دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Mini VCI در مقابل Openport 2.0 با تویوتا Techstream

 Mini VCI و Tactrix Openport 2.0 کدام رابط j2534 بهتر برای نرم افزار تویوتا تک استریم است؟

 

MINI VCI :

بسیاری از کاربران از کابل mini-vc1 j2534 استفاده می کنند و با techstream به خوبی کار می کند. با تمام نسخه های techstream سازگار است. آخرین V17 اجازه دسترسی به تویوتاهای 2022 را می دهد.
اما برخی از نسخه‌ها/درایور/سیستم‌افزار نمی‌توانند تنظیمات مورچه را در گزینه‌های سفارشی‌سازی ببینند.
مینی VCI تا آنجایی که داده‌ها را دریافت می‌کند (یعنی در Tundra) یک ضربه‌ای است. گاهی اوقات تمام اطلاعات ماژول را نمایش نمی دهد.

http://blog.obdii365.com/tag/toyota-techstream/ را جستجو   کنید، تمام اطلاعات techstream را خواهید دید

کابل mini vci در مقابل openport 1

Openport 2.0:

من به Openport سوئیچ کردم و عالی کار می کند. این همان OV Tuning است که برای برنامه نویسی آنها استفاده می شود.

من از این دانگل استفاده میکنم این همان چیزی است که از تنظیم OV استفاده می کند و در obdii365.com موجود است و حدود 30 دلار است. Mini VCI به شما دسترسی کامل را نمی دهد.
از این آداپتور استفاده کنید https://www.obdii365.com/wholesale/new-tactrix-openport-2-0-ecuflash.html

عالی کار می کند و تمام داده ها را می خواند. برخی از رابط های دیگر این کار را نمی کنند. این همان آداپتوری است که OV tune برای آهنگ های خود استفاده می کند.

openport با techstream v17

من از Tactrix در Prius Gen 3 نیز راضی بودم. می‌تواند ترمز را کامل کند، و می‌تواند اطلاعات لیست داده‌های ECM را دریافت کند، و Mini VCI که قبلاً استفاده می‌کردم قادر به انجام این کارها نبود.

اما Tactrix نتوانسته است شناسه‌های جدید TPMS را در Prius به طور کامل ثبت کند (Techstream آنها را می‌پذیرد و سعی می‌کند آنها را تنظیم کند، اما خطا را گزارش می‌کند و پس از اتصال مجدد، شناسه‌های جدید نشان داده می‌شوند، اما چراغ TPMS همچنان روشن است) زمانی که من با mini VCI دوباره امتحان کردم، این عملیات به خوبی انجام شد.

Openport را از آمازون نخرید
من از شانسی در Openport 2.0 استفاده کردم که در آمازون حدود 30 دلار فروخته شد و به خوبی کار می کند. به نظر شبیه OVTune Openport 2.0 است که من برای تاکوما خود استفاده می کنم. آمازون Openport با نرم افزاری عرضه می شود که من نصب نکردم و نخواهم کرد. درایورهای Openport من که قبلاً نصب شده بودند کاملاً کار می کردند و خوشحالم که بگویم اکنون می توانم همه داده هایم را در Techstream بخوانم.
اما من دیگر نمی توانم این محصول را توصیه کنم. آمازون پس از حدود یک ماه شکست خورد.

من هر دو را دارم اما mini VCI در ارائه همه داده ها ناسازگار بود. خیلی ضربه خورد و از دست رفت. Openport بسیار قابل اعتماد است و همچنین همان چیزی است که OVtune در برنامه نویسی خود استفاده می کند.
کلون هایی از Openport وجود دارد که آشغال هستند. آنها تقریباً یک ماه کاملاً کار می کنند و سپس می میرند. چیزی که من از obdii365.com خریدم بیش از یک سال است که قوی عمل می کند.

(بررسی کنید:  نحوه انتخاب کلون Openport 2.0 مناسب )

اگر نتوانستید techstream با openport کار کند یا پایدار نیست، درایور مناسب را برای کار انتخاب کنید.

به وب سایت Orange Virus Tuning بروید و نرم افزار openport را دانلود کنید. چیزی که کاربران از آن استفاده کرده اند. وقتی Techstream را باز می کنید، باید گزینه openport را ببینید. MVCI کار نخواهد کرد.

راه اندازی openport با techstream
شما  درایورهای openport 2.0  را نصب کرده اید و بررسی کرده اید که کار می کنند.

اما به دلایلی Techstream نسخه 16 قابلیت کاهش یافته است. شما می توانید نسخه قدیمی 13 را نصب کنید و به خوبی کار می کند.

نسخه V13 فقط دارای وسایل نقلیه تا 2018 است. اگر به تویوتاهای 2020 و بالاتر نیاز دارید، بهتر است از V17 استفاده کنید.

 

به طور خلاصه، هیچ سخت افزاری کامل نیست. هیچ نرم افزاری نیز کامل نیست. Openport به ماژول های بیشتری نسبت به mini vci دسترسی دارد. Mini VCI در TPMS بهتر از Tactrix عمل می کند. بستگی به نیاز شما دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.