چه برنامه نویسی می تواند Honda Civic S6J336A MCU 2022 را بخواند و بنویسد؟
SMOK JTAG فقط برای Accord با S6J3000 است. Stool و Mtool هم نمی توانند آن را بخوانند.
CG100 Prog III این گزینه را دارد.
مسیر منو: کیلومتر شمار->خودروی آسیایی->هوندا->سیویک->2021- S6J336AHTB
CG100 فقط این mcu را می خواند و می نویسد. برای اصلاح داده ها باید با پشتیبانی فنی CG100 تماس بگیرید و سپس داده های اصلاح شده را دوباره در mcu بنویسید.
*اگر MCU رمزگذاری نشده باشد، CG100 آن را بدون مشکل می خواند. اگر رمزگذاری شود، تمام FFF را می خواند.
پینآوت را اینجا دنبال کنید.
و ابزار دیگری FF را می خواند. ECU با رمز بسته شده است.
Cluster: 78100-T21-A730-M1
Cluster MFG: NS (Nippon Seiki)
خودرو: Honda Civic 2022 (11gen)
خانواده: S6J336x
نام کامل تراشه: S6J336AHTB
همچنین بخوانید:
پس از آخرین به روز رسانی ها، مدل Renault Clio V 2021 مورد آزمایش قرار گرفت و خودرو با موفقیت توسط Autel IM608 / IM508 برنامه ریزی شد . 2 راه برای برنامه نویسی وجود دارد.
روش 1: این کار را می توان مستقیماً با OBD بدون حذف یا نصب چیزی از ماشین انجام داد. این تراکنش پرداختی است و کارمزد تراکنش 8.8 دلار است.
‼️نکته: برای تراکنشهای انجام شده با OBD، «شما میتوانید سه بار در ۲۴ ساعت یک خودرو را به صورت رایگان وارد کنید، اما اگر زمان بگذرد، باید دوباره پرداخت کنید. ‼️
نحوه خرید عملکرد دروازه رنو را اینجا ببینید
سوالات متداول عملکرد دروازه امنیتی Autel Renault
روش 2: این عملیات را می توان با اتصال کابل 16+32 نیسان/رنو به ماژول Gateway خودروبه صورت رایگان انجام داد (برای اتصال دروازه، جداسازی قطعات تا پشت جعبه دستکش انجام می شود).
‼️در برخی مدلها برای اطلاعرسانی، پین کد به صورت خودکار میآید، در حالی که برای برخی از مدلها، کد ۲۸ رقمی از AUTEL گرفته میشود. بنابراین، به دلیل اختلاف زمانی بین سایر مناطق و چین، ممکن است معامله به روز بعد به تعویق بیفتد. ‼️
اسکنر جدید VNCI 6154A VW Audi Skoda Seat از طریق USB، WiFi و WLAN متصل می شود. در اینجا نحوه اتصال آن از طریق WiFi و WLAN را نشان می دهیم.
اتصال وای فای بسیار آسان است. رابط 615a vnci را با لپ تاپ و وسیله نقلیه وصل کنید، WiFi را جستجو کنید، رمز عبور را جفت کنید و وصل کنید.
* تخته سبز بالا یک پلت فرم تست خودساخته است. فقط رابط VNCI را از طریق USB به وسیله نقلیه متصل کنید.
در صورت اتصال موفقیت آمیز به WiFi، 2 نشانگر روشن می شود .
ویدئو
چگونه VNCI 6154A را از طریق WLAN متصل و پیکربندی کنیم؟
نرم افزار ODIS را روی دسکتاپ اجرا کنید
به رابط تشخیصی بروید، دستگاه را به عنوان VAS 6154 شناسایی کنید و شماره سریال را نشان دهید
به تنظیمات VCI بروید
نماد را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید (در زیر با قرمز مشخص شده است)
اتصال -> زیرساخت WLAN را انتخاب کنید
نام کاربری و رمز عبور WLAN محلی خود را بررسی کنید، یعنی 31A-CZ
سپس در تنظیمات WLAN، SSID را به 31A-CZ تغییر دهید و رمز عبور را در ناحیه کلید وارد کنید
برای ذخیره تنظیمات، Accept را فشار دهید.
Specify VCI interface را ببندید و از ODIS خارج شوید
سپس برق را قطع کرده و VNCI 6154A را مجددا راه اندازی کنید
دکمه سوئیچ را به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا حالت اتصال ایستگاه تغییر کند تا زمانی که چراغ زرد روشن شود
VNCI 6154A دارای دکمه تغییر حالت ایستگاه پایه/هات اسپات است. در صورت نیاز به اتصال از طریق WLAN، باید حالت ایستگاه پایه را با دکمه سوئیچینگ تغییر دهید.
3 نشانگر پس از اتصال موفقیت آمیز به WLAN روشن می شوند .
سپس نرم افزار ODIS آماده استفاده است.
اتصالات USB و WiFi توصیه می شود زیرا تنظیم آنها آسان است.
اکثر اسکنرهای تشخیصی Autel چند زبانه هستند و به صورت پیش فرض انگلیسی دارند. برای تغییر زبان باید شماره سریال دستگاه را به مهندس Autel ارائه دهید تا زبان مورد نظر خود را تغییر دهد.
اکنون Autel خط مشی جدیدی منتشر می کند که می توانید زبان برخی از اسکنرهای Autel را خودتان تغییر دهید.
راهنمای عملیات زبان ترجیحی Autel
1. چیست؟
مشتری می تواند زبان مورد نظر خود را هنگام دریافت دستگاه انتخاب کند. راحت تر است و در زمان صرفه جویی می کند. اما فقط 1 شانس دارد. در صورت استفاده نمی توانید زبان را به تنهایی تغییر دهید و باید با ارائه S/N آن را به صورت دستی تغییر دهید.
2. پیش نیاز
کاربران باید تمام این سه شرط را برآورده کنند تا بتوانند زبان خود را تغییر دهند.
1). محصولات و نسخه های کاربردی Autel
فقط این مدل ها مجاز به تغییر زبان توسط کاربران هستند.
Autel | OTOFIX | ||
MaxiCOM MK808Z-TS | V1.98 | D1 Lite | V1.98 |
MaxiPRO MP808Z-TS | V1.98 | D1 | V1.98 |
MaxiCOM MK808Z-BT | V1.98 | IM1 | V1.98 |
MaxiCOM MK808S | V1.98 | حداکثر D1 | V2.86 |
MaxiCOM MK808S-TS | V1.98 | D1 Plus | V2.86 |
MaxiCom Ultra Lite | V2.86 | D1 Pro (660) | V2.86 |
MaxiSys Elite II | V2.86 | IM2 | V2.83 |
MaxiCOM MK906Pro | V2.86 | EvoScan Ultra | V2.83 |
MaxiCOM MK906Pro-TS | V2.86 | ||
MaxiCOM MK908Pro II | V2.86 |
*برای سایر اسکنرهای Autel، همچنان باید S/N را برای تغییر زبان ارائه دهید.
2). زبان کاربردی:
محصولات:
چند زبانه: 13 موجود است
انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی، لهستانی، پرتغالی، سوئدی، ایتالیایی، هلندی، چینی سنتی، ژاپنی، کره ای
*مدل های فورد و هولدن استرالیا بدون مجوز اضافی به اسکنرهای فوق اضافه شده است.
13 زبان موجود است
انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی، لهستانی، پرتغالی، سوئدی، ایتالیایی، هلندی، چینی سنتی، ژاپنی، کره ای
این دو محصول ماشین AU ندارند.
OTOFIX:
10 زبان موجود: انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، لهستانی، اسپانیایی، سوئدی، روسی، فرانسوی
3). زمان تحویل دستگاه
مطمئن شوید که دستگاه شما پس از 01.03.2023 تحویل داده شده است. (فقط نسخه جدید نرم افزار اجازه می دهد تا زبان خود را تغییر دهید)
دکمه پاور را فشار دهید تا اسکنر Autel روشن شود.
صفحه اولیه از شما می خواهد که زبان را انتخاب کنید. در اینجا انگلیسی را برای ادامه انتخاب میکنید.
WiFi autel_us را وصل کنید، رمز عبور WiFi را وارد کنید
دستگاه به طور خودکار تشخیص می دهد که آیا نسخه جدید برنامه وجود دارد، اگر نسخه جدید وجود دارد، بله را فشار دهید. سپس موافقت نامه مجوز را بپذیرید.
صفحه خوش آمدید.
انگلیسی به صورت پیش فرض می آید. برای انتخاب زبان، یعنی چینی سنتی، به MaxiSys-Settings بروید
پس از انتخاب زبان مورد نظر، در منوی Diagnostic and Service نرم افزاری وجود ندارد.
نیاز به آپدیت نرم افزار در قسمت Update.
اما دستگاه کاملاً جدید است، بنابراین برای ثبت حساب Autel از دستورات سیستم پیروی کنید.
سپس با ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.
به Update functiom بروید. اسکنر می خواهد تأیید کند که آیا می خواهید این زبان را تغییر دهید.
برای دانلود نرم افزار Yes را فشار دهید.
توجه داشته باشید:
اگر "NO" را فشار دهید تا نرم افزار به زبان مورد نظر دانلود نشود، در این صورت فرصتی برای تغییر زبان دارید.
اگر برای تغییر زبان "بله" را فشار دهید، اکنون زبان انگلیسی و چینی سنتی را در دستگاه خود دارید. شما مجاز به جابجایی بین یکدیگر هستید. اما شما نمی توانید به تنهایی به زبان سوم تغییر دهید.
مهم!!!
اگر نیاز به تغییر زبان به 3 یعنی اسپانیایی دارید، باید S/N را به مهندس Autel بدهید تا به صورت دستی آن را تغییر دهد. در غیر این صورت، Autel به شما خواهد گفت که زبان مجاز نیست.
کاربران فقط 2 فرصت برای تغییر زبان دارند.
1. زبان دوم را خودتان با پیروی از دستورالعمل های بالا تغییر دهید.
2. زبان سوم را به صورت دستی با ارائه S/N تغییر دهید.
اگر همه چیز تمام شود، دیگر نمی توانید زبان را تغییر دهید.
هر گونه درخواستی با ما تماس بگیرید
اسکایپ: OBDII365.com
ایمیل: Sales@obdii365.com
واتساپ: +86 18150118226
https://www.obdii365.com/service/change-autel-scanners-language-by-yourself.html
CG100 در مقابل CGpro 9s12 در مقابل CG FC-200 کدام را انتخاب کنم؟
سرنخ اینجاست.
اول از همه، مقایسه جدول زیر را بررسی کنید
مورد | CG100 | CG Pro 9S12 | CG FC200 |
تصویر | |||
موقعیت یابی محصول | ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا و مسافت پیموده شده | برنامه نویس و برنامه نویس کلید EEPROM | برنامه نویس ECU/TCU |
تابع | تنظیم مجدد کیسه هوا، تصحیح مسافت پیموده شده، تعمیر موتور/BCM کامپیوتر، کلید BMW CAS1-CAS4 و چند مدل لندروور را بنویسید. | خواندن داده های Immo/ECU/MCU، تصحیح کیلومتر شمار، برنامه نویسی کلیدی، تعمیر کامپیوتر BMW FRM, Audi ELV, Benz W221-LU. | خواندن/نوشتن ECU/BCM/TCU |
زبان | فقط انگلیسی | انگلیسی چینی (فرانسوی، اسپانیایی و ترکی نیاز به مجوز زبان دارند ) | انگلیسی |
سیستم عامل | WinXP، WIN7، WIN8، WIN10 | WIN7، WIN8، WIN10 | WIN7، WIN8، WIN10 |
داده های تراشه رمزگذاری شده 9S12** را بخوانید | خیر | بله، بخشی از | خیر |
تنظیم مجدد کیسه هوا | بله، تعداد زیادی ماژول ایربگ و پایگاه داده | فقط برخی از ولوو BMW، کیا، بیوک بازنشانی کیسه هوا | خیر |
تصحیح مسافت پیموده شده | بله مدل های زیادی | تصحیح مسافت پیموده شده بی ام و بنز و چند برند دیگر، هوندا، ولوو بیوک، کرایسلر | خیر |
عملکرد کلید برنامه | کلیدهای BMW CAS1-CAS4+ و لندرور را تولید کنید | پشتیبانی از برنامه نویسی کلیدی برای BMW، Jaguar Land Rover و Porsche. | خیر |
ISN خواندن و نوشتن | خیر | خیر | آره |
اصلاح VIN | خیر | خیر | آره |
تمدید کلید | خیر | بله ، آئودی، ب ام و، بی وای دی، بیوک، شورولت، کرایسلر، جیپ، دوج، گریت وال، هیوندای، کیا، لندرور، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، پژو، پورشه، رنو، ولوو | خیر |
به روز رسانی | آپدیت آنلاین رایگان به مدت 1 سال. اشتراک نرم افزار 89 دلار در سال است | به روز رسانی آنلاین رایگان مادام العمر | به روز رسانی آنلاین رایگان برای یک سال. هزینه سالانه 250 دلار در سال پس از سال اول خواهد بود. |
قیمت در obdii365 | 469 دلار | نسخه کامل 459 دلار | نسخه کامل 686 دلار |
خلاصه:
FC200 با دو مورد دیگر متفاوت است، FC200 برای خواندن داده های ECU/TCU از طریق OBD، Bench یا بوت ساخته شده است. این کیسه هوا، مسافت پیموده شده و عملکردهای کلیدی مانند CG100/CGPro را انجام نمی دهد.
در اینجا لیست عملکرد FC200 آمده است :
CG Pro 9S12 و CG100:
منوی عملکرد CG100
CG100 برای کیسه هوا و داشبورد مناسب است.
CGPro برای مرسدس بنز، BMW و به عنوان برنامه نویس بهتر از cg100 خوب است.
CG100 دارای گزینه کلید BMW CAS1-CAS4 و لندروور است، اما فقط می تواند برای نوشتن کلید استفاده شود. شما باید داده های CAS/KVM را توسط برنامه نویس دیگر eeprom بخوانید.
اما cgpro کلید را از طریق داده های eeprom نیز تولید می کند.
CGPro کلید BMW EWS1-EWS4 و CAS1-CAS4+ را می سازد (هر دو کلید اضافه می کنند و همه کلیدها گم می شوند). همه نیاز به حذف جعبه IMMO دارند (نمی توان آنها را از طریق OBD انجام داد).
برای مثال، CGPro میتواند دادههای imo CAS4 5M48H را بخواند و کلید بنویسد، بهصورت مستقل، بدون نیاز به دستگاه دیگری.
توجه داشته باشید. Pro نمی تواند برنامه نویسی کلید FEM/BDC را انجام دهد . CGPro همچنین برای Jaguar Land Rover KVM و Porsche BCM کلید خواهد داشت (پوشش را در صفحه وب بررسی کنید).
CG100 و CGPro تراشه های مختلف را می خوانند، cgpro تراشه های رمزگذاری شده 9S12 را می خواند، cg100 نمی تواند. CG100 تراشه S6J3001*** را برای تصحیح مسافت پیموده شده تویوتا/هوندا ژاپنی می خواند ( به عنوان مثال )، cgpro نمی خواند. CG100 باتری 48 ولت مرسدس، باتری ولوو 48 ولت و باتری لیتیومی 12 ولت پورشه را تعمیر می کند، cgpro نمی تواند.
در مجموع، CGPro برای کشیدن داده های eeprom است. CG100 برای تعمیر و اصلاح کیسه هوا و مسافت پیموده شده. FC200 برای خواندن VIN، کشیدن/کلون کردن داده های ECU و گیربکس.
س: من از یک اسکنر Autel MaxiCOM MX808 در BMW خود استفاده کردم که فوق العاده مفید بود اما با مرسدس بنز 2002 W210 E320 من کار نکرد. به غیر از ECU برای W210 هیچ یک از ماژول ها را اسکن نمی کند.
پاسخ: برای اتصال به سوکت 38 پین W210 از مالتی پلکسر حالت جامد مانند این استفاده می کند
می توانید آداپتور 38 پین را از obdii365.com تهیه کنید
https://www.obdii365.com/wholesale/mb-38pin-to-obd2-adaptor-for-benz.html
در اینجا مدرکی وجود دارد که نشان می دهد این اسکنر obd2 MX808 با یک آداپتور 38 پین کار می کند.
بازخورد:
من اسکنر Autel MX808 را خریدم و باید بگویم که بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم.
ابتدا 07 Town and Country را بررسی کردم. از افزایش عمق اسکن در مقایسه با دانگل بلوتوث/وای فای بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.
آن را به بنز وصل کرد. آشکارساز VIN خودکار کار نکرد، بنابراین باید آن را به صورت دستی وارد کنید. سپس از من پرسید که آیا من فرمان چپ دارم یا راست؟ سپس به من گفت که اگر از یک رابط 38 پین استفاده کنم، اطلاعات اسکن بیشتری دریافت خواهم کرد و می توانم با ماژول های بیشتری ارتباط برقرار کنم. بنابراین من توانستم وارد TCM شوم که نمیتوانستم آن را به پورت OBDII زیر داشبورد متصل کنم.
گزارش هایی را در قالب PDF تولید می کند. صفحه نمایش بزرگتر اجازه می دهد تا داده های بیشتری را بدون اسکرول مشاهده کنید.
صفحه اولیه
انتخاب آداپتور
دادههای زنده از ME2.0، فن مکش.
درست بعد از روشن شدن موتور AC خاموش.
موتور داغ، AC فول بلاست.
داده های زنده از ماژول های کنترل تصادفی.
ME2.0 DAS.
EIS، DAS.
ESM.
PSE، وضعیت تماس های درب.
از تاریخ 07/97 با همه W210 کار می کند.
ابزار کلونینگ کامل ECU/BCM/TCU OBDSTAR DC706 در مقابل ترمینال ورودی/خروجی کدام یک را انتخاب کنیم؟
ابتدا مقایسه جدول زیر را بررسی کنید:
موارد | OBDSTAR DC706 | ترمینال ورودی/خروجی |
تصویر | ![]() | ![]() |
ماژول ها | ECM Clone کلون ECU TCM Clone بدن/کلون دیگر | چند ابزار OPEL BCM ECU OPEL/GM MULTITOOL MULTITOOL OPEL/GM TCM MULTITOOL OPEL/GM EPS چند ابزار FORD BCM |
حالت کاربری | OBD یا Bench | OBD، نیمکت، چکمه |
تابع | خواندن اطلاعات ECU، R/W Eeprom/Dflash/Pflash/MAP، تنظیم مجدد ECU(Virgin)، کالیبره کردن مسافت پیموده شده، خواندن کد پین IMMO، بازیابی ECU | خواندن و نوشتن KVM، خواندن نوشتن SIEMENS/CONTINENTAL مجهز به 9S12DG256، حافظه های میکروکنترلر 9S12XDT384 (FLASH+EEPROM)، پین کد خواندن |
مستقل | تبلت مستقل | روی کامپیوتر کار می کند |
به روز رسانی | به روز رسانی بدون فرکانس | به روز رسانی/افزونه جدید نیاز به پرداخت دارد |
قیمت: | نسخه کامل 1398 دلار نسخه پایه 799 دلار | فعالسازی کامل ورودی/خروجی ۴۸۰۰ دلار طول میکشد + سخت افزار 300 دلار یا بیشتر |
eeprom را بخوانید | آره | آره |
dflash را بخوانید | آره | آره |
pflash را بخوانید | آره | آره |
پین کد را بخوانید | آره | آره |
EEPROM DUMP VIEWER، EDITOR. | آره | آره |
آداپتور | آداپتورهای جداگانه برای TCM، ECU و BCM | آداپتورهای جداگانه برای BSI، نیمکت ECU، TCU گیربکس |
نمودار سیم کشی | درون تبلت | در http://ioterminal.com/ |
DC706 جایگزین IOTerminal می شود زیرا عملکرد کلونینگ کامل را نیز دارد، به علاوه بسیاری از توابع دیگر مانند ECM / TCM / BODY ECU، و به روز رسانی مداوم است.
نکته جالب این است که هزینه آن یک سوم نسخه کامل IOTerminal است، بنابراین در دسترس همه و بدون استفاده از رایانه شخصی، با تبلت و همه چیز انجام می شود.
DC706 هر مرحله ای را که انجام می دهید ضبط می کند. کاربران به راحتی می توانند پین اوت را بررسی کنند و یک اسکرین شات از عملیات ذخیره کنند.
اما DC706 فقط حالت OBD و بنچ را انجام می دهد. نمی تواند بازیابی حالت بوت را به عنوان ترمینال IO انجام دهد.
اگر به دنبال دستگاه کلونینگ ECU/BCM/TCU هستید، DC706 یک شروع کننده خوب است. اگر به دستگاه حرفهایتری نیاز دارید، به ترمینال ورودی/خروجی بروید.
برای VAG Micronas Cluster همه کلیدها از دست رفته شما نمی توانید آن را از طریق OBD انجام دهید، برای انجام این کار باید کلاستر را بخوانید و یک مقاومت را بردارید. یا از شخص ثالث برای دریافت immo و همگام سازی داده ها استفاده کنید.
خوشه را بکشید و سعی کنید در حالت سرویس قرار دهید.
شما نیاز به remove cluster، desolder eeprom make service mod with vvdi solder back to cluster و قرار دادن ماشین و می تونید immo data و dealer key make رو با cs 7byte بخونید بعد need ori eeprom back in obd بنویسید و میتونید key Learn to car رو بخونید.
یا فایل dump cluster (micronas) را با xprog-m بخوانید و کلید جدید را با tango برنامه ریزی کنید.
Xhorse VVDI2 به راحتی می تواند این کار را انجام دهد، اگر 24C32 eeprom را تهیه کنید. این به داده های immo برای دسترسی به بوت لودر برای وصله Micronas آسیب می رساند. پس از آن، از طریق OBD برای بازنویسی نسخه پشتیبان از eeprom و استخراج تمام داده های Immo برای ایجاد کلید، دسترسی خواهید داشت.
در اینجا نکاتی برای برنامه ریزی VAG Micronas Cluster Transponder با تمام کلیدهای از دست رفته توسط xhorse vvdi2 در حالت سرویس ABS، یعنی VW Tiguan 2009 آورده شده است. این روش همچنین می تواند برای این نوع ورود به سیستم اعمال شود که شامل (CDCxx+24C32، A3/TT/R8 (CDC32xx)، NEC24C32، NEC24C64، NEC24C64 (نمایش رنگی TFT 2012)، NEC24C64 (2013-)، نمایشگر NEC24C64T (رنگی NEC24C64) ، آئودی A1، آئودی Q3). همه tt و a3 2007-2012 میکرونا هستند.
فراموش نکنید که قبل از انجام فرآیند، کدگذاری ABS را با VVDI ذخیره کنید. شما می توانید با VVDI2 نیز بازیابی کنید.
این تابع در همان منوی vvdi2 قسمت آپدیت eeprom، داش با میکرونا + 24C32 قرار دارد.
حالت سرویس Xhorse VVDI2
همه انواع لاگین برای از دست دادن همه کلیدها عملیات مشابهی دارند،
پشتیبان کدگذاری ABS->خواندن EEPROM با برنامه نویس BDM->آماده کردن سرویس داده EEPROM->نوشتن سرویس داده های EEPROM در کلاستر->قرار دادن ابزار در ماشین->انتخاب نوع ورود صحیح->بارگیری
فایل اصلی EEPROM->فعال کردن ارتباط OBDII خودرو->نوشتن EEPROM از طریق OBDII->خواندن داده های immo->ذخیره داده های immo-> ساخت کلید فروشنده->افزودن کلید-> ابزار بازنشانی.
حالت سرویس همه کلیدها گم شدند:
برخی از انواع ورود به سیستم نمیتوانند دادههای immo را بخوانند در حالی که کل کلید کار از دست رفته است. نوع ورود شامل (CDCxx+24C32، A3/TT/R8 (CDC32xx)، NEC24C32، NEC24C64، NEC24C64(2012 TFT
صفحه نمایش رنگی)، NEC24C64 (2013-)، NEC24C64 (نمایش رنگی TFT 2013)، آئودی A1، آئودی Q3). این نوع می تواند با مراحل زیر کلید فروشنده را بسازد:
1) ارتباط OBD را با چراغ خطرناک باز فعال کنید، ترمزها را چند بار فشار دهید. پشتیبانگیری از کدگذاری ABS، میتوانید عملکرد پشتیبانگیری را در گوشه پایین سمت راست اجرا کنید، یا عیبیابی 03 ABS، کدگذاری abs پشتیبان را وارد کنید.
2) تراشه EEPROM را از ابزار پیدا کنید، معمولاً از تراشه 24C32 یا 24C64 استفاده کنید، EEPROM dump را با برنامه نویس BDM بخوانید و به عنوان دامپ اصلی EEPROM ذخیره کنید.
3) وارد "Service Mode" شوید، تخلیه اصلی EEPROM را بارگیری کرده و سرویس EEPROM dump را آماده کنید. توجه: رونوشت اصلی EEPROM را بازنویسی نکنید
4) سرویس EEPROM dump را روی تراشه EEPROM (24C32 یا 24C64) بنویسید
5) داشبورد را به ماشین بازگردانید
6) به پنجره اصلی برگردید و نوع لاگین درست را انتخاب کنید
7) بارگیری تخلیه اصلی EEPROM ( مهم!!! )
8) ارتباط OBD را با چراغ خطرناک باز فعال کنید، ترمزها را چند بار فشار دهید
9) "Write EEPROM" را فشار دهید و Dump اصلی را از طریق OBDII روی داشبورد بنویسید ( مهم!!! )
10) پس از موفقیت در نوشتن، داده های immo را بخوانید و ذخیره کنید ( مهم!!! )
11) یک کلید فروشنده جدید بسازید و به سیستم ایموبلایزر اضافه کنید
12) اگر ماشین از کلید بدون کلید استفاده می کند، کلید فروشنده را با روش یادگیری (با پشتیبانی از داده های immo) یاد بگیرید.
13) موتور را با کلید فروشنده جدید روشن کنید، کامل شود.
میتوانیم گزارش دهیم که Autel MaxiCOM MK808 یا MK808TS (با عملکرد TPMS) بازه زمانی تعویض روغن را بازنشانی میکند و همچنین میتواند بازه زمانی Major Maintenance را در پورشه 992 بازنشانی کند. میتواند هر کدام را جداگانه انجام دهد.
به غیر از تنظیم مجدد روغن/بازنشانی بازه زمانی تعمیر، قابلیت دو جهته (یعنی توابع "سرویس") با 992 را ندارد. این توانایی خواندن کدهای کارخانه و ارائه داده های زنده را دارد.
در اینجا دستورالعمل گام به گام تنظیم مجدد یادآوری تعمیر و نگهداری روغن پورشه 992 با Autel MK808 است.
"سرویس" را انتخاب کنید
"تنظیم مجدد روغن" را انتخاب کنید
«پورشه» را انتخاب کنید
(در صورت نیاز پیمایش یا جستجو کنید)
VIN
"انتخاب خودکار" را انتخاب کنید
"خواندن" را انتخاب کنید
وقتی VIN پر می شود. "OK" را انتخاب کنید
برای تایید "بله" را انتخاب کنید
"تنظیم مجدد روغن" را انتخاب کنید
"تنظیم مجدد روغن خودکار" را انتخاب کنید
مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید.
OK را انتخاب کنید
"سرویس روغن" را انتخاب کنید
دکمه تایید را فشار دهید
بازنشانی بازه زمانی تعمیر و نگهداری با موفقیت توسط اسکنر تشخیصی Autel MK808 . دکمه تایید را فشار دهید.
بررسی تنظیمات یادآوری تعمیر و نگهداری روغن
دکمه های کنترل یادآوری تعمیر و نگهداری
1.) این شماره گیری سنج را انتخاب کنید.
2.) روی چرخ اسکرول کلیک کنید
3.) اسکرول کنید و روی "سرویس" کلیک کنید
4.) پیمایش کنید و روی "Oil Maintenance" کلیک کنید
5.) تعمیر و نگهداری روغن به 10000 مایل / 1 سال بازنشانی می شود