برنامه نویس های ecu زیادی وجود دارند که می توانند برای خواندن و نوشتن Visteon dcu102 dcu104 در گروه فورد و PSA استفاده شوند، از جمله KT200، Foxflash، Ktag، Dimsport، Autotuner و غیره.
نمودار سیم کشی پین اوت را به هر دستگاه به ترتیب بررسی کنید.
Ktag 7.020 تست شده و کار می کند.
VISTEON Fomoco DCU-10x [ST10F276] – فیات، فورد، پژو، سیتروئن [بنزین]
کابل چند منظوره و مقاومت ها را مطابق شکل وصل کنید.
برای خواندن و نوشتن از درایور زیر استفاده کنید:
→ TOOLS BOOT MODE
→ ST ST10Fxxx
→ ST10F273 / ST10F275 / ST10F276 *K
یا
→ ST10F273 / ST10F275 / ST10F276 *CAN
متناوبا، از طریق RX TX بخوانید:
کیت مورد استفاده:
– کابل چند منظوره
– 2 مقاومت 1000 Ω
– ترانزیستور PNP 2N3906
کابل چند منظوره و مقاومت ها را مطابق شکل وصل کنید.
برای خواندن و نوشتن از درایور زیر استفاده کنید:
→ Tools BOOT MODE
→ ST ST10Fxxx
→ ST10F273 / ST10F275 / ST10F276 *RxTx
VISTEON DCU-104 [ST10F276] - فیات، فورد، پژو، سیتروئن [بنزین]
کابل چند منظوره و مقاومت را مطابق شکل وصل کنید.
برای خواندن و نوشتن از درایور زیر استفاده کنید:
→ TOOLS BOOT MODE
→ ST ST10Fxxx
→ ST10F273 / ST10F275 / ST10F276 *CAN
یا
→ ST10F273 / ST10F275 / ST10F276 *K
مثلا:
سیتروئن جامپر 2.2 HDI سال 2010 Visteon DCU-102 KT200 در حالت بوت کار می کند. 2 پین لحیم نشده مانند ktag را ببینید. CNF در کنار کلید روشن/خاموش کابل نیمکت شما قرار دارد.
فقط در حالت بوت بخوانید. نوشتن obd Visteon DCU102 را هم امتحان کردم. کامل!
شما می توانید فقط با بوت مود بخوانید و بنویسید.
تست شده برای کلون fgtech عالی کار می کند
Flex آن را ایمن و سریع در بوت می خواند.