دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

KESS3 Ford SID209 OBD خواندن OK نوشتن راه حل ناموفق

 اینجا مشکل پیش میاد:

فورد رنجر 2017 SID209. با نوشتن مشکل دارید Alientech KESS3  OK را از طریق OBD می خواند، بازنویسی فایل خراب یا اشتباه فایل را درخواست می کند.
نسخه اصلی نمی نویسد.

مشکلی با خودرو وجود ندارد، همچنان به طور معمول کار می کند.

kess3 فورد sid209

دلیل و راه حل احتمالی:

 

این به این دلیل است که ecu قبلاً تنظیم شده یا قبلاً بد شبیه سازی شده است. رمز عبور گم شده است بنابراین نمی توان ECU را نوشت.

سعی کنید ECU را باز کنید و در حالت بوت بنویسید.

Bootmode از منبع تغذیه استفاده نمی کند  از باتری ماشین استفاده کنید .

از باتری ماشین خوب استفاده کنید. منبع تغذیه برای SID209 خوب نیست.

امیدواریم که ماژول را آجر نکرده باشد، گاهی اوقات ولتاژ بسیار پایین باعث خرابی یک ماژول می شود. به قدرت زیادی نیاز دارد (14.3 ولت 120 آمپر!).

اگر حالت بوت حتی ECU را شناسایی نمی کند، راه حل فلش اورجینال با FDRS یا FJDS است.  شما به FDRS دسترسی دارید که ecu را مجدداً اصلاح کنید و دوباره شروع کنید.

 

 

 

مشکل مشابه 2:

مشکل با ecu Sid209. برای خواندن آن از FoxFlash
استفاده کردم   ، مشکلی نیست. حذف Adblue و Stage1 انجام شد. وقتی دوباره می نویسم خیلی سریع به 100% می رسد، ارور می دهد و  ماشین روشن نمی شود.

 

راه حل:

سعی کردم با KTAG بوت شود، شروع به خواندن می کند اما در حدود 40٪ متوقف می شود.

مشکل در KTAG ولتاژ است،  از منبع تغذیه آزمایشگاهی استفاده کنید و آن را روی 14.5 ولت تنظیم کنید و کار می کند . چند هفته پیش دوست من همین مشکل را داشت، ECU توسط KT200 آجر شده بود. من سعی کردم آن را با Autotuner Tool Bootmode بازیابی کنم، اما همیشه تغییراتی در dump وجود داشت، پشتیبانی AT نیز نمی تواند کمک کند. بنابراین راه حل نهایی KTAG بود، یک ابزار ارزان قیمت CLONE! می توانید از خواندن OBD خود برای نوشتن BOOT استفاده کنید، OBD در SID209 باید یک "خواندن کامل" باشد. موفق باشید!

 

www.obdii365.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.