD80 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1766 EDC17CP09 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1793 EDC17C76 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1766 EDC17C06 خواندن ISN
F شاسی TC1796 EDC17CP45 خواندن ISN
در حالت بوت:
E شاسی TC1766 EDC17C06 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 EDC17C41 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 EDC17C50 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1766 EDC17CP02 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1796 EDC17CP09 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 EDC17CP45 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2.4 خواندن ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2.6 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1797 MEVD17.2.9 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1796 MSD80 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1796 MSD81 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1796 MSD85 به عنوان خوانده شده ISN
E شاسی TC1796 MSV80 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17C56 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17CP49 خواندن ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.5 خواندن ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.8 خواندن ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.G خواندن ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.H خواندن ISN F شاسی TC1797 MEVD17.2.P خواندن ISN
F شاسی TC1796 MSD87 خواندن ISN
F شاسی TC1796 MEVD1779 خواندن ISN
F شاسی
TC1796 MSNV79 خواندن ISN
F شاسی TC1797 EDC17C41 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17C50 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1796 EDC17CP09 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 EDC17CP45 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.4 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.6 به عنوان خوانده شده ISN
F شاسی TC1797 MEVD17.2.9 خواندن ISN
F شاسی TC1796 MSD85 خواندن ISN
F شاسی TC1796 MSD80 خواندن ISN
F شاسی TC1796 MSD81 خواندن ISN
R شاسی TC1766 MED17.2 خواندن ISN
R شاسی TC1766 MEV17.2 خواندن ISN
گزینه 3. بهترین ابزار شما برای خواندن از MSV80 ، Yanhua Mini ACDP + Module 3 است.
DME باز نیست
مقاله بخوانید: Yanhua Mini ACDP Read Write BMW ISN DME List
ویدئویی در مورد نحوه استفاده از Yanhua Mini ACDP برای خواندن کد ISN BMW MSV80 DME (بدون لحیم کاری):
4. CGDI BMW به عنوان خوانده شده ISN از MSV80 OK
ویدئویی را در مورد نحوه استفاده از CGDI BMW برای خواندن کد DME MSV80 ISN تماشا کنید
روش 1: می تواند به طور مستقیم کد ISN را در ماشین بخواند، لطفاً مطمئن شوید که ولتاژ ماشین 12 ولت بالاتر است، به طور مستقیم OBD را به کار و زمان حدود 5 دقیقه وصل کنید.
روش 2: می توان مستقیماً کامپیوتر موتور (DME) را برای کارکرد-اتصال نمودار به صورت زیر تقسیم کرد:
گزینه 5. پکیج کامل Microtronik Autohex II HW4 BMW
ISN طولانی (SK) را در سری E BMW از ECU MSV80 زیر بخوانید: تأیید شد.
علاوه بر این:
خوانده شده ISN قدیمی در بی ام و سری E برای زیر ECU های: D62M57A0، D62M57B0، D60PSA0، D50M57A0، D50M57E1، D60M47A0، D60M57A0، MEV9N46L، ME9N45، ME9N62، ME9E65_6، N73_L0، N73_R0، ME9N62_2، MSV70، MS450DS0، N62_TUE، N62_TUE2.
خوانده بلند ISN (SK) در سری BMW E از زیر ECU های: MSV80، MSD80، MSD81، MSD85، MSD85Y، MSS60، MEVD176K، ME17N45، MED17_2، MED17_2N، MEV17_2، MEV17N46، MEVD174K، MEVD174KW، MV1722، MVD1722، MEVD172، MEVD1724، MEVD1723, MEVD1725, MEVD172Y, MEVD17KW, D70N47A0, D70N47B0, D71N47A0, D71N47B0, D71N47C0, D71N47D0, D72N47N47D0, D72N47N47A0, D72N47N47A0, D72N47N47A0, D72N47N47A0, D72N47N47A0, D72N47N47A0, D72N47N47A0, D72N47N47N70D
ISN طولانی (SK) را در سری F BMW از Ecus زیر بخوانید: MEVD172Y، MEVD172، MEVD1724، MEVD1725، N63TU_L0، N63TU_R0، S63TU_L0، S63TU_R0
خواندن ISN از Tricore Ecus با حالت بوت.
گزینه 6: CG AT-200 یا نسخه ارتقا یافته FC200
AT200 برای خواندن MSV80 به مجوز نرم افزار نیاز دارد، FC200 نیازی به مجوز ندارد.
خوانده شده چگونه به خواندن / نوشتن MSV80 DME با AT-200 را به درستی
امیدوارم کمک کند!
CGDI MB با آداپتورهای کامل یا VVDI MB با 4 آداپتور، کدام یک بهترین است؟
با دیود جدید مجهز شده، که مادون قرمز را نسبت به کلید رفتن بدون کلید حساس تر می کند. دیگر نیازی به تعویض تراشه دیود خودتان نیست.
منبع تصویر: https://www.obdii365.com/wholesale/cgdi-mb-key-programmer-with-full-adapters.html
خط تست EIS/ELV برای مرسدس بنز (بدون نیاز به سوار شدن به ماشین)
خط تست پلت فرم قفل مرسدس برای W204 W212 W221 W164 W166 W205 W222
محدوده کاربرد:
تعمیر و نگهداری EIS ELV
برنامه نویس کلیدی
کلید تشخیص
آداپتور تعمیر ELV:
شبیه ساز CGDI ELV Renew ESL برای بنز 204 207 212:
شبیه ساز CGDI MB ELV یک آداپتور جدید منتشر شده توسط شرکت CGDI است که می تواند ESL را برای بنز 204 207 212 تمدید کند، با برنامه نویس کلید CGDI MB بنز کار کند، می تواند همین کار را با شبیه ساز Xhorse ELV با قیمت ارزان تر انجام دهد.
اکثر W204 W207 W212 ESL با EIS آسیب می بینند. در این صورت دو دلیل و راه حل وجود دارد:
موتور ESL آسیب دیده است و نیاز به تعویض موتور جدید است
تراشه NEC قفل است، از نظر تئوری می توان آن را باز کرد، در واقع باید ESL جدید را جایگزین کند.
ویژگی های آداپتور برق متناوب CGDI MB:
داده ها را از طریق OBD با سرعت بالا به دست آورید
نیازی به از بین بردن EIS نیست
نیازی به وصل و وارد کردن کابل نیست
صرفه جویی در زمان جمع آوری داده ها
آداپتور جدید NEC (بدون نیاز به لحیم کاری):
آداپتور CGMB-NEC از کلیدهای NEC برای پاک کردن، خواندن و نوشتن، راحتتر، سریعتر و کارآمدتر پشتیبانی میکند. بدون نیاز به لحیم کاری
آداپتور NEC دو عملکرد دارد:
یک آداپتور به شما کمک می کند تا دو مشکل عمده را حل کنید.
منبع تصویر: https://www.obdii365.com/wholesale/vvdi-mb-bga-tool-plus-eis-elv-test-line-nec-key-adaptor.html
بازخورد کاربران بلندتر از ادعای سازنده است:
من یک شبیه ساز برای vvdi mb خریدم. کابل هایی که خودم درست کردم
برای vvdi mb به یک آداپتور برق نیاز دارید
......
گزارش های بیشتر تست CG MB در اینجا: http://blog.obdii365.com/tag/cgdi-prog-mb/
گزارش های بیشتر تست VVDI MB در اینجا: http://blog.obdii365.com/tag/vvdi-mb-tool/
لذت بردن!
من این مقاله را می نویسم تا نشان دهم چرا برنامه نویسی خود را با بلوتوث MaxiFlash شروع کردم، زیرا آنها گفتند که شروع برنامه نویسی با آن سازگار است.
دادههای مربوط به خودروهای فورد و خودروهای جنرال موتورز به این دلیل است که هر دوی آنها پروتکل یکسانی داشتند نه پروتکل رایانه شخصی، اما هر دوی آنها روی پروتکل قوطی با وسایل نقلیه خود در ارتباط بودند که اکثر آنها روی پروتکل قوطی بودند.
بنابراین من از رابط بلوتوث Autel MaxiSYS VCI 100 خود استفاده می کنم .
کاری که من اکنون انجام خواهم داد این است که با این VCI 100، این یک دستگاه مستقل است که به این معنی است که می توانید به تنهایی از آن استفاده کنید و Autel API را برای رایانه شما به ما داده است تا آن را به عنوان یک دستگاه J2534 ببینیم، بنابراین وقتی نوع پروتکل را می دانید، می توانید از آن استفاده کنید. با دستگاه شما سروکار دارند، به شما کمک زیادی می کند.
بنابراین می توانید ببینید که این VCI 100 با Ultra MS906BT و Elite بیشتر از Elite ارائه می شود، بنابراین یک دستگاه مستقل است، اما دارای پروتکل قوطی برای J251 و J252 است.
بنابراین این مشخصات دستگاه است یعنی با باتری هفت روزه بوت می شود و با چراغ برمی گردد، این دستگاه بوت می شود و جدیدترها با VCI200 همراه با CAN FD و چیزهای دیگر همراه هستند. به CAN FD. بنابراین آنها پروتکل های جدیدتر را به آن دستگاه اضافه کرده اند.
بنابراین اجازه دهید ثبت نام کنم و اینجاست که می توانید نوع پروتکل VCI خود را که می تواند اداره کند، بشناسید.
وقتی ویرایشگر رجیستری را باز می کنید، این ماشین محلی را می بینید، سپس وارد آن می شوید، سپس به سراغ نرم افزار می روید.
من در جستجوی دستگاه PassThrou هستم، زیرا هر زمان که نرم افزار شما بخواهد با وسیله نقلیه ارتباط برقرار کند، باید از این APN استفاده کند و از دستگاه عبور برای برقراری ارتباط با خودرو استفاده می کند، بنابراین مجموعه ای از دستورالعمل ها را به وسیله نقلیه، بنابراین این دستگاه Pass-through آنها نسخه هایی دارند و این نسخه 0.4.0 است و آنها نسخه دیگری دارند که از 0.5 پشتیبانی می شود و این نسخه فقط فناوری Drew است که CarDAQ-Plus 3 با این عملکرد پشتیبانی می شود.
بنابراین هنگامی که به GM DoIP می روید، این پروتکل ها هنگام ویرایش این رمز عبور هستند.
بنابراین، هر نرمافزاری ارتباط برقرار میکند، یا از دستگاههای عبوری استفاده میکند، هر زمان که به اینجا میآیید و به پنج دستگاه نیاز دارید که میتوان آن را انتخاب کرد، بنابراین وقتی به دستگاه عبور میرسیم، که این یک رمز عبور در 04.04 است، که اکثر سازندگان خودرو از طریق APN این ارتباط برقرار میکنند، بنابراین زمانی که دستگاههای عبور شما دارای درایورهایی هستند که هنگام راهاندازی درایورها را شروع کردهاید، باید آن را اینجا ببینید زیرا اکنون میتوانید این دستگاه عبور را در اینجا ببینید و یک پاس را انجام دهید. دستگاه در اینجا، به این معنی است که درایورها به درستی نصب شده اند، بنابراین درایورها به لپ تاپ شما کمک می کنند تا گذرگاه دستگاهی را که به آن متصل کرده اید شناسایی کند.
سپس، از آنجا این دستگاه گذرواژه دارای این APN، این پروتکلهای CAN یا این پروتکلهایی است که با یک وسیله نقلیه ارتباط برقرار میکند که در آن شما میتوانید همه این پروتکلها را ببینید که دستگاه عبور میتواند با وسیله نقلیه شما ارتباط برقرار کند، لحظهای که این نام را تغییر میدهید، می توانید آنها را با کلیک بر روی نام آنها ویرایش کرده و آن را ذخیره کنید.
بنابراین به همین دلیل من با استفاده از من Autel MaxiSYS-VCI100 بود Autel آن ساخته شده یک دستگاه مستقل که به معنی من می توانید آن را به عنوان یک پاس از طریق دستگاه استفاده کنید، بنابراین من می تواند آن را به یک مینی عبور از طریق آن بسیاری از تولید کنندگان را دارند پاسخ mini pass-through که آنها استفاده می کنند، بنابراین با این دستگاه مینی گذر از آن نوع پروتکل هایی پشتیبانی می کند، بنابراین پروتکل CAN، CAN PS، سپس ISO14230، ISO15765، ISO1576_PS، ISO9141 ... بنابراین هر یک از پروتکل ها دستگاه من می تواند با همه انسان ارتباط برقرار کند.
Autel MS906 می تواند با یک وسیله نقلیه ارتباط برقرار کند، به این معنی که وقتی آن را به لپ تاپ خود وصل می کنم می تواند با یک واحد کنترل ارتباط برقرار کند، باید بتوانم با یک نرم افزار با دستگاه ارتباط برقرار کنم.
بنابراین وقتی اینها را می بینید، می توانید ببینید که همه این موارد پروتکل هستند، پروتکل های CAN که دستگاه شما با نرم افزار ارتباط برقرار می کند، بنابراین کاری که آنها انجام می دهند زمانی است که نرم افزار خود را می نویسند و از این دستگاه عبور می کنند که به شما امکان می دهد دستگاه خود را ببینید. به عنوان یک دستگاه عبور از طریق، بنابراین لحظه ای که شما این چیز را به عنوان یک دستگاه عبور از طریق و برای استفاده بیشتر از این پروتکل ها، J1850 PWM، J1850VPW نیز می بینید، بنابراین می توانم حتی از FJDS خود برای برنامه ریزی وسیله نقلیه استفاده کنم زیرا این پروتکل ها پشتیبانی می شوند. توسط دستگاه من، بنابراین دستگاه VCI100 از این پروتکل پشتیبانی می کند.
در مرحله بعد، بیایید به MaxiFlash Elite /Pro برویم ، نخبگان پروتکل های بیشتری دارند زیرا آنها عمداً برای استفاده برای برنامه نویسی ساخته شده اند. و آنها تمام الزامات J2534 را برآورده می کنند و بلوتوث MaxiFlash نیز نیاز J2534 را برآورده می کند، به همین دلیل است که می توانم با استفاده از نرم افزار OEM با آن ارتباط برقرار کنم.
بنابراین وقتی MaxiFlash JVCI می آیید، پروتکل های خود را نیز دارد که با آن کار می کند، بنابراین همه این ها پروتکل هایی هستند که ماشین شما می تواند با آن ارتباط برقرار کند، بنابراین لحظه ای که این نام را تغییر می دهم، روی این نام کلیک می کنم. هر زمان که این مسیر را برای آمدن انتخاب کنم، به آن نام خواهد بود.
بنابراین کاری که اکنون انجام می دهم این است که به من اجازه دهید دفترچه یادداشت خود را باز کنم و کمی ویرایش کنم.
بنابراین هر زمان که آن را انتخاب کردم و وارد خواهد شد. پس اجازه دهید به OK بروم، به آن نام خواهد آمد.
بنابراین میتوانید MaxiFlash VCI را ببینید، همچنین موارد جدیدتری که آنها ساختهاند، میتوانید نوع پروتکلهایی را که از آن پشتیبانی میکند، مشاهده کنید.
و MaxiFlash VCMI و پروتکل های پشتیبانی شده آن. میتوانید تمام پروتکلهایی را که میتواند پشتیبانی کند، دریافت کنید، بنابراین اگر وسیله نقلیه شما میتواند هنگام استفاده از نرمافزار OEM با یک ابزار اسکن ارتباط برقرار کند و دستگاه شما تحت دستگاه قبلی 0.4 است، بسته به آنچه سازندهها از آن استفاده میکنند، زیرا تولیدکنندگان همچنین از 05.00 pass through استفاده کنید، بنابراین وقتی آنها به آنها وصل می شوند مانند نیسان مانند این است که اکثر نرم افزارهای نیسان وقتی نرم افزار نیسان را نصب می کنید، از 05.00 استفاده می کند، به این معنی که ابزار اسکن می تواند با آن ارتباط برقرار کند، من می توانم از کایاک برای آن استفاده کنم. بنابراین شما به اینجا می آیید، می توانید پروتکل ها را نیز ببینید، بنابراین پروتکل هوندا وجود دارد که می توانید برای برنامه نویسی، بیشتر ماشین ها از آن استفاده کنید.
پس بیایید به "Bosch -MDI" برویم و می توانید پروتکل هایی را که پشتیبانی می کند مشاهده کنید.
همچنین می توانید به "Bosch -MDI 2" که مخصوص خودروهای جنرال موتورز است بروید و می توانید پروتکل های پشتیبانی آن را مشاهده کنید.
و به "Drew Technologies inc. - CarDAQ-Plus 3" و پروتکل هایی که پشتیبانی می کند بروید. بنابراین به شما کمک می کند نوع ابزاری که دارید و نوع قابلیت یا نحوه استفاده از ابزارتان را بدانید.
بنابراین با این یکی به من کمک کرد تا مدتی از ابزارم استفاده کنم. من برنامه نویسی را با این ابزار شروع کردم، قبلاً هرگز احساس نکرده بودم که اگر شکست بخورم، این یک مشکل نرم افزاری است یا نرم افزار فقط روی من خراب شده است یا چیز دیگری، اما لحظه ای که می دانم این برنامه نویسی ماشین down یک مدل قدیمی است و از هر نوع دیگری استفاده می کند. از میان این پروتکلهایی که من آزاد هستم، میتوانید ببینید که هیچ قوطی FD خالی در این مجموعه از پروتکلها وجود ندارد، زیرا ما نمیتوانیم از آن برای برنامهنویسی کارتهای FD و حذف اکثر جدیدترین وسایل نقلیه استفاده کنیم، اما میتوانید از آن برای برنامه هایی مانند از 1996 تا 2016 یا 17 یا 18 بسته به پروتکل سازنده، آنها دقیقاً روی خودرو استفاده می کنند.
بنابراین زمانی که در حال انجام یک برنامه نویسی هستید، ابتدا می توانید نرم افزارهای تولیدی را نصب کنید و ببینید که آیا آنها نیاز به آن را دارند یا خیر.
بنابراین بیایید بگوییم شاید شما می خواهید برای ماشین های جیپ، کرایسلر برنامه نویسی کنید و شاید یک رنج روور خارجی یا مثلاً رنج روور می خواهید که از DOIP برای برنامه نویسی استفاده می کند.
میتوانید بررسی کنید که آیا دستگاه MDI شما یا دستگاه J2534 شما از این نوع پروتکل پشتیبانی میکند یا خیر و اگر از آن پشتیبانی نمیکند، میدانید که باید چه کاری انجام دهید، مانند این که از "GM DoIP" استفاده میکند . بنابراین می توانید پروتکل عیب یابی را ببینید، به این معنی که از سال 2020 تا 2021 خودروهای GM که از این نوع پروتکل پشتیبانی می کنند، من نمی توانم آن را برنامه ریزی کنم زیرا دستگاه J2534 من آن را پشتیبانی نمی کند.
دستگاههای PassThru که از 04.04 پشتیبانی میکنند و همچنین میتوانید ببینید که دستگاه PassThru از 05.00 سازنده پشتیبانی میکند، بنابراین اجازه دهید یکی از راههای نرمافزار را امتحان کنم. بنابراین، من یکی از نرم افزارها را امتحان می کنم، که برای Ford FJDS است ، بنابراین از من می خواهد که دستگاه passthru را انتخاب کنم، در اینجا "Autel Intelligent Tech Inc. [04.04]" را انتخاب می کنم.
کاری که من انجام میدهم این است که درایورها را راهاندازی کردم و بررسی میکنم، بنابراین اینها سازندگانی هستند که اکنون دارم و فورد هنوز زیر 04.04 آنهاست.
وقتی "Autel Intelligent Tech Inc. [04.04]" را انتخاب می کنم، می توانید لیست بلوتوث MaxiFlash، MaxiFlash Elite / Pro، MaxiFlash JVCI را ببینید، درایورهای آنها بر روی دستگاه من نصب شده است.
هنگامی که میخواهید سیستم را فریب دهید، همچنین راهی برای انجام آن دارید، بنابراین بیایید ببینیم که من بلوتوث MaxiFlash را انتخاب میکنم و وقتی ذخیره آن را انتخاب میکنید، آن را میدانم.
و شما از برنامه خارج می شوید، فقط برای اهداف نمایشی، من از آن استفاده نمی کنم.
اجازه دهید به FORScan بروم ، میتوانید لیست دستگاههای J2534 را ببینید که میتوانند انتخاب کنند، به این معنی که من این درایورهای دستگاه را روی لپتاپ خود نصب کردهام، حتی اگر هنوز دستگاهها متصل نشدهاند.
من یک ویرایش کوچک برای ما انجام خواهم داد، بنابراین یک یا دو مورد را بررسی می کنیم که سازندگان چگونه از آن استفاده می کنند.
بنابراین وارد شوید و اگر دستگاه متصل شده است، سعی کنید یک اتصال را جستجو کنید، بنابراین اجازه دهید برگردم و کل برنامه را ببندم.
و به ویرایش قرمز بروید و سعی کنید به یک یا دو ویرایش بروید، پس بیایید به اینجا برویم و روی نام آنها کلیک کنیم. بنابراین وقتی روی نام کلیک می کنم، کاری که انجام می دهم این است که نام را برش می دهم. اسمشو کپی میکنم
لحظه ای که آن را تغییر می دهم، در حال ذخیره است، بنابراین به عقب برمی گردم، به جای آن به من اجازه می دهد کارت خود را انتخاب کنم، زیرا نام آن به "MaxiFlash Bluetooth" تغییر کرده است.
ولی وقتی میخوام لاگین کنم ساپورت نمیکنن.
پس اینطوری ویرایشش میکنی، وقتی تنظیمش میکنی این قابلیت رو بهت میده، پس بذار اسم رو به اسم قبلی تغییر بدم و برگردم.
من CarDAQ plus 3 را ندارم اما فقط میخواستم درایورها را نصب کنم و برای یک هدف نمایشی، بنابراین هر زمان که بخواهید آن را وصل میکنم اگر آن را دیدید CarDAQ plus 3 را وصل میکنم، زیرا نام دستگاه این است، وقتی ورود و ورود را انجام میدهم و این دستگاه را نمی بیند، بنابراین وقتی آن را ویرایش می کنید، و شاید فرض کنید من از Autel MaxiFlash استفاده می کنم، اجازه دهید دوباره آن را امتحان کنم.
هر زمان که دستگاه من نام Maxiflash JVCI را دید، به این معنی است که با نرم افزار به آن متصل می شود، و چون نرم افزار با نام مرتبط است، اجازه دهید برگردم تا روی آن کلیک کنم و منتظر بمانم تا نرم افزار دوباره بارگذاری شود.
بعد شما هر وقت میخوام انتخابش کنم میبینی MaxiFlash JVCI اومده پس وقتی وصل شدم الان دارم دنبال دستگاه میگردم ولی میبینم داره بهم میگه بلوتوث این دستگاه هست و با دستگاه های بلوتوث سازگار نیست.
بنابراین این بدان معناست که میتوانید نرمافزار و چیزهای دیگر را دستکاری کنید تا آنطور که دوست دارید برای شما کار کند. بنابراین من آن را به حالت اولیه برمی گردم.
و از آنجایی که من در مورد این چیزها یاد گرفتم، به این ترتیب با اطمینان از دستگاه استفاده می کنم، زیرا می دانم پروتکلی که از آن پشتیبانی می کند و از آن برای برنامه ریزی بیشتر وسایل نقلیه GM و خودروهای فورد استفاده کرده ام. و موفق بوده است.
فقط این که من خیلی قدیمی ها رو امتحان نکردم ولی معمولی ها رو امتحان کردم خیلی خوب کار کرد و تونست وسیله نقلیه رو برام برنامه ریزی کنه یا هر وقت که از نرم افزاری که به دستگاه J2534 نیاز داشت استفاده می کنید. از شما می خواهد که همه این لیست از دستگاه های J2534 را در نرم افزار در APN انتخاب کنید، بنابراین اینها APN هستند که در آن APN رابط عملکرد برنامه است که دستگاه شما با نرم افزار لپ تاپ شما ارتباط برقرار می کند.
بنابراین هر زمان که نرمافزار شما درخواستی را انجام دهد، به این دستگاهها میرود و این دستگاهها نیز یک وسیله نقلیه را جویا میشوند و یک وسیله نقلیه نیز به دستگاههای J2534 پاسخ میدهد، سپس دستگاه J2534 نیز به نرمافزار پاسخ میدهد، بنابراین مانند این است که آنها اطلاعاتی را به آنجا ارسال میکنند. همانطور که می گوییم بین ما در رابطه با یکدیگر.
بنابراین، ممنون که خواندید.
رابط بلوتوث Autel MaxiSYS VCI 100 منبع:
https://www.obdii365.com/wholesale/autel-maxisys-vci100-bluetooth-interface.html
http://blog.obdii365.com/2022/01/03/use-autel-maxisys-vci100-as-j2534-programming-passthru/
من eeprom را خوانده ام، eeprom را اصلاح کرده ام و با Autel IM608 نوشته ام eeprom modify . بعد از آن کلیک مجدد، سعی کنید فایل اصلی را قرار دهید و همین مشکل وجود دارد و FEM ارتباط برقرار نمی کند، کسی کمک می کند؟
مشکل شما این است که خواندن بدی داشتید. شما باید تراشه را تمیز کنید. خوب قبل از خواندن و چند بار خواندن و ذخیره چند فایل.
بهتره با xhorse vvdi prog بخونید .
شما باید فایل eeprom را تعمیر کنید و دوباره بنویسید.
im608 در کل با bmw خوب نیست.
12 ولت کافی نیست 14.5 ولت امتحان کنید
EEprom را جدا کرد، فایل اصلی را نوشت، و سپس از VVDI2 برای بهروزرسانی FEM استفاده کردم ، سپس فقط دستورالعملها را دنبال کردم، و FEM دوباره کار کرد.
اگر EPROM را جدا کنید، فایل اصلی و مشکل مشابه را قرار دهید، eeprom مرده است.
eeprom را با یکی جدید تغییر دهید، فایل اصلی را در آنجا برنامه ریزی کنید. سپس داده ها را بخوانید و بررسی کنید فرکانس اوکی است.
دانلود رایگان جدیدترین نرم افزار Scania Diagnost & Programmer 3 SDP3 برای اسکنر عیب یابی سنگین اسکانیا VCI3 .
2.49.2:> تصحیح
- هماهنگ کننده: مشکلات قبلی مربوط به تنظیم نشدن صحیح کیلومتر شمار در ارتباط با به روز رسانی نرم افزار COO8 در خودروهای بدون
2.49.1:
> ویژگی های جدید سیستم
- سیستم مدیریت موتور: تست نصب برای جادوگر موتور صنعتی با آزمایش تبخیر هیدروکربن دوره ای گسترش یافته است.
– سیستم مدیریت گیربکس: جادوگر بررسی فشار هوا در مدار پیشرانه اکنون از گیربکس های بیشتری نیز پشتیبانی می کند: G25CM/R و G33CM/R و برای وسایل نقلیه برقی. جادوگر تأیید می کند که فشار هوا در مدار لوازم جانبی سالم است.
– سیستم محرک الکتریکی: مروری جدید بر ولتاژ کلاس B – جادوگر وضعیت شارژ برای تسهیل عیب یابی در صورت بروز مشکلات شارژ اضافه شده است.
2.48.6:
> ویژگی های جدید سیستم
- سیستم مدیریت جعبه دنده: جادوگران بررسی جدید برای وسایل نقلیه با TMS3 اضافه شده است.
> تغییر مختص سیستم
– سیستم مدیریت موتور: برای کاهش سایش، کاهش فشار سوخت تغییر کرده است به طوری که کاهش معمولاً با روشن شدن موتور انجام می شود.
آپدیت جدید Lonsdor K518ISE /K518S برای JLR Jaguar Land rover. اکنون 2018+ توسط OBD2 پشتیبانی می شود. این تابع نیاز به استفاده از کلید ویژه Lonsdor و مجوز JLR باز دارد .
ویژگی های کلید Lonsdor 2018-2021 JLR:
دستگاه های سازگار:
اگر مجوز نرم افزار JLR AKL (همان مجوز 15-18 JLR) را در دستگاه K518 خود فعال کرده اید، فقط باید این کلید اختصاصی را دریافت کنید.
مسیر منو:
IMMO / جگوار یا لندرور / انتخاب از وسیله نقلیه / لندرور (2018-) / کلید هوشمند
می توانید سند راهنمای عملیات را نیز بررسی کنید.
نکات کلیدی برنامه نویسی JLR 2018-2021 با Lonsdor K518:
وسایل نقلیه با پیکربندی بالا با PEPS
- وقتی کلید کار موجود است، خودرو در حالت هشدار نیست، کلید را اضافه کنید
JPLA نسخه جایگزین RFA->تغییر پیکربندی خودرو-> کپی و افزودن کلید هوشمند
K8D2 نسخه جایگزین RFA->تغییر پیکربندی خودرو-> کپی و افزودن کلید هوشمند یا اصلاح پیکربندی خودرو -> کپی و افزودن کلید هوشمند-> جایگزینی RFA
-On همه کلید وضعیت از دست داده، خودرو در حالت زنگ است
اتصال کابل JLR ، پس از انتخاب "تمام کلید هوشمند از دست رفته 'منو تابع، استفاده از کلید Lonsdor JLR به یک کلید اضطراری، پس از پرس نسل دکمه باز کردن از راه دور به زنگ فعال و غیر فعال کردن ،. سپس کابل JLR را جدا کنید. در حین تعویض RFA و تغییر پیکربندی خودرو، نیازی به اتصال کابل JLR نیست.
وسایل نقلیه کم پیکربندی بدون PEPS:
– وقتی کلید کار در دسترس است، خودرو در حالت هشدار نیست
، منوی عملکرد «کپی و افزودن کلید هوشمند» را وارد کنید، از کلید Lonsdor JLR برای افزودن کلید جدید استفاده کنید.
– در وضعیت گم شدن همه کلیدها، خودرو در حالت هشدار قرار دارد
کابل JLR را وصل کنید، سپس منوی عملکرد «همه کلید هوشمند گم شده» را انتخاب کنید، از کلید Lonsdor JLR برای افزودن کلید جدید استفاده کنید.
کپی و اضافه کردن کلید هوشمند
1. این تابع می تواند کلید را در موقعیت کلید کار کپی و اضافه کند و کلید جدید را در موقعیت کلید گم
شده تولید کند.
برای مدلهای با پیکربندی بالا با PEPS، کلید فقط دارای عملکردهای RKE و شروع اضطراری است (بدون PKE) پس از اتمام تکرار.
2) عملکرد RKE کلید کپی شده با کلید کار در همان موقعیت کلید تضاد خواهد داشت.
3) کلید جدید برای تولید باید کلید JLR (2018+) اختصاصی Lonsdor باشد
. 2. ارتباط
3. نسخه نرم افزار K8D2
4. همه کلیدهای کاری را آماده کنید و بچرخانید تا هر کلید را در اسلات کارت دستگاه قرار دهید تا شناسایی شود.
5. کلید کاری را که باید شناسایی شود در شکاف کارت قرار دهید
. 6. کلید خواندن و نوشتن
7. شناسه کلید اطلاعات کلید، کد همگام سازی از راه دور را شناسایی
کنید. 8. موقعیت کلید را با شناسه کلید برای کپی کردن و کلید کاری تولید شده انتخاب کنید
. 9. کلید را قرار دهید. به درون شکاف کارت تولید می شود
10. خواندن و نوشتن کلیدی
11. موفقیت تولید کلید. اگر وسیله نقلیه فعلی در حالت هشدار است، دکمه UNLOCK را فشار دهید تا هشدار فعال غیرفعال شود
12. برنامه تکمیل شد.
همه کلید هوشمند گم شد
1. این عملکرد برای شرایط AKL است، با احتیاط از آن استفاده کنید.
1). این همه کلید کار حذف می کند و کلید از دست داده به دوباره برنامه ریزی شده به وسیله نقلیه را پشتیبانی نمی کند
2) کلیدهای جدید باید Lonsdor اختصاص داده شده JLR (2018+) کلید
3) برای مدل های پیکربندی پایین، آن را پشتیبانی برنامه نویسی AKL (کلید تولید مستقیم )
2. ارتباط
3. نرم افزار نسخه K8D2
4. انتخاب موقعیت با ID کلید کپی و تولید کار کلیدی
5. کلید در شیار کارت K518 تولید می شود
6. خواندن و نوشتن کلیدی
7. موفقیت تولید کلید. اگر وسیله نقلیه فعلی در حالت هشدار است، دکمه UNLOCK را فشار دهید تا زنگ فعال
8 غیرفعال شود . برنامه کامل شد.
سوالات متداول JLR 2018-2021 کلید:
س: هر شبیه ساز خاصی؟
پاسخ: به کلید اختصاصی Lonsdor و مجوز JLR نیاز دارید.
س: با هشدار فعال کار کنید؟
پاسخ: بله.
س: آیا شروع غیرفعال نیز کار می کند یا فقط شروع اضطراری؟
A: با شروع غیرفعال و شروع اضطراری کار می کند
س: آیا lonsdor می تواند برای لندر نورد Jpla 2021 کلید بزند؟
پاسخ: بله، اما نه همه، بهتر است VIN را برای تأیید ارائه دهید.
س: آیا می توان دوباره استفاده کرد؟
پاسخ: بله، برای استفاده قابل بازنویسی است.
س: آیا کلید لندروور با نسخه اسپرت مدل HSE 2020 سازگار است؟
ج: بله همینطور است.
س: آیا obd2 را برنامه ریزی می کند یا به eeprom و سیم کشی نیاز دارد؟
پاسخ: اکثریت را می توان از طریق obd2 انجام داد، برخی از کارهای eeprom مورد نیاز در صورت تجهیز به جعبه هوشمند PEPS.
Autel MaxiIM IM508/ IM608 / IM608 Pro عملکرد خواندن دادههای رمزگذاری شده immo آئودی BCM2 را در دسامبر 2021 منتشر کرد.
بهروزرسانی IMMO_Audi
1. اطلاعات Read IMMO (رمزگذاری شده) را از طریق عملکرد برنامهنویس در حالت Expert برای IMMO 5 Audi A4/A5/Q5
اضافه میکند.
3. قالب فایل را در تابع Customize Commands در حالت Expert اضافه می کند
نسخه های پشتیبانی:
0510، 0521، 0551، 0550، 0572، 0582، 0633، 0641، 0650، 0711
در اینجا یک راهنمای آزمایشی در مورد خواندنBCM2 رمزگذاری شده با IM508+XP400 Pro آمده است . با xp400 معمولی امکان پذیر است زیرا هر دو دارای آداپتور APC101 هستند. اگر پینآوت را بررسی کنید، جیباکس فقط خطوط قوطی + قدرت را ارائه میکند، بنابراین خط قدیمی نیز میتواند مناسب باشد.
به IMMO- Audi- Expert Selection- IMMO V- A4/A5/Q5- خواندن داده های IMMO از طریق برنامه نویس (رمزگذاری شده) بروید
با انجام این عملکرد، همه کلیدها پاک می شوند و کلیدهای آئودی A4، A5 و Q5 2013 به بعد اضافه می شوند.
Autel نمودار سیم کشی
اتصال im508، xp400pro، gbox2 و منبع تغذیه خارجی با bcm2 را به شما نشان می دهد، نمودار را دنبال کنید.
در سیم های "VVP2" و "RESET" باید از دیودها (120 اهم) استفاده کنید.
مرحله 1 را انتخاب کنید شناسایی اطلاعات خودرو اطلاعات خودرو را
بررسی کنید
نرم افزار ECU نسخه 0650 پشتیبانی می شود
انتخاب مرحله 2 داده خوانده ایموبالایزر
اتصال برنامه نویس
خواندن داده
ها موفقیت آمیز خواندن داده ها، ذخیره خودکار در پوشه پیش فرض
در حال محاسبه
داده ها نوشته خواهد شد، حرکت ماژول در حین اجرا به شدت ممنوع است
نوشتن داده ها، حدود 3-5 دقیقه طول می کشد
موفقیت در نوشتن داده ها
کد VIN، CS را بازیابی می کند
عملکرد تکمیل شد. ماژول را بازنشانی کنید، آن را روی خودرو نصب کنید و وضعیت خودرو را بررسی کنید.
https://www.obdii365.com/service/autel-im508-im608-read-audi-bcm2-encrypted-immo-data.html