aunch X431 Euro Pro5L وجود دارد که تقریباً 3500 یورو قیمت دارد و X431 Pro5 دیگری که کمتر از نصف قیمت 1500 یورو است. بین این دو چه فرقی هست؟ ارزان یک کلون از ابزار اصلی Launch است؟
هر دو محصول اصلی Launch X-431 هستند.
ابتدا به مقایسه جدول نگاه کنید:
مورد | X431 Pro5 را راه اندازی کنید | X431 Euro Pro5 را راه اندازی کنید |
تصویر | ||
سیستم عامل | اندروید 9.0 | اندروید 9.0 |
CPU | 8 هسته 1.8 گیگاهرتز | 8 هسته 1.8 گیگاهرتز |
حافظه داخلی | 4 گیگابایت | 4 گیگابایت |
ذخیره سازی | 64 گیگابایت با کارت micro SD 32 گیگابایت، قابل ارتقا تا +128 گیگابایت | 64 گیگابایت با کارت micro SD 32 گیگابایت، قابل ارتقا تا +128 گیگابایت |
صفحه نمایش | 10.1 1920X1200 فول اچ دی | 10.1 1920X1200 IPS فول اچ دی |
باتری | 7000 میلی آمپر ساعت | 7000 میلی آمپر ساعت |
وای فای | 2.4 و 5 گیگاهرتز | 2.4 و 5 گیگاهرتز |
دوربین ها | جلو 5 مگاپیکسل، عقب 8 مگاپیکسل | جلو 5 مگاپیکسل، عقب 8 مگاپیکسل |
پروتکل | J2534/DOIP/CANFD/HD | DOIP، CAN FD، J2534/1/2، D-PDU، RP-1210/C |
محدودیت IP | بدون محدودیت IP | نسخه اروپایی |
تست فعال دوطرفه کامل | آره | آره |
تشخیص کامل سیستم | آره | آره |
کدگذاری ECU | آره | آره |
عملکرد خدمات | تنظیم مجدد سرویس 50: تنظیم مجدد ABS خونریزی / TPS / تنظیم مجدد خدمات چراغ روغن / EPB / TPMS / CVT / SAS / ثبت باتری / IMMO / تنظیم مجدد سیستم تعلیق / تنظیم مجدد سانروف و غیره. | تنظیم مجدد سرویس 50: تنظیم مجدد ABS خونریزی / TPS / تنظیم مجدد خدمات چراغ روغن / EPB / TPMS / CVT / SAS / ثبت باتری / IMMO / تنظیم مجدد سیستم تعلیق / تنظیم مجدد سانروف و غیره. |
پایگاه داده آنلاین | خیر | عملکرد تشخیص هدایت شده راه اندازی - HaynesPro Electronics، شامل 1 سال |
J2534 SmartBox 3.0 | آره | خیر |
FCA AutoAuth Access Security Gateway (SGW) | اختیاری | اختیاری |
Passthru J2534 چشمک می زند | آره | خیر |
DoIP | آره | آره |
انطباق، کدگذاری | آره | آره |
توابع کالیبراسیون ADAS | اختیاری | اختیاری |
توابع TPMS | TSGUN | TSGUN |
برنامه نویسی IMMO | X-PROG3 | X-PROG3 |
عملکرد هدایت شده VAG | آره | آره |
ماژول ها را برای گسترش ویژگی ها اضافه کنید | جعبه ابزار کالیبراسیون ADAS. VSP-600 VideoScope ; X431 TPMS TSGUN ; تستر باتری بلوتوث BST360 ; ایموبلایزر X-PROG و X-PROG3 . | جعبه ابزار کالیبراسیون ADAS. VSP-600 VideoScope; X431 TPMS TSGUN; تستر باتری بلوتوث BST360; ایموبلایزر X-PROG و X-PROG3. |
پشتیبانی HD | ماژول کامیون HD III اختیاری | ماژول کامیون HD III اختیاری |
به روز رسانی | 2 سال آپدیت رایگان | 2 سال به روز رسانی رایگان |
پوشش خودرو | 150+ برند خودرو از 1996-2022، پشتیبانی از پروتکل HD | - پوشش وسایل نقلیه با بیش از 100 محصول در سراسر جهان از آمریکا، اروپا و آسیا |
اسکن AutoVIN | آره | آره |
پرینتر وای فای | اختیاری | اختیاری |
VCI تشخیصی بی سیم | اسمارت باکس | DBScar |
براکت پشت | خیر | طراحی هوشمند برای قرار دادن راحت |
پریز | خیر | ذخیره سازی عملی برای کانکتور و چاپگر |
به طور خلاصه، پارامتر تبلت تقریباً یکسان است. آنها عملکردهای مشابهی را انجام می دهند. بزرگترین تفاوت در جعبه VCI است، X431 Pro5 دارای smartbox 3.0 جدید است، Euro pro5 دارای DBScar VCI است.
Pros5 نسخه ارتقا یافته X431 V+ است. برنامه نویسی آنلاین BMW یا Mercedes را انجام نمی دهد. خود دستگاه دارای برنامهنویسی آنلاین داخلی نیست (به PAD V/ PAD VII نیاز دارد ).
Euro pro5 می تواند برنامه نویسی آنلاین انجام دهد.
جعبه هوشمند Pro5 را می توان به عنوان رابط passthru j2534 برای برنامه نویسی آنلاین OEM استفاده کرد. Euro pro5 DBScar VCI نمی تواند به عنوان دستگاه passthru استفاده شود.
X-431 Pro5 نسخه جهانی است، بدون محدودیت IP. Euro pro5 فقط در نمایندگی های اروپایی موجود است.
برنامه نویس ecu نسخه کامل KT200 در حال خواندن و نوشتن Euro 6 Volvo ACM با JTAG... 100%
من اینجا عکس نوشته رو ندارم ولی باور کن کار میکنه!!!!
این کامیون دارای ECU TRW EMS2.3 است، خواندن/نوشتن بدون مشکل، با این حال، چکسوم قابل انجام نیست. برای این کار از WinOls استفاده کنید.
EMS 2.3 R/W بدون مشکل... 100% کار می کند، فقط چک سام را نمی توان انجام داد، برای انجام آن از winols استفاده کنید.
آموزش: نحوه برنامه ریزی تراشه کلید هوشمند Toyota Land Cruiser 2017 4D (همه کلیدها گم شده اند) با کلید هوشمند Autel MaxiIM KM100 و Xhorse XM .
مرحله 1: از داده های Immo پشتیبان تهیه کنید
مرحله 2: کلید شبیه ساز را ایجاد کنید (به APB112 نیاز ندارید)
مرحله 3: کلید هوشمند را اضافه کنید
مرحله 1: از داده های Immo پشتیبان تهیه کنید
دانگل V200 را به وسیله نقلیه وصل کنید، V200 را با KM100 از طریق بلوتوث جفت کنید
انتخاب خودکار- تویوتا- اروپا- لندکروز- کلید هوشمند
تأیید اطلاعات خودرو
انتخاب واحد کنترل->سیستم بدون کلید (CAN)
پشتیبان گیری از داده های
ایموبلایزر پشتیبان گیری از داده های immo با موفقیت
مرحله 2: کلید شبیه ساز را ایجاد کنید
KM100 دارای شبیه ساز داخلی است. شما به شبیه ساز apb112 نیاز ندارید.
اکنون Generate simulator key را
انتخاب کنید Select data eeprom just backuped
Generate emulator key with موفقیت
مرحله 3:
اکنون کلید هوشمند را اضافه کنید کلید هوشمند را اضافه
کنید آنتن دستگاه خود را به دکمه Startstop متصل کنید. ماشین 1 بوق می دهد کلید هوشمند xhorse xm28
جدید را روی دکمه Startstop قرار دهید، ماشین 2 بوق می دهد.
کلید هوشمند با موفقیت اضافه شد
کلید هوشمند جدید را تست کنید
KT200/KTM200 تایید شده است بدون مشکل در خواندن و نوشتن ECU های فیات Marelli MJ8DF.
KT200 MARELLI MJD 8F, 8S, 8DS – FIAT, سوزوکی [دیزل] پین اوت
کابل تخت رنگین کمان را روی PCB لحیم کنید
برای خواندن و نوشتن از درایور زیر استفاده کنید:
بازخورد تست کاربر:
برای شبیهسازی ecu بهترین حالت میز
خواندن، کل نسخه پشتیبان را بخوانید
همچنین میتوانید MJ8 DF را با kess v2 بخوانید (2,097,152 بایت، اندازه روی دیسک) و با galletto v54 بنویسید (چون cs را اوکی کنید). برخی با kess شکست خوردند. نیاز به شانس. KT200 آن را 100٪ انجام می دهد.
سوال: برای اینکه Adblue OFF روی Ecd17C60 (PSA) KT200 Tprot را به صورت خودکار انجام دهید یا باید آن را به صورت دستی مانند pcmtuner انجام دهید ؟
پاسخ:
هنگام خواندن/نوشتن با KT200 نیازی به خاموش کردن دستی Tprot ندارید.
هنگامی که فایل را می نویسید، در اعلان بازرسی صحیح بر روی YES کلیک کنید، فایل Ori را برای ادامه انتخاب کنید، منتظر بمانید تا چک جمع تصحیح شود، در دومین فرمان برای Checksum روی بله کلیک کنید (وصله TPROT اعمال می شود) سپس نوشتن را ادامه دهید.
BOSCH EDC17 C60 [ 1793 ] – پژو، سیتروئن [دیزل]
برای خواندن و نوشتن از درایور زیر استفاده کنید:
→ BENCH TRICORE
→ PEUGEOT / CITROEN
→ TC1793 - PSA
→ EDC17 C60
KT200 BOSCH EDC17 C60 [ TC1793 INT.F.] - پژو، سیتروئن
مرحله 1: جستجوی رمز عبور
پین اوت زیر را با کابل چند منظوره وصل کنید.
از درایور استفاده کنید:
→ Tools BOOT MODE
→ INFINEON TRICORE Tool Password
→ PASSWORD BFT
→ بر روی "Find Password" کلیک کنید و پیام های نرم افزار را دنبال کنید.
اکنون که رمز عبور پیدا شده است، خواندن و نوشتن واحد کنترل امکان پذیر است. مرحله بعدی را ببینید
مرحله 2: خواندن و نوشتن ECU
پین اوت زیر و بوت نشان داده شده در زیر را با کابل چند منظوره وصل کنید.
از درایور استفاده کنید:
→ Tools BOOT MODE
→ INFINEON TRICORE Boot
→ SAK TC1793
نحوه استفاده از نرم افزار Mini VCI Toyota Techstream V12 برای برنامه ریزی یک کلید جدید برای تویوتا توندرا 2016.
رویه ها:
کابل MINI VCI را به پورت obd تویوتا توندرا وصل کنید، سپس نرم افزار Techstream را اجرا کنید
و روی دکمه "اتصال به خودرو" در منوی سمت راست کلیک کنید
اطلاعات خودرو را تایید کرده و Next را فشار دهید
سپس روی "Immobiliser" کلیک کنید
روی "Utility" کلیک کنید
سپس گزینه «ثبت کلید» را انتخاب کنید و دکمه Next را فشار دهید.
هنگامی که به اینجا رسیدید، فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید و کلید را برنامه ریزی کنید.
ما قبلاً در مورد رابط passthru بله و خیر Renault CAN Clip بحث کرده ایم. کاربران لهستانی دریافتند که میتوان از آن با آداپتور STIC SVCI J2534 passthru نیز استفاده کرد.
در اینجا Renault CAN Clip V220 رایگان برای svci آمده است
VM Windows 10 PPRO X64 PL Renault Can Clip V220 + ReProg V191 برای STIC SVCI J2534
https://mega.nz/file/WQ5X3ZDS#wHWSI5oooBkZt2HZSl6wf0c2kKQxBe7SjWiifkAM7XA
(رمز عبور: cswm2022)
تصویر Windows 10 PRO x64 زبان لهستانی.
Renault Can Clip V220 نصب و فعال شده است که برای کار با رابط STIC SVCI J2534 آماده شده است.
تصویر Iso reprog v191 روی دسکتاپ باقی مانده است.
Renault Clip Tool By Mr Rorry نیز در این سیستم گنجانده شده است.
تصویر با استفاده از VMware Workstation 16 Pro نسخه 16.2.3 build-19376536
نسخه انگلیسی آماده شده است که به زودی راه اندازی می شود.
نصب برای کار با این دستگاه تنظیم شده است
PSA MD1CS003 کار عالی با برنامه نویس KT200 ecu .
پینوت بوش MD1CS003 TC298TP پژو سیتروئن دیزل
اتصال نیمکت را طبق نمودار سیم کشی تنظیم کنید
خواندن داده ها بسیار سریع
فلش نوشتن
تصحیح چک جمع خوب است
KT200 نوشتن فلش با موفقیت انجام شد