دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Foxflash Clone نیسان رنو EDC16CP33 ECU

 فاکس فلش نیسان رنو بوش Edc16cp33 را با موفقیت خواند و نوشت. کلون ECU روی نیمکت 

همه کاملا.
دفترچه راهنما می گوید که هر دو اتصال سیم قهوه ای به 7 پین (300 اهم) در جعبه نیمکت همانطور که در تصویر دستی نشان داده شده است، اما به دلیل از دست دادن زمین برای جعبه نیمکت کار نمی کند.

شما باید کابل زمین اضافی را برای جعبه نیمکت اضافه کنید  و سپس همه چیز خوب است.

فاکس فلش نیسان رنو edc16cp33 1

فاکس فلش نیسان رنو edc16cp33 2

BOSCH EDC16CP33 [ MPC561/2 ] رنو، نیسان [دیزل] پینوت به  فاکس فلش

foxflash nissan renault edc16cp33 pinout 1

توجه: اگر ECU وارد حالت نیمکت نشد، به شرح زیر وصل شوید:

foxflash nissan renault edc16cp33 pinout 2

foxflash nissan renault edc16cp33 pinout 3

برای خواندن و نوشتن از درایور زیر استفاده کنید:

→ حالت نیمکت

→ [برند]

→ MPC561/2 - [نام تجاری]

→ EDC16 CP33

تفاوت بین Lonsdor K518 PRO و K518 Pro FCV

 تفاوت بین Londsor K518 Pro و K518 Pro FCV چیست ؟   

تفاوت بین Lonsdor K518 PRO و K518 Pro FCV

سخت افزار و پکیج تفاوتی ندارند. فقط تفاوت نرم افزاری

lonsdor k518 pro در مقابل k518 pro fcv

K518 Pro نسخه کامل با تمام مارک های خودرو  و مجوز رایگان (تویوتا، نیسان، ولوو، مجوز رایگان مادام العمر JLR) است. 2 سال آپدیت رایگان (نرم افزار car immo).

 

K518 Pro FCV با نرم افزار 10 برند (5 برند پیش فرض + 5 نام تجاری اختیاری) عرضه می شود.

 

5 نرم افزار از پیش نصب شده (تنظیمات پیش فرض):
تویوتا / لکسوس / سایون
نیسان / اینفینیتی / داتسون / ونوسیا
هیوندای / کیا
هوندا / آکورا
لندرور / جگوار

بسته‌های نرم‌افزاری قابل انتخاب (از بین آنها 5 مورد):
BMW / MINI / رولزرویس
VW / آئودی / اشکودا / پورشه / بنتلی / لامبورگینی
ولوو / لینک اند کو
مازراتی / فیات / فراری / آلفا رومئو / لانچیا
بنز / اسمارت
فورد / لینکلن / مرکوری
هامر / بیوک / کادیلاک / شورلت / جی ام سی / اوپل / اولدزموبیل / پونتیاک / ساترن
دوج / کرایسلر / جیپ
مزدا
سوزوکی
میتسوبیشی
سوبارو

رنو/داچیا

بورگوارد

ساب

LDV

LADA

اوپل

سانگ یانگ

ایسوزو

Mitsuoka
Daewoo
Daihatsu
WULING
MG
Chery
JAC
BYD
Perodua/Geely
Proton
TATA
Mahindra
Maruti/Suzuki
Holden

 

 در صورت نیاز به برندهای قابل انتخاب بیشتر با خدمات مشتری obdii365.com تماس بگیرید  . پس از فعال شدن، این مجوز برند خودرو هرگز منقضی نمی شود.

راه حل خطای Benz Xentry Passthru 2221-45

 مسئله:

نسخه Xentry passthru دانلود شده برای رابط Openport 2.0 (نسخه Openshell اجرا نمی شود) یا سایر دستگاه های passthru ( vxdiag vcx se benz  و غیره). 

پس از نصب، ظرفیت بسیار زیاد است. ظرفیت دانلود 19 گیگابایت است

در حین نصب مشکلاتی دارد:

هنگامی که پیام سرویس QUI ظاهر می شود

1) آیا پیام QUI http در تنظیمات مدیر است؟ پس از بررسی آن، می توانید آن را نصب کنید.

2) پس از نصب، config help را اجرا کرده و کلید شروع را وارد کنید

اگر کار نکرد، وای فای را خاموش کنید.

با دانلود کیجن می توانید این کار را انجام دهید.

3) اگر Xentry را اجرا کنید، احتمالاً با خطای 2221-45 No access authorization مواجه خواهید شد.

با فایل fix می توانید خطای 2221-45 را برطرف کنید.

خطای 1 Benz Xentry Passthru 2221-45

Benz Xentry Passthru 2221-45 Error 2

 

در اینجا راه حل خطای Xentry passthru 2221-45 و سایر خطاها وجود دارد.

این فایل ها را دانلود کنید 

شامل:

  • اوا کیجن
  • رفع خطای 0 روز مجوز DAS برای xdos و passthru
  • Ignition Enabler
  • راه اندازی Openport2
  • Xentry 2221-45- رفع خطا 06.2020

خطای 3 Benz Xentry Passthru 2221-45

 

خطای 4 بنز Xentry Passthru 2221-45

این یک خطا در هنگام نصب برای اولین بار است.

خطای 5 Benz Xentry Passthru 2221-45

اگر دیدید که لاگین شما معتبر است، آن را با آن فایل حذف کنید.

XentryPassThroughService.xml در دو فایل در دفترچه یادداشت.

خطای 6 Benz Xentry Passthru 2221-45

با حذف و ذخیره فایل دوم از پایین حل شد.

مسیر اولین فایل سطل بازیافت که می بینید این است... Xentry Subpoldo Fusco؟ اگر به آنجا رفتید، آن فایل را حذف کنید.

خطای 7 Benz Xentry Passthru 2221-45
اگر به این نقطه رسیدید، می توانید تقریباً ادامه دهید.

و البته قبل از آن باید درایو OpenPort 2.0 نصب شده باشد.

اگر بیش از das باشید، تاریخ اجرایی 0 روز خواهد بود. آن هم همینطور.

 

اگر احتراق دوباره روشن و خاموش نشد.

از گوگل Ignite کنید (فایل Ignition را دریافت کرده و اجرا کنید). خوبه.

خطای 8 Benz Xentry Passthru 2221-45

در صورت نیاز به نسخه openshell xentry، اینجا را بررسی کنید

https://www.obdii365.com/wholesale/mb-star-sd-c4-dell-win10-500g-hdd.html

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 را اضافه کنید

 نحوه کار: با برنامه نویس Yanhua Mini ACDP2 یک کلید یدکی به Porsche Cayenne BCM 2M25J 2010 اضافه کنید .  

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 1 را اضافه کنید

ماژول BCM را از خودرو خارج کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 2 را اضافه کنید

ماسک: 2M25J

 

ماژول BCM را با  برد رابط پورشه BCM وصل کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 3 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 4 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 5 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 6 را اضافه کنید

افزودن کلید (حالت خودکار) را انتخاب کنید و وضعیت پین را شناسایی کنید.

Pflash را بخوانید و ذخیره کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 7 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 8 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 9 را اضافه کنید

eeprom را بخوانید و ذخیره کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 10 را اضافه کنید

شناسایی اطلاعات کلیدی

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 11 را اضافه کنید

کلید اصلی را در کویل جرقه زنی قرار دهید

شناسه کلید را شناسایی کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 12 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 13 را اضافه کنید

یک موقعیت کلید استفاده نشده و کلید برنامه را انتخاب کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 14 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 15 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 16 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 17 را اضافه کنید

Yanhua ACDP2  کلید افزودن با موفقیت انجام شد.

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 18 را اضافه کنید

کلید پورشه کاین 2010 توسط Yanhua ACDP2 19 را اضافه کنید

BCM را به وسیله نقلیه نصب کنید.

کلید جدید را تست کنید.

www.obdii365.com

بررسی های خوب و بد CRP919X BT را راه اندازی کنید

Launch CRP919X BT Diagnostic Tool یک تبلت کامپیوتری با برنامه راه اندازی به عنوان عملکرد اصلی است. این یک ابزار اسکن جامد DIY با ارزش است. بیایید توضیح دهیم که مزایا و معایب CRP919X BT (همان CRP919E BT ) چیست.   

بررسی CRP919X BT 1 را اجرا کنید

نکات مثبت CRP919X BT:

– بر روی اندروید 10 اجرا می شود . یک تبلت اندرویدی قوی که به طور مرتب برای ابزار اسکن راه اندازی محصور شده است. وزن و احساس برتر آن حس دوام را منتقل می کند و آن را از سایر ابزارهای موجود در بازار متمایز می کند. محفظه های داخلی به خوبی سازماندهی شده اند و فضاهای اختصاصی برای سیم، اسناد و ماژول بلوتوث بسیار مهم را ارائه می دهند. 

- دسترسی به بسیاری از ماژول ها  اول از همه، بیشتر به خوبی کار می کند و گزینه های زیادی دارد که بسیاری از اسکنرهای دیگر به سادگی ندارند.

بررسی CRP919X BT 2 را اجرا کنید

 قابلیت های دو جهته  فراتر از اصول اولیه، قابلیت تست دو جهته یک ویژگی برجسته است. این عملکرد پیشرفته به من اجازه می‌دهد آزمایش‌هایی را انجام دهم و تشخیص دهم که آیا موتور سوخته است یا اینکه مشکل مربوط به ماژول کنترل است. لایه ای از دقت تشخیصی را اضافه می کند که آن را بالاتر از ابزارهای اسکن معمولی موجود در بازار قرار می دهد. - دسترسی به بسیاری از ماژول ها . توانایی این ابزار برای شناسایی و اتصال به ماژول های کامپیوتری متعدد ستودنی است. در خودروهای پیشرفته امروزی که هر سیستم دارای کامپیوتر اختصاصی خود است، این ویژگی برای تعیین دقیق مسائل بسیار ارزشمند است. دقتی که ارائه می دهد یک دارایی کلیدی برای کاربرانی است که به دنبال تشخیص دقیق هستند. 

– ولتاژ باتری خودرو را در بالا سمت راست نمایش می دهد

– بی سیم است،  بنابراین لازم نیست همیشه در صندلی راننده باشید. ویژگی بی سیم برجسته است و آزادی حرکت در اطراف ماشین را بدون دردسر بستن به سیم فراهم می کند. دانگل بلوتوث بدون زحمت جفت و به روز می شود و در اتصال به خودرو بسیار سریع است.

بررسی CRP919X BT را اجرا کنید 3

عمر باتری طولانی باتری 6300 میلی آمپر ساعتی استفاده طولانی مدت را بدون نیاز به شارژ مجدد ثابت تضمین می کند.  

- با یک کیس خوب احساس محکمی می کند.  این اسکنر هم محکم و هم ناهموار است و برای مقاومت در برابر نیازهای یک کارگاه فعال آماده است. با کیفیت بسیار بالا و اندازه عالی که می توانید به راحتی صفحه را بخوانید و پیمایش کنید، اما دور یک میز بزرگ نمی چرخید.

- دارای یک مرورگر وب است

– می توانید برنامه ها را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

- می توانید داده ها را به صورت عددی یا نمودار مشاهده کنید  (داده های زنده و نمودار را نظارت کنید. همچنین می توانید نمودارها را ترکیب کنید). یکی از ویژگی های برجسته برای من، چیدمان جریان داده و قابلیت های نموداری بود. این ابزار یک سوئیچ جابجایی برای انتقال بین اندازه‌گیری‌های امپریال و متریک ارائه می‌کند، که بسیار مفید است، به‌ویژه برای کسانی که با هر دو سیستم اندازه‌گیری کار می‌کنند. این ویژگی، همراه با جریان داده با ساختار مناسب، روند تشخیص را روان‌تر کرد. من به خصوص گزینه ای برای ترسیم تا هشت پارامتر داده به طور همزمان را دوست داشتم. حتی بهتر از آن، می‌توانید نمودارها را سفارشی کنید تا فقط اطلاعات مورد نیاز خود را نمایش دهند و کارایی را افزایش دهید. شایان ذکر است که این ابزار به طور یکپارچه این انتقال ها را بدون از دست دادن هیچ داده ای انجام می دهد که گواهی بر طراحی و عملکرد آن است. برای یک مکانیک باتجربه، توانایی نظارت بر داده های زنده و ترسیم نمودار آن در طول زمان یک دارایی فوق العاده است. CRP919XBT در این جنبه عالی است و جریان داده و نموداری را در زمان واقعی ارائه می دهد که بینش ارزشمندی را در مورد سیستم های خودرو در شرایط مختلف ارائه می دهد. این عمق بینش فراتر از قابلیت‌های XTOOL D7 و AUTEL MK808 است و مزیت قابل توجهی در تشخیص مشکلات متناوب، نظارت بر عملکرد سنسور و مطالعه رفتار سیستم ارائه می‌کند.

بررسی CRP919X BT را راه اندازی کنید 4

صفحه نمایش لمسی خوب و پاسخگو است. حتی در زیر نور مستقیم خورشید، صفحه نمایش لمسی روشن و خوانا باقی می ماند، که برای کسانی که در شرایط نوری متفاوت کار می کنند، یک مزیت بزرگ است. صفحه نمایش لمسی غول پیکر، عملکرد آسان، سرعت صاف و از همه مهمتر دقت تشخیص عالی است.  

- به راحتی می تواند از Imperial به Metric تغییر یابد.  جریان داده و ویژگی های نموداری جایی هستند که این ابزار واقعاً می درخشد. می‌توانید به‌طور یکپارچه بین اندازه‌گیری‌های امپریال و متریک جابه‌جا شوید، جزئیات کوچکی که بسیار زیاد است، به‌ویژه زمانی که با ترکیبی از خودروهایی مانند شورولت سیلورادو و جی‌ام‌سی سیرا سروکار دارید. طرح جریان داده واضح و شهودی است و می توانید تا 8 پارامتر داده را به طور همزمان نمودار کنید. اگر نمودارهای کمتری را ترجیح می دهید، می توانید به راحتی گراف های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. و در اینجا یک ترفند ساده وجود دارد - اگر ماشین در حالی که مشغول کار هستید شروع به کار کند، داده های شما را پاک نمی کند، یک نجات دهنده واقعی است. به‌علاوه، گزینه همپوشانی نمودارها و فونت بزرگ‌تر در پایین، استفاده از آن را حتی در مدل‌های قدیمی‌تر مانند بیوک رگال آسان می‌کند.

- می توانید اسکرین شات و ضبط صفحه نمایش دهید

- می تواند بچرخد  (شما می توانید آن را نیز غیرفعال کنید)

– دارای دوربین پشتی برای ضبط نیز می باشد

- VIN خودکار کار کرد 

پوشش گسترده خودرو و عمق سیستم. در مقایسه با XTOOL D7 و AUTEL MK808، CRP919X در توانایی خود در تشخیص طیف گسترده‌تری از وسایل نقلیه، از جمله مدل‌های خاص از سازندگان مشهور مانند فورد، شورولت، هوندا، تویوتا و BMW می‌درخشد. در مغازه من، جایی که طیف متنوعی از خودروها را می بینم، این قابلیت بسیار ارزشمند است. علاوه بر این، Launch CRP919XBT فقط سطح را از بین نمی برد. آن را عمیقاً در سیستم ها بررسی می کند، کدهای دقیق خطا و داده های زمان واقعی را آشکار می کند. این تجزیه و تحلیل عمیق، تعیین دقیق مسائل، از نقص موتور گرفته تا مشکلات پیچیده ABS و SRS را به یک کار بسیار ساده تر تبدیل می کند.  

بررسی CRP919X BT 5 را اجرا کنید

- با دو سال به روز رسانی رایگان،  یک مزیت قطعی ارائه می شود. همچنین می تواند با پروتکل های جدید برای ارتباط (CANFD، DOIP) سروکار داشته باشد. چند مدل CAN FD 2024 را عیب یابی کرده بود.

–   توانایی دستگاه برای تولید فایل‌های PDF و پیوندهای گزارش تعاملی یک راه‌حل ستودنی است.

 

–   کدگذاری ecu و برنامه نویسی کلید. این قابلیت برنامه ریزی بی حرکت کننده/کلید FOB را دارد. من ابزارهایی در همان محدوده قیمت دارم که قادر به برنامه ریزی کلیدها نیستند.

 

معایب CRP919X BT :

- باید از تلفن به عنوان یک هات اسپات استفاده کنید.  در بیشتر موارد برای استفاده از روتر/مودم یا هات اسپات شخصی شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارد.

-  نیاز به آنلاین بودن برای تست های عملکردی خاص یا فعال (مانند فورد، جیپ).

- کاربران جدید ممکن است ثبت نام را کمی پیچیده ببینند ، به خصوص در مرحله "فعال کردن VCI"، و یک فرآیند ساده تر، احتمالاً از طریق رایانه شخصی یا لپ تاپ، می تواند تجربه اولیه را تا حد زیادی بهبود بخشد.

-  یکی دیگر از مواردی که در تکرارهای قبلی مغفول مانده است، عدم وجود پایه است، مدل های قبلی دارای پایه/پایه ادغام شده در پوسته بودند که به شما امکان می داد آن را به فرمان قلاب کنید.

-  راه اندازی چاپگر ممکن است برای برخی از پیکربندی های شبکه چالش هایی ایجاد کند.

- بدون خرید ابزار اضافی (TSGUN) TPMS را در شورلت جدیدتر بازنشانی نمی کند.

برخی از توابع وجود دارد که شما باید جداگانه برای آنها هزینه کنید.

 

 

در خاتمه،  با وجود چند مشکل، Launch CPR919X BT ابزاری محکم و قابل اعتماد است که به وعده های خود عمل می کند. این یکی دارای ویژگی های واحدهایی است که هزاران دلار است و در محدوده 500 قرار دارد. برای برچسب قیمت، می‌توانید تمام کارهایی را که ابزار اسکن حرفه‌ای انجام می‌دهد، از جمله عملکردهای دوطرفه و خیلی بیشتر انجام دهید، حتی می‌توانید قفل ماژول دروازه امن کرایسلر را با احراز هویت خودکار باز کنید.

برای کسانی که به دنبال یک اسکنر حرفه ای OBD2 بدون شکستن بانک هستند، این دستگاه به شدت توصیه می شود.

https://www.obdii365.com/service/launch-x431-pros-and-cons.html

آیا می توانم از Autoauth در مدل های اروپایی FCA استفاده کنم؟

 سوال 1: چگونه می توانم از FCA SGW در اسکنر Autel خود استفاده کنم ؟ من در اروپا هستم. من autoauth را می بینم اما فقط برای ایالات متحده است. 

سوال 2: هیچ راهی برای استفاده از fca login برای Autel در اروپا وجود ندارد؟
سوال 3: AutoAuth در اروپا روی Autel کار نمی کند و سوال این است که آیا راه دیگری دارید؟

از Autoauth در FCA 1 اروپا استفاده کنید

سرنخ اینجاست.
برخی از کاربران گفتند FCA Autoauth روی خودروهای اروپایی کار می کند.

زمانی که منطقه را مشخص می کنید، باید USA را انتخاب کنید، حتی اگر در کشور دیگری هستید. شما از طریق دروازه دسترسی خواهید داشت و تمام وسایل نقلیه FCA/Stellantis در رایانه لوحی شما در دسترس خواهند بود.  Autel تبلت‌های خاص منطقه‌ای ندارد، همه آنها نسخه‌های جهانی هستند، به استثنای نرم‌افزارهای خاص منطقه.

به عنوان مثال:
اینجا یک حساب Autoauth است که ثبت شده و روی  Autel IM508s کار می کند . یک متخصص به معنای واقعی کلمه دیروز از آن برای تشخیص و تعویض سنسور دمای محیط در دوج رم 1500 2022 استفاده کرد و مانیتور عمر روغن را پس از سرویس مجدداً تنظیم کرد.

از Autoauth در اروپای FCA 2 استفاده کنید

این نیاز به اشتراک و ثبت نام دارد، یا از کابل Bypass ( کابل 12+8  به Star Connector) استفاده می کنید. کابل ستاره اسکنر اتصال sgw را به خطوط تشخیصی CAN روی کانکتور ستاره دور می‌زند.

نیازی نیست  با autel تماس بگیرید . می‌توانید به اینجا بروید،  https://webapp.autoauth.com/  حساب خود را ثبت کنید، زیربنای خود را پرداخت کنید، به نمایه فروشگاه بروید، جزئیات را تکمیل کنید. بعد به مدیریت ابزارها بروید، روی افزودن کلیک کنید،  autel را انتخاب کنید، سپس همه مدل ها را انتخاب کنید، سپس  شماره سریال ابزار autel خود را اضافه کنید  . جزئیات را در حساب شما ذخیره می کند. دفعه بعد که به ماشینی در پشت دروازه stellantis متصل می‌شوید، از شما می‌خواهد با حساب autoauth که ایجاد کرده‌اید وارد شوید. روی یادآوری کاربر و ورود به سیستم کلیک کنید و حساب شما را برای هر وسیله نقلیه آینده به خاطر بسپارید.

زیر 50 دلار به شما 5 کاربر و 5 ابزار را می دهد که می توانید ثبت نام کنید. دسترسی خودرو نامحدود است.

ویرایش: به خاطر داشته باشید که برای ورود به سیستم و دسترسی از طریق دروازه نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. ساده‌ترین راه برای ما اگر در جاده‌ها هستیم، راه‌اندازی یک نقطه اتصال بی‌سیم در تلفن همراهمان است تا  اتول  به آن متصل شود. استفاده از داده بسیار جزئی است.

 

راهنمای دقیق را بررسی کنید:  Autel Scan Tools Bypass SGW FCA Security Gateway Access

از Autoauth در FCA 3 اروپایی استفاده کنید

از Autoauth در FCA 4 اروپایی استفاده کنید


اگر Autoauth روی مدل اروپایی شما کار نمی‌کند و نمی‌خواهید زمان خود را صرف جستجوی مکان SGW کنید، می‌توانید   برای استفاده از سرویس باز کردن قفل FCA SGW اروپایی خریداری کنید.

احراز هویت FCA توسط obd.

فقط 1 سال اشتراک. شما باید هر سال این اشتراک اضافی را پرداخت کنید. شماره سریال در دستگاه مورد نیاز است و 14 تا 21 روز کاری برای فعال سازی زمان می دهد.

از Autoauth در FCA 5 اروپایی استفاده کنید

چگونه از VNCI MF J2534 با Ford FDRS استفاده کنیم؟

 آداپتور 83 دلاری VNCI MF J2534 با فورد FDRS برای برنامه نویسی آنلاین آزمایش شد. بسیار ارزان تر از j2534 passthru دیگر (MDI2، VCM2 و غیره) است.  

از VNCI MF J2534 با فورد FDRS 1 استفاده کنید

روال راه اندازی باید مشابه سایر آداپتورهای J2534 باشد.

به عنوان مثال، vxdiag را  با Ford FDRS راه اندازی کنید 

چگونه VXDIAG VCX NANO را برای Ford IDS، ForScan، FJDS و FDRS تنظیم کنیم؟

اما برای VNCI MF J2534 به یک درایور متفاوت نیاز دارید

VNCI MF J2534 IDS Loader 1.6

درایور VNCI را دانلود و نصب کنید

نرم افزار FDRS را از اینجا دانلود و نصب کنید  برای اجرای این نرم افزار به مجوز نیاز دارید و می توانید آن را  از اینجا خریداری کنید  (هزینه مجوز 2 روزه FDRS 50 دلار)
FDRS را راه اندازی کنید، از شما خواسته می شود مجوزی را که به تازگی خریداری کرده اید وارد کنید. با استفاده از اعتبارنامه های ایجاد شده در وب سایت Motorcraft وارد شوید. مطمئن شوید که  موتورهای غیر فروشنده را  به عنوان نوع کاربر انتخاب کرده اید

از VNCI MF J2534 با فورد FDRS 2 استفاده کنید

اسکنر VNCI MF J2534 خود را   به درگاه ODBII کامیون خود وصل کنید و کابل USB را به رایانه ای که دارای FDRS است وصل کنید. هنگامی که FDRS Device Manager ظاهر شد، مطمئن شوید که  دستگاه دیگر را انتخاب کرده اید ، در گفتگوی کشویی  RKW-VNCI را انتخاب کنید .

از VNCI MF J2534 با فورد FDRS 3 استفاده کنید

OBDSTAR X300 DP Plus کلید آئودی A3 2013 MQB را اضافه می کند

 روش کار: یک کلید یدکی به مدل 2013 آئودی A3 MQB با OBDSTAR X300 DP Plus اضافه کنید.

 

ابزار مورد استفاده:

دستگاه برش کلید کندور Xhorse  برای کلید برش

 کلید برنامه نویسی OBDSTAR X300 DP Plus

کلید اصلی

یک کلید جدید برای برنامه ریزی

 

روش:

I. کلید کات توسط Xhorse Condor

1. تیغه کلید اصلی را تا خط دوم روی گیره خط بکشید.

2. کلید رمزگشایی را فشار دهید تا کلید را یاد بگیرید، آماده بریدن کلید یدکی. هنگامی که کلید رمزگشایی شد، کلید یدکی را در همان موقعیت داخل گیره قرار دهید.

3. برش را فشار دهید و روند را در طرف دیگر تیغه تکرار کنید. هنگامی که تیغه کلید یدکی بریده شد، هر دو کلید و یک OBDStar DP Plus را به وسیله نقلیه ببرید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 1 را اضافه می کند

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 2 را اضافه می کند

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 3 را اضافه کرد

II. کلید برنامه

OBDStar را از طریق کابل obd به وسیله نقلیه وصل کنید.

پس از اتصال دستگاه، دستگاه را روشن کرده و «Car Immo» را انتخاب کنید.

در منو حرکت کنید، سپس "VW SKODA AUDI SEAT" -> VW AUDI SKODA SEAT آخرین نسخه نرم افزار"-> "System Select Manual"-> "MQB Meter"-> "NEC+35XX(Continental/VDO)" را انتخاب کنید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 4 را اضافه می کند

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 5 را اضافه کرد

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 6 را اضافه کرد

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 7 را اضافه می کند

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 8 را اضافه کرد

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 9 را اضافه می کند

OBDSTAR X300 DP Plus کلید 10 آئودی A3 2013 MQB را اضافه کرد

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 11 را اضافه می کند


در این مرحله لطفاً مطمئن شوید که اتصال اینترنت دستگاه شما قوی است.

سپس “Read IMMO Data” را انتخاب کنید. پس از خواندن داده های IMMO، فایل را نامگذاری کرده و ذخیره کنید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 12 را اضافه کرد

پس از خواندن داده های IMMO، "OK" را فشار دهید، سپس "Make Ordinary Dealer Key" را انتخاب کنید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 13 را اضافه می کند

P001 Pre-Coding Device را   از طریق پسوند روی کابل OBD به ODBStar X300 DP Plus متصل کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

کلید اصلی را در سیم پیچ دستگاه پیش کدگذاری P001 با سمت تیغه رو به پایین در دستگاه پیش کدگذاری قرار دهید.

کلید جدید را داخل سیم پیچ قرار دهید و منتظر بمانید تا داده ها روی کلید نوشته شوند.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 14 را اضافه می کند

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 15 را اضافه می کند

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 16 را اضافه می کند

هنگامی که کلید فروشنده ایجاد شد، برای برنامه ریزی در خودرو آماده می شود. "کلیدهای برنامه" را انتخاب کنید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 17 را اضافه می کند

تعداد کلیدهایی را که در حال برنامه ریزی برای خودرو هستند از جمله کلید اصلی وارد کنید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 18 را اضافه می کند

کلید اصلی را در موتور قرار دهید و آن را روشن کنید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 19 را اضافه می کند

هنگامی که صفحه داشبورد 1/2 را نشان داد، احتراق را خاموش کنید و کلید را بردارید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 20 را اضافه می کند

کلید جدید را در موتور قرار دهید و آن را روشن کنید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 21 را اضافه می کند

وقتی صفحه داشبورد 2/2 را نشان داد، احتراق را خاموش کنید و کلید را بردارید.

OBDSTAR X300 DP Plus Audi A3 2013 MQB Key 22 را اضافه می کند

www.obdii365.com

پوشش تشخیصی Autel Mclaren

Autel یکی از اولین ابزارهای اصلی است که عملکردهای تشخیصی مکلارن را پوشش می دهد.

 

Autel اولین پیشنهاد اولیه خود را برای Mclaren منتشر کرده است، این اولین نسخه شامل پشتیبانی تشخیصی برای 19 مدل، از جمله spider 675LT، 600LT Coupe، Coupe 650s، Spider 540c، GT، GTR، Coupe 625C و غیره است. به Mclaren 2022 MY. از عملکردهای Mclaren Autoscan، کدهای مشکل، اطلاعات Ecu، داده های زنده و عملکردهای داغ پشتیبانی می کند که شامل تنظیم مجدد چراغ سرویس و آزاد کردن ترمز دستی می شود.

 

در اینجا لیستی از مدل های مختلف دیاگ Autel آورده شده است. ما می خواهیم قبل از خرید با Autel بررسی کنیم که آیا عملکرد تنظیم مجدد کار می کند یا خیر!

 

با اتصالات تشخیصی Autel، فقط با به روز رسانی بهبود می یابد.

 این عملکردهای تشخیصی Autel فقط در Autel MS908S،  MS908S Pro ، MS908S II،  MS908S Pro II ،  MK908 II ،  MK908 Pro II ،  MaxiSys Elite ،  Elite II ،  Elite II Pro ، MS909،  Ultra ،  Ultra ،  مدل‌های  MS91 در دسترس هستند .

** سری MX808، MK808، 906 عیب یابی مک لارن را انجام نمی دهند.

پوشش تشخیصی Autel Mclaren

مدل خودروی مک لارن و پوشش عملکرد را در https://autel.com/us/vehicle-coverage/ بررسی کنید

مدل خودروی مک لارن را بررسی کنید

 

به روز رسانی نرم افزار مک لارن، سرویس مک لارن V1.00

McLaren
1. این اولین نسخه است که از تشخیص 19 مدل پشتیبانی می کند: Spider 675LT، 600LT Coupe، Coupe 650S، Spider 540C، GT، GTR، Coupe 625C، و غیره. پشتیبانی
تشخیصی را برای مدل های تا سال 2022 اضافه می کند.
: اسکن خودکار، کدهای مشکل، اطلاعات ECU، داده های زنده و عملکردهای داغ.Service.McLaren
1. از دسترسی سریع به سرویس پشتیبانی می کند.
سرویس مک لارن
1. پشتیبانی از دسترسی سریع به سرویس…

به روز رسانی نرم افزار مک لارن، سرویس مک لارن V1.00

www.obdii365.com