دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

کیسه هوا BMW E36 را با INPA یا Foxwell NT530 تنظیم کنید؟

 مدل و سال خودرو: BMW E36 1996 - 2002 

 

نشانه: چراغ کیسه هوا صندلی ها روشن است

صندلی ها را بیرون بیاورید و از آنها بخواهید تا چرا نشسته اند ماشین را روکش کنند. من در پایان کار در هنگام برداشتن ماشین را روشن کردم. اکنون صندلی ها خاموش هستند و چراغ کیسه هوا روشن است

 

چگونه چراغ کیسه هوا BMW E36 Seats را روشن کنیم؟

برای پاک کردن آن به INPA یا یک ابزار تشخیصی (IE Foxwell nt530) نیاز دارید. چراغ های کیسه هوا خود پاکسازی نمی شوند . پس از روشن شدن چراغ خوشه ، خطا باید اصلاح شود (سیم کشی را مجدداً به آن متصل کنید) و کد مشکل پاک شود.

 

کدام ابزارهای فعلی بازار می توانند کدهای خطا را بخوانند؟

  1. Inpa: تأیید شده است

نرم افزار INPA چند بار نور را تنظیم کرده است. به همین دلیل آن را روی یک لپ تاپ قدیمی بارگذاری کردم. رایگان است ، به جز هزینه کابل ، حدود 20 دلار. در اینجا پیوند کابل inpa وجود دارد:

https://www.obdii365.com/wholesale/bmw-inpa-k-can-with-ft232rq-chip.html

کابل bmw-inpa


INPA ابزاری کارخانه ای است که BMW هنوز هم از آن استفاده می کند. فروشنده نیست ، کارخانه ما به یک نسخه قدیمی دسترسی داریم که سالها پیش از درب کناری خارج شده است. این تمام عملکردی را که می توانید برای این دوره از BMW بخواهید و یا درخواست می کنید فراهم می کند. البته ، لازم است که آن را روی یک لپ تاپ نصب کنید ، اما اگر دستگاهی را که فقط راه اندازی کرده اید ، ماشین های سازگار را می توان بسیار ارزان تهیه کرد.

 

  1. ابزار Peake: دارای اشکال است

ابزار Peake NLA است ، کل شرکت از بین رفته است ... حدود یک دهه خیلی دیر است. این یک ابزار درجه 1980 است که آنها سعی می کردند با بازاریابی در این قرن لنگ بزنند. چینی ها Aliexpress و Amazon / eBay را ارائه می دهند یک کلون از مدار و نرم افزار Peake است. این یک اشکال ناخوشایند است که برای بسیاری از افراد هزینه طولانی مدت و $ $ $ به دنبال یک اشتباه اشتباه است. این اشکال از ابزار Peake کپی شده است. 
برو INPA

 

  1.  اسکنر BMW Foxwell N530 : تأیید شده است

من ابزار Foxwell N530 را دارم و همچنین نور SRS و همچنین OBD2 ، تعمیر و نگهداری و سایر ماژول ها را بازنشانی می کند. به اندازه INPA توانایی ندارد اما یک واحد دستی است و نیازی به لپ تاپ ندارد. 
من فقط ابزار Peake SRS خود را فروختم.

foxwell-nt530-scanner


 

PS: یک ابزار Foxwell به همراه  کانکتور 20 پین با  قیمت 170 دلار تهیه کنید و یک ابزار اسکن قدرتمند برای کارهای آینده و آینده خواهید داشت.

 

موفق باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.