دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

DQ250 MQB خواندن و نوشتن: Kess V2 یا KTMflash؟


تایید شده! اصلی KESS v2 قادر به خواندن و نوشتن کنترل واحد VAG DSG DQ250 و DSG DQ250 MQB است. اما یک کابل جدید 144300K267 dsg و برنامهنویس واقعی لازم است!
kess-v2-dq250-mqb-1
کابل جدید 144300K267 dsg به فلش mqb dsg:
ساختننسخه گیربکساکونسخه اکوروش
آئودیTemicDQ250 MQBDSGkess-v2-dq250-method-1
صندلیTemicDQ250 MQBDSGkess-v2-dq250-method-1
SkodaTemicDQ250 MQBDSGkess-v2-dq250-method-1
فولکس واگنTemicDQ250 MQBDSGkess-v2-dq250-method-1

همان کابل DSG DQ250 قدیمی را استفاده می کند
kess-v2-dq250-cable-pinout
تفاوت بین dq250 جدید و جدید این است که شما یک سوئیچ 12 ولت 5 آمپر برای کابل قدرت اصلی مثبت اضافه می کنید، زمانی که شما را مجبور به چرخه اشتعال، سوئیچ DSG اصلی را خاموش و کلید سوئیچ را که شما فقط هنگام نصب به آن نصب کردید، بچرخانید.

طرح کلی کابل من برای DQ250 استفاده می شود.
kess-v2-dq250-cable-schematic
همچنین یک عکس از مجموعه کابل من ساخته شده با آداپتورهای قابل تغییر برای DQ200، 250 و 500. کلیپ برای اتصال باتری، جعبه سوئیچ سوئیچ و اتصال به جعبه KESS دوباره برای تمام آداپتور استفاده می شود.
kess-v2-cables-for-all-dq250
با درایورهای موجود در  ECM تیتانیوم ، شما می توانید پارامترهای عملیاتی جعبه دنده Temic DSG MQB را تغییر دهید تا عملکرد را افزایش دهید.

ویژگی های موجود با ECM تیتانیوم برای DQ250 MQB:

  • نقشه های ارتقاء یافته : آنها در تمامی حالت های رانندگی موجود در وسیله نقلیه (ECO، Normal، Sport، Winter) تغییرات را به چرخ دنده بالایی هدایت می کنند. هنگامی که چرخ دنده تغییر می کند، آنها در RPM نشان می دهند.
  • نقشه های پایین حرکت : آنها در همه حالت های رانندگی موجود در وسیله نقلیه (ECO، Normal، Sport، Winter) تغییرات را به دنده پایین تر مدیریت می کنند. هنگامی که چرخ دنده تغییر می کند، آنها در RPM نشان می دهند.
  • کنترل راه اندازی: کنترل راه اندازی یک سیستم الکترونیکی است که برای جلوگیری از لغزش چرخ های درایو هنگام سرعت بخشیدن به سرعت از شروع ایستاده جلوگیری می کند. با تشکر از نقشه های کنترل راه اندازی، ممکن است حداکثر محدود کننده RPM را افزایش دهید.

  • حداکثر محدود کننده گشتاور: علاوه بر محدود کننده های ECU، ممکن است محدود کننده های گشتاور انتقال را برای افزایش کارایی وسیله نقلیه تغییر دهد.
  • محدود کننده های RPM: شما می توانید محدودیت های RPM انتقال را نیز تغییر دهید، برای دستیابی به عملکرد بهتر.
  • نقشه های زمان بندی: آنها در ms (میلی ثانیه) بیان شده و تغییر زمان تغییر را فعال می کنند.
  • حداکثر فشار روغن: با افزایش فشار روغن انتقال می توان سرعت حرکت را افزایش داد.


---------------شما باید بدانید --------------
این بسیار بسیار مهم است:  شما باید  اصل Kess V2 ، نه چین یا eu کلون. با کلون شما با VAG DSG DQ250 و DSG DQ250 MQB موفق نیستید.

همچنین،  KTMflash  سرمایه گذاری خوبی برای DQ250 MQB است
KTM فاش چینی ارزان قیمت نیز برای DQ250 MQB خوب کار می کند!

DQ250 در فهرست KTMflash car / ecu ذکر شده است. اینجا را نگاه کن:

VAG: DQ200 (0AM) 
VAG: DQ200MQB / G2 (0CW) 
VAG: DQ250C (02E) K-Line 
V-AG: DQ250E / F (02E) 
VAG: DQ250MQB (0D9) 
VAG: VL300 / V30 (01J / 0AN) K خط 
VAG: VL300 / V30 (01J / 0AN) 
VAG: VL381 (0AW) 
VAG: DQ500 (0BH / 0BT) 
VAG: DL501 / G2 (0B5) 
VAG: DQ200 / MQB بوت (میکرو) 
VAG: DQ200 / MQB بوت (EEPROM) 
VAG: DQ200G2 بوت (MICRO) 
VAG: DQ200G2 بوت (EEPROM) 
VAG: DQ250E / F / MQB بوت (MICRO) 
VAG: DQ250E / F / MQB بوت (EEPROM)
 VAG: VL300 / V30 BSL (FLASH) 
VAG : VL300 / V30 BSL (EEPROM) 
VAG: VL381 Boot (MICRO) 
VAG: VL381 Boot (EEPROM) 
VAG: DL501 Boot (MICRO) 
VAG: DL501 Boot (EEPROM)
VAG: DL501G2 Boot (MICRO) 
VAG: DL501G2 Boot (EEPROM)


 آزمایش KTMFlash در  DQ250 MQB:
ktmflash-dq250-mqb-1

ktmflash-dq250-mqb-2

ktmflash-dq250-mqb-3

ktmflash-dq250-mqb-4

ktmflash-dq250-mqb-5

ktmflash-dq250-mqb-6

ktmflash-dq250-mqb-7

ktmflash-dq250-mqb-8

ktmflash-dq250-mqb-9

ktmflash-dq250-mqb-10
DQ250E / F / MQB Boot (MICRO):  موفقیت! 
DQ250E / F / MQB Boot (EEPROM):  موفقیت!


http://blog.obdii365.com/2019/02/12/read-and-write-dq250-mqb-with-kess-v2/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.